• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yamaha TRX

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja latenight
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
smile_org.gif
Tässä väliaikakuvia. Pikkuhiljaa alkaa osat löytämään toisensa. (Talli on pikkasen sotkuinen, mutta heti kun saan ton pyörilleen niin pääsen kunnolla siivoamaan...rapatessa joskus roiskuu  
tounge.gif
).

Vaiheessa mutta kyllä se siitä...

Toinen foto

smile_org.gif
Tässä väliaikakuvia. Pikkuhiljaa alkaa osat löytämään toisensa. (Talli on pikkasen sotkuinen, mutta heti kun saan ton pyörilleen niin pääsen kunnolla siivoamaan...rapatessa joskus roiskuu  
tounge.gif
).

Toinen foto
Sehän edistyy..  
buttrock.gif

Meikäläinen asens tänään killerit noihin OVER:in pönttöihin, pari-kolme sataa tuli ruuvattua ilman ja mökä oli niin infernaalinen, huomiota herättävä ja rasittava pitemmän päälle ja et oli pakko laittaa noi killerit. Nyt on huomattavasti vaimeammat, mut silti suht miehekkäät.. muuten homman nimi onkin ollut ajamiseen totutteleminen monen vuoden tauon jälkeen, pikkuhiljaa rupee tuntumaakin löytymään..  
sport05.gif

Pitäs varmaan itekin pestä pyörä ja ottaa kuva, miltä pärrä näyttää valmiina.. mut ei jaksa, mielummin ajaa niitten satojen tallissa vietettyjen tuntien jälkeen..  
biggrin.gif

smile_org.gif
tounge.gif
).

Toinen foto
Sehän edistyy..  
buttrock.gif

Meikäläinen asens tänään killerit noihin OVER:in pönttöihin, pari-kolme sataa tuli ruuvattua ilman ja mökä oli niin infernaalinen, huomiota herättävä ja rasittava pitemmän päälle ja et oli pakko laittaa noi killerit. Nyt on huomattavasti vaimeammat, mut silti suht miehekkäät.. muuten homman nimi onkin ollut ajamiseen totutteleminen monen vuoden tauon jälkeen, pikkuhiljaa rupee tuntumaakin löytymään..  
sport05.gif

Pitäs varmaan itekin pestä pyörä ja ottaa kuva, miltä pärrä näyttää valmiina.. mut ei jaksa, mielummin ajaa niitten satojen tallissa vietettyjen tuntien jälkeen..  
biggrin.gif
Kaikille lukioille voin kertoa, että Conan pyörästä lähtee juurikin todella miehekkäät soundit. Olen muutamat TRX:t kuullut ja tässä on todella kohdallaan. Sen verran et mummot herää  
biggrin.gif
. Cona sai oikein nätin pelin aikaiseksi. Korjattu nätisti ja maalaus tehty hyvin.

Kiva kun kävit näyttää pyörää! Selvis sen yhden letkun paikkakin mulle samalla  
smile_org.gif

Kohtahan tässä itsekin pääsee ajamaan (ellei joku Murphyn laki TAAS osu kohdalle).

...tuli mielleen, että se Elokuun miittipäivä  
baaa.gif
voitais laittaa lukkoon. Ketäs sinne olis tulossa? Missäs päin porukka asustelee? Montako meitä olis tulossa?

Eikös harjoitella miittinkiä ensin täällä pääkaupunkiseudulla, johan meitä taitaa olla kolme tässä nurkilla....
062802jumpie_prv.gif

Niin kait se on, et enemmistö päättää. Voidaan olla mun puolesta täällä Helsingin suunnallakin. Voidaan varmaan ottaa nuo moponsa myyneetkin mukaan..
smile_org.gif

Olisko siis muualta Suomesta tulijoita tai halukkaita tavata jossain muualla kuin Hesassa? Voidaanhan me PK seudulla pitää useampi miittikin kolmeen pekkaan kesän aikana
smile_org.gif
. Pistetään tänne vaan tarinaa, että onko joku kynnelle kykenevä jossain treffaamaan. Tänne siis päivä ja kellonaika ja paikka, josta löytää. Voidaan noita numeroita vaihdella kun on tavattu niin voi sitten vaikka soitellakin jos on jossain tarkoitus herätellä mummeleita nokosiltaan  
biggrin.gif

Mulle käy kans aikavarauksella melkeen kaikki parinsadankilsan säteellä, lähellä tai vähän kauempana.

