• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ylinopeus vaarantaa itsesi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja khm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voi eikä... Onko joku ajanu ylinopeutta. Kuinka pöyristyttävää ja vulgaaria käytöstä :)-

Joka kerta ku mä oon saanu kotarin käyntihin niin aina mä oon luvannu ittelleni, että nyt ajetahan nätisti ja rajootusten mukahan... Tua lupaus kestää siihen asti ku kone on lämmenny :WAZAAP:
Se on kai sitä, ettei osaa hillitä ittiänsä :grin:

Lääkärikin sanoo, etten mä hullu oo, mutta siitä lääkäristä ei oo viälä varmuutta :)-

Alinopeus vaarantaa itseni, verenpaineet nousee aina tappiin kun joutuu jonkun masturbaattorin perässä ajelemaan. Lääkkeeksi olen pakotettu ajamaan hetkellistä ylinopeutta. Tämä siis ihan lääkkeeksi....

Alinopeus vaarantaa itseni, verenpaineet nousee aina tappiin kun joutuu jonkun masturbaattorin perässä ajelemaan. Lääkkeeksi olen pakotettu ajamaan hetkellistä ylinopeutta. Tämä siis ihan lääkkeeksi....

Sama! Tuohon vielä kun lisää nämä sankarit jotka vilauttavat jarruvaloja joka risteyksen kohdalla ikäänkuin varmistukseksi saavat ahdistusta aikaan. Pakko on lääkitä näitä pelkotiloja kevyellä ranteenväännöllä.

Tänään taas tuli 650km autobahnia ja koko ajan tultiin minkä pysty. Hitosti ruuhkaa ja 36 lämmintä. Kasselin mäissä ja mutkissa pääsi onneksi vähä ajamaan, joku 260 mutkissa. Varmaan vaan pari kolme kilsaa oli paras veto mittarissa kolme viivaa. Videokin tuli otettua kun tullaan vollgasia. Son muuten hassu, täälä ne osaa kattoa peiliin ennenkö vaihtavat kaistaa. Toki välillä joutuu jarruttelemaankin mutta hienosti germaanit liikenteen osaa.

Saldona n 3200km. Alas mennessä yksi AMG mese ajo niin koko ajan lappu lattiassa ettei sitä jaksanu pariakymmentä kilsaa enempää seurata. Ajo kyllä helvetin kovaa juurikin Kasselissa. Eilen antauduttiin väsyneinä aakutoselle joka meni kans tasaseen 250. Ja passoilla pääsi kolme mopoa ohi.

Ehkä tällä hauskanpidolla ja ratakeikoilla jaksaa taas ensi kesään. Sisäinen lapseni on onnellinen, laitteet on ajamista varten.

PS: 42v, omakotilato, 2 muksua, kissa jne.

Tätä on hyvä lainata.
Mies 55v, muutama vuosi sitten tankillinen 260 keskinopeudella 2 kaistaisella baanalla; S1000RR. Hauskaa oli ja ensi kesänä ehkä lähelle samaa nautintoa, paitsi vehes kulkee vain 289 huippuja(k1300s)

PS: vanha mikä vanha: omakotitalo 2(aikuista) muksua, ei kissaa, tyttären koira silloin tällöin eikä pipoa pahemmin kiristä..

Tätä on hyvä lainata.
Mies 55v, muutama vuosi sitten tankillinen 260 keskinopeudella 2 kaistaisella baanalla; S1000RR. Hauskaa oli ja ensi kesänä ehkä lähelle samaa nautintoa, paitsi vehes kulkee vain 289 huippuja(k1300s)

PS: vanha mikä vanha: omakotitalo 2(aikuista) muksua, ei kissaa, tyttären koira silloin tällöin eikä pipoa pahemmin kiristä..

http://www.moottoripyora.org/keskus...omalainen-kuoli-Tirolissa?highlight=tirolissa

Who wants to live forever? Jätä perillisten koira kotio!

Juu. Antaa koiran elää forever.

Onneks mulla ei ole kokemusta moottoripyöräilystä paljoakaan(39v), joten voin kirjoitella vaikka mitä :D

Ihan samalla logiikalla jos mummot törmäilevät hulluilla päivillä kävelyvauhdissa, niin juokseminen kaikkialla muuallakin pitää kieltää.

:D:D Joo, se pitäisi kieltää kyllä...Ihme kun suomalainen virkamies ei ole tuota ajatellut, siinä pääsisi proffan/insinöörin papereilla paukuttaa henkseleitä:WAZAAP:

Tuossa kun päivällä paineli muutaman tunnin autolla saksalaista moottoritietä noin 150 km/h nopeudella ja katseli ohitse kiitäviä Bemareita, Audeja ja Porscheja, niin tuli mieleen tämä keskustelu. Ja sekaan sopi VW:n Tourania ja ihan Octaviaakin.
Ihan suosittelisin mielensäpahoittajille siedätyshoitoa vaikka täällä Saksassa. Elämässä on paljon isompia asioita, joiden vuoksi kannattaa äänensä korottaa ja jopa nousta barrikaadeille.

Edit: Ai niin joo... Hehän eivät ajaneet ylinopeutta - rajoituksia kun ei ole.
No tsekeissä painettiin kyllä senkin edestä yli rajoituksien toissapäivänä.

Se vauhdin kokeminenkin on a) subjektiivista b) riippuu aika paljon kulkupelistä. Oli viimeksi güntherilässä työreissulla vuokra-autona Skoda Rapid (oujee) kun veturimiehet oli lakossa eikä autot ollu palautunu kentälle. Kyllä sillä kakkalaatikolla meno oli sen verta kiikkerää että alko hirvittää jo siinä 180kmh mitä se pökäle kulki lappu lattiassa. Tommosella kokemuksella kyllä voisi tuomita ihan järjettömiksi nuo bahnojen vauhdit. Sitten taas jollain tavan VW Paskatillakin yhtään leveämmillä & matalammilla kummeilla 200kmh on aika leppoinen matkavauhti. Ducatissa taas ei tunnu vauhti oikein nimeksikään ja kruisaillessa matalat kierrokset vain pahentaa tilannetta. Vähänkään jos huolettomammin erehtyy kurvailemaan niin mittari kipuaa äkkiä tuplasti sallitun, ihan oikeasti huomaamatta (no välillä ehkä vähän tahallaankin).

Back