Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla rupesi aamulla heittämään TPS-sensoriin viittaavia oireita (38t ajettu catti). Kone sammahteli valoissa ja kierroslukumittari laski nollaan ajon aikana ja rupes toimimaan vasta, kun sulki kaasun ja avasi uudestaan.Huoltopaikka valittu...
UrkTPS-sensorilla hintaa vajaa 300€, mut ei auta, vaihdettava on että saa taas mopon ajoon.![]()
Onko koiranluut miten monimutkaiset jos meinaa itse ruveta tekemään?Pituutta ei ole kertynyt kuin 163cm joten madallusta sais olla...ER-5:ssä oli mielestäni istuinkorkeus soppeli.Saakohan Thundercatia lähellekkään samalle tasolle?Yksi vaihtoehto on vaihtaa pidemmät koiranluut tai takajousi löysemmaksi.Omassa catissa on 18cm pitkät koiranluut ja oli tarkoitus vaihtaa 20cm pitkiin mutta säädin vain takajousi löysemmaksi.Molemmat päkiät yletyy maahan tai tasaisella paikalla melkein molemmat jalat ja se riitää minulle.
Poika toki on vähän eri mieltä siitä löysästä takajousesta mutta se ei ole mitenkään haitannut minun rauhallista ajoa.![]()
JL-bikessä huollettiin ja kuitissa näyttäisi olevan sensorin hintana 308€. Tähän luonnollisesti työtunnit päälle.Mulla rupesi aamulla heittämään TPS-sensoriin viittaavia oireita (38t ajettu catti). Kone sammahteli valoissa ja kierroslukumittari laski nollaan ajon aikana ja rupes toimimaan vasta, kun sulki kaasun ja avasi uudestaan.Huoltopaikka valittu...
UrkTPS-sensorilla hintaa vajaa 300€, mut ei auta, vaihdettava on että saa taas mopon ajoon.![]()
Missä huoltopaikassa hinnaksi sanottiin 300€? Sisältääkö toi työt vai pelkän sensorin? Kattelin meinaan, että rapakon toisella puolella pelkkä sensori kustantaa ~$150, joten aika huikea on hintaero Eurooppaan nähden.