Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noissa 5VY koneissa on Euroopassa käyny koneen kiinnileikkaamisia kun noi magneetit on lähtenyt irti... En muista mikä sivusto mainosti että kannattaa vaihtaa se roottori uudistettuun malliin missä ne magneetit on suojakuoren sisällä.. maksaa Yamahalta noin 200 eikä enää ole ongelmaa magneettien kanssa. Omaani laitoin sen uuden mallisen kun vaihdoin ton roottorin laakerit.

400€ oli roottori + pari tiivistettä marmotiskillä.
Staattorin pään laakeri nyt ahdistaa. Oon saanu pari laakeriliikkeen vanhan mallin mukaan myymää SKF laakeria jo rikki vaikka kuin varovasti laittaa.
Oon kokeillu isommalla välykselläkin olevaa, mutta paskaks menee kun saa pohjaan.
Onko toi joku erikoislaakeri jammun omilla mitoilla?!?

Itse käytän ihan perinteistä lappopumppua, sillä saa aika kyvin tyhjennettyä.Tänään otin suuttimet irti ja vien ne perjantaina kulkiessani Finjectorille.
Helppo homma oll ottaa pois
Sillä välin kun suuttimet on huollossa tarttis muut pa-linjat putsata, mutta tankki prkl on ihan täys kun viime ajolenkki jäikin kauden viimeseks ja tuli tankattua täyteen pari kilsaa kotoa.
Mikäs on helpoin tapa tyhjätä tankki kannisteriin kun en aimmin ole ruisku mp.n kans pelannu?
Tänään otin suuttimet irti ja vien ne perjantaina kulkiessani Finjectorille.
Helppo homma oll ottaa pois
Sillä välin kun suuttimet on huollossa tarttis muut pa-linjat putsata, mutta tankki prkl on ihan täys kun viime ajolenkki jäikin kauden viimeseks ja tuli tankattua täyteen pari kilsaa kotoa.
Mikäs on helpoin tapa tyhjätä tankki kannisteriin kun en aimmin ole ruisku mp.n kans pelannu?
Onko letkuliittimet sulkeutuvia vai pidättääkö bensapumppu ainetta niin ettei ny valu ulos kun letku irti? Lähteekö pumppu käyntiin kun laittaa virrat päälle ja voiko sillä ajaa tankin tyhjäks kanisteriin vai onko joku järkevämpi / helpompi tapa?