Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole tullut ei. Tämän kuun puolivälissä on seuraava veikkausJoko sä sait "pojan" kotiin??
![]()
Niin onkinAijaahas, tää onkin joku tosi uus keksintö kun on kerta yfz R1Ei siinä, varmasti kova mopo.![]()
![]()
No perkele, joku mode voisi vähän korjata tuota otsikkoaAijaahas, tää onkin joku tosi uus keksintö kun on kerta yfz R1Ei siinä, varmasti kova mopo.![]()
![]()
Noo ei se nii tarkkaa ooNo perkele, joku mode voisi vähän korjata tuota otsikkoaAijaahas, tää onkin joku tosi uus keksintö kun on kerta yfz R1Ei siinä, varmasti kova mopo.![]()
![]()
![]()
Ei se nyt nii kateeks käy, tykkään mun suzukistaNiin onkinAijaahas, tää onkin joku tosi uus keksintö kun on kerta yfz R1Ei siinä, varmasti kova mopo.![]()
![]()
![]()
Käy varmaan kateeks![]()
Juu kyllä on vetävän valkoinen peliJanilla hieno pyörä, mistä tuollaisia vilkkuja saa? Todella hienot.
En kyllä ole meikäläisen korvilla mitään kalkatusta kuullut. Semmoinen vaimea nakanakanaka vain ja joo. Senverta vaimea se ääni on, että muuhun meluunhan se hukkuu, kun kiekkoja nostaa, mutta muuten se kyllä kuuluu koko ajan, niin kylmällä kuin kuumallakin koneella, perus matkavauhteja ajaessa..Mun 12tkm ajettu ex-rykkönen piti myös pientä nakutusta, tosin lähinnä kylmänä ja pienillä kierroksilla. Jos kierroksia nosti yhtään ääni hukkui muuhun meluun. Eihän 3000-5000 kierroksen välillä kuulu mitään "kalkatusta" ??
Tällä olis ajettu 13000km.Kyllä ne tuntuu enemmän tai vähemmän jonkin sortin nakutusta pitävän kaikki mutta ei mulla kyllä ajaessa mitään naputusta kuulunut, ainoastaan paikallaan käydessä sen huomasi. Paljon sun pyörällä on ajettu??