G
Guest
Guest
Sorry kun kehtaan tulla tänne häiriköimään teitä, mutta joko on jotain tietoa mahdollisesta uudesta nykyaikaisesta/nykyaikaisemmasta versiosta tihkunut maailmalle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minen ainakaan oo kuullu... Toivottavasti tekevät vähän saman näkösen ku FZ6, meinaan ei tulis vaihtokuumetta.Sorry kun kehtaan tulla tänne häiriköimään teitä, mutta joko on jotain tietoa mahdollisesta uudesta nykyaikaisesta/nykyaikaisemmasta versiosta tihkunut maailmalle?
Siinä oli jo kaikki valmiina eli ensikädentietoa ei ole. Ei ole myöskään ennen ja jälkeen tehokäppyröitä (nyyh) mutta sentään kaikki kuitit, päivämäärät ja asennusvihkoset lisähilppeille. Perskeulanheittotuntumalla lähdöt on kohdallaan ja ajan kanssa selviää kyllä mistä puusta se on veistetty... En usko että tuo ilmaussysteemi vaikuttaa tehoihin/ajettavuuteen mitenkään, mutta ilman sitä vehje on parempi huoltaa eli pahvilaatikossa pysyy.sanoi:Teitkö maantiesika ite ton ilmahässäkän poiston??? Huomasikko mitään vaikutusta noin niinku tehoihin/ajettavuuteen?
Siltikin, kyllä tän vielä keuliin kaasulla saa miten haluaa kun avaa vaan ripeesti. Olkoon silmässä sit 1. tai 2.![]()
No vaikka sitten noinKyllähän kikkailemalla etusen ylös saa. Kaasua ensin suht reippaasti,sit hellää=> etuputket painuu alas ja heti kun putket nousemas ylös ni hana pohjaan ni eiköhän etunen nouse...Mutta ilman kikkailua...
Kuulostais siltä, että vähän seosruuveja auki ja bensanpintaa ehkä milli ylöspäin.Eli diili on seuraavanlainen: mulla on laitteessa Yoshin slipari, KN ja Factoryn Stage 1 kitti. Vehje on aikoinaan Huolto Kaksikolla keskisuomessa säädetty (edellinen omistaja) ja toimii kyllä hyvin siellä missä pitääkin eli ruutia piisaa tasaisesti ylärekisterissä. Vaan menikö säädöt pikkaisen varman päälle kun löytyy pientä naputtamista juuri alakierroksilla. En ole pyörää vakiona ajanut juurikaan joten ei ole sitä pers tuntumaa mikä on normaalia ja mitä voisi säätää:
Siis löytyypi seuraavia oireita:
1. Ryypytys ja käynnistys: Ryypyn annostus todella tarkka. Riippuen lämpötilasta joko starttaa ryypyllä, osaryypyllä tai ei ollenkaan. Joskus saa sahata enemmän, joskus vähemmän.
2. Liikkeellelähtö: Alle 3 trpm on vääntömonttu jos nappaa kaasun auki kerralla eli kone ei ole heti valmis.
3. Moottorijarrutus: Jos tekee kunnon moottorijarrutuksen, kone uhkaa sammua. Pakoputki yskähtelee jonkin verran.
Ensiavuksi kokeilin juuri laskea neuloja prikan verran (pienin mahdollinen säätö) ja se tuntui auttavan ainakin tuohon moottorijarrutus juttuun mutta pitää nyt ajella hieman lisää testikilometrejä...