Laitetaas vähän kesäistä kuvaa, tänäänkin oltiin ajelemassa nimim. sen minkä kesä kastelee se kuivaa..  
biggrin.gif

img1926575.jpg

Mulla on kesä vielä melkoisen auki ja mun puolesta voidaan sopia joku päivä tai parikin ja tulen, jos en ole töissä silloin.

Paikkana voisi olla joku kiva paikka jossain Helsingistä kohti pohjoista sen ehkä 100km sisällä, kuitenkin ei mielellään motarin varrella tai mikäli porukkaa kiinnostaa voidaan sopia paikaksi mun puolesta myös Ahvenistoa tai Alastaroa. Itse asun Tampereella ja en välttämättä hirveesti innostu jurnuttamisesta motaria pitkin Helsinkiin. Tulipa mieleen myös vaihtoehdoksi Parolan moottoripyörämuseo.

Mulla on kesä vielä melkoisen auki ja mun puolesta voidaan sopia joku päivä tai parikin ja tulen, jos en ole töissä silloin.

Paikkana voisi olla joku kiva paikka jossain Helsingistä kohti pohjoista sen ehkä 100km sisällä, kuitenkin ei mielellään motarin varrella tai mikäli porukkaa kiinnostaa voidaan sopia paikaksi mun puolesta myös Ahvenistoa tai Alastaroa. Itse asun Tampereella ja en välttämättä hirveesti innostu jurnuttamisesta motaria pitkin Helsinkiin. Tulipa mieleen myös vaihtoehdoksi Parolan moottoripyörämuseo.
Parolan moottoripyörämuseo kuullostaa hyvältä idealta, jossa vois porukalla käydä joku päivä! Ahvenisto myös, millos siellä on joku Radalle.com tapahtuma... tms.

Tässä kuva eilisestä tilanteesta:

FOTO

Tuli pikku probleema eteen, kun uudessa koneessa on 17 piikkinen edessä ja siinä vanhassa 16, takana on 43 nen ja nyt ei ketjut riitä... täytyy varmaan laittaa 38 taakse jos sit riittäis... tai koittaa vaihtaa se 16 eteen. Ihme juttu, mutta täytyy tänään jotekin taistella ne ketjut päälle... aina tulee jotain pikku juttuja vastaan tässä projektissa  
smile_org.gif

Parolan moottoripyörämuseo kuullostaa hyvältä idealta, jossa vois porukalla käydä joku päivä! Ahvenisto myös, millos siellä on joku Radalle.com tapahtuma... tms.

Tässä kuva eilisestä tilanteesta:

FOTO

Tuli pikku probleema eteen, kun uudessa koneessa on 17 piikkinen edessä ja siinä vanhassa 16, takana on 43 nen ja nyt ei ketjut riitä... täytyy varmaan laittaa 38 taakse jos sit riittäis... tai koittaa vaihtaa se 16 eteen. Ihme juttu, mutta täytyy tänään jotekin taistella ne ketjut päälle... aina tulee jotain pikku juttuja vastaan tässä projektissa  
smile_org.gif

kyllähän me tullaan katsomaan sun pyörääsi. varmaan tosin jalkaisin...

Miks jalkaisin?

Huh. Vielä on rutistettavaa hiukan. Saan maskin vasta perjantaina, joten jää vaan viikko aikaa rustata se paikalleen (edellyttää pikku jumppaa). Toivottavasti pyörä ehtii valmiiksi 13.6.
smile_org.gif

Miks jalkaisin?

Huh. Vielä on rutistettavaa hiukan. Saan maskin vasta perjantaina, joten jää vaan viikko aikaa rustata se paikalleen (edellyttää pikku jumppaa). Toivottavasti pyörä ehtii valmiiksi 13.6.  
smile_org.gif
Ja vielä-kin tekemistä...
bawling.gif
sain maskin vasta lauantaina, tänää hitsataan ja huomenna valojen kimppuun johtoja... katotaan mitä liittimiä jää "yli"... Cona: saatan muuten soitella ja kysellä mihin sulla parit johdot menee
biggrin.gif

Jos lauantaina muuten sataa, ei meikäläisen pyörää tuolla Helsinki Bike Showsssa nähdä. Sinne Kaivariinhan jäätyy näillä keleillä.

Noh niin valot toimii ym. Tänään nesteet sisään, etujarrun ilmaus ja mopo tulille... pitäkää peukkuja
wink.gif

Back