Villevalle
New member
joo....mullakin jäi vanha SV tonne...ja myyjän avustuksella uusi FZ-1 taskunpohjalle....vaikka ei pitänyt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi on jo ongelma.On se perkele...menen sinne vain kahville...pois lähtiessä on nimi paperissa tai uusi kulkine alla. Tämä on jo 5.kerta... 1½v sisällä.
Kyselinkin jo sellaista leimavihkosta jossa joka kymmenes mopo on ilmainen.
mutu tuntumalla mennään mutta yleensä paikat jossa hinnat on muuten jo kohallaan, siis myynti puolella, ei vaihdokista kaan saa premmin, väliraha ratkaisee. Ainakaan mitä mä olen kattonut niin samaan kohtaan osuu väliraha vaikka lapuissa on ollut eri hinnat.Palvelu on ollut ihan jees...mutta hyvitys vaihtopyörästä ei,toiseksi huonoin Biketiimin jälkeen...![]()
Jos puhutaan välirahasta niin paras tarjous uuteen-08 Yammuun oli 4300 euroa ja Yammu Centerissä samanlaiseen mutta käytettyyn -08 malliseen 5000 euroa....mutta nämähän on aina tapauskohtaisia,mutta aika isoja heittoja tuntuu olevan välirahoissa...kannattaa kysellä muualtakin välirahatarjouksia, tuntuu että kehä kolmosen pohjospuolelta saa paremmin käytetystä pyörästä...mutu tuntumalla mennään mutta yleensä paikat jossa hinnat on muuten jo kohallaan, siis myynti puolella, ei vaihdokista kaan saa premmin, väliraha ratkaisee. Ainakaan mitä mä olen kattonut niin samaan kohtaan osuu väliraha vaikka lapuissa on ollut eri hinnat.Palvelu on ollut ihan jees...mutta hyvitys vaihtopyörästä ei,toiseksi huonoin Biketiimin jälkeen...![]()
O
Ei kai asiakkaan tarvii laskea liikkeelle tuotteen alvitonta hintaa?
Ei kai asiakkaan tarvii laskea liikkeelle tuotteen alvitonta hintaa?
Jos älykännykästä löytyy laskin niin: verollinen hinta / (verokanta + 100 %)