Kyl ainakin R1 muuttu aika paljon paremmaks sliparilla ja suutinsetillä.No vaikka sitten noinKyllähän kikkailemalla etusen ylös saa. Kaasua ensin suht reippaasti,sit hellää=> etuputket painuu alas ja heti kun putket nousemas ylös ni hana pohjaan ni eiköhän etunen nouse...Mutta ilman kikkailua...Minä noista tekniikoista niin tajua, tarvi tajuta... Mutta sillon tällön tulee vahingossa keulastua. Riippuu paljon siitäkin miten istut siinä satulassa, eli jos ihan pystyssä töröttää niin kyllä keulasee puolta herkemmin...![]()
![]()
Mulla on toistaseksi ihan vakio tämä ompelukone kun noissa putkissa kestää... Nyt oon tasan kuukauden oottanu. Eikä tuo vissiin nyt sliparilla + säädöilläkään niin kamalasti muutu?!? Mitään muuta tämä ei mun mielestä tosiaan tarvi kun ääntä, konehan on ihan unelma luonteeltaan...
Luin jostakin brittisivuilta, että uusi malli olisi tulossa ensi vuodeksi. Mutta tiedä häntä sitten, onko tieto faktaa.Sorry kun kehtaan tulla tänne häiriköimään teitä, mutta joko on jotain tietoa mahdollisesta uudesta nykyaikaisesta/nykyaikaisemmasta versiosta tihkunut maailmalle?
Samaahan ne jo viime vuonna puhelivat tälle vuodelle, vaan eipä oo näkynyLuin jostakin brittisivuilta, että uusi malli olisi tulossa ensi vuodeksi. Mutta tiedä häntä sitten, onko tieto faktaa.Sorry kun kehtaan tulla tänne häiriköimään teitä, mutta joko on jotain tietoa mahdollisesta uudesta nykyaikaisesta/nykyaikaisemmasta versiosta tihkunut maailmalle?
Pitäähän tuossa jonkinmoinen nivel avain olla ,mutta ei kovin vaikea operaatio,eli tuossa se on kuvina ja ohjeina.....SYTYTYSTULPPIEN VAIHTOSpekulointia on tosiaan uudesta mallista ollut ja onko siinä ruisku yms... No jos 600cc linjaa seuraa niin seuraava kilosuklaa tulee olemaan matkaenduro räyhäkkäämmällä koneella. Toisten mielestä se jo nyt sellaista ajoasennoltaan muistuttaa, onneksi ei vielä ulkonäöltään.
Ruisku olisi taas ollut kiva ylläri, alkoi työreissulla mopo röpöttää pahasti tyhjäkäynnillä ja töiden jälkeen kaasarit auki. Putsasin joka puolelta ja taas kasaten kiinni. Röpötys jatkuu edelleen. Eli nähtävästi tulpat sitten sanoivat sopimuksen irti ja viikonlopuksi pientä remonttia tiedossa. Ruiskulla olisi voinut suoraan tuon röpötyksen pistää tulppien syyksi, nyt tuli mietittyä roskaa jossain kaasarissa. Monenkos tunnin homma tuo tulppien vaihto on ja onko jotain erityistä otettava huomioon? Tietenkin ne uudet tulpat pitää nyt ensin käydä ostamassa.
Itte asiassa, ruisku on oikeestaan yksinkertaisempi aparaatti. Paljon helpompi säätää ja vähemmän osia jne..Ei niissä tulpissa nyt tunteja mene millään... Tosiaan vaan rauhassa kokeilee sen avaimen kans mistä sopii meneen jne... Kiireessä tulee kyllä äitiä ikäväMutta siis noin periaatteena on ettei pyörästä tarvi purkaa mitään edestä pois, jos siis viittii vaan näppeineen vähän "mutkitella".![]()
Minä taas tykkään kun on kaasaripeli, ja muutenkin vielä justiin tätä puulaakitekniikkaa. Ymmärtää itekkin tehdä jotain jne. kun vaan tosiaan olis ne tilat missä puuhata. Kattelin tänään aamulla tuon etuhampikkaan kunnon ja putsasin samalla 2 ajokauden paskat sieltä kotelosta veks, kyllä sitä oliki kertyny.Muutenkin hiukka yllätti tuo etuhampikkaan kuluminen verrattuna takaseen, voi olla että meneekin ketju/ratas setti ens lomilla vaihtoon... Tai sitten tää on taas tätä turhaa panikointia.![]()