Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Jännä nähdä, mihin toi asemoituu suhteessa hookakkoseen. Olettaisin, että Z on halvempi kuin H2 SX, joten miksi kukaan enää ostaisi perus-hookakkosta?
Nakut ovat nyt ottaneet uuden askeleen 200hv luokkaan ja luulisi piisaavan, kunnes joku tuo 220hv mallin muutaman luoden päästä. Jos nyt ei polttomoottoreita ole kielletty siinä vaiheessa.
Ihan arvaamalla.
Oisko jotain päästöjuttuja taustalla, ettei puristeta sitä, mitä olisi helposti saatavilla, vaan jätettään se puristelu kaupanteon jälkeiseen hetkeen.
Silloin ei pykälät puristele valmistajaa.
Itse olen vähän pettynyt ehkä spekseihin. 200hp ja vain 137Nm vääntöä ja painoa tankattuna 240kg, eli ei tehokkain tai vääntävin, mutta painavin ja rumin. No ei tarvitse ainakaan Kawasakiin vaihtaa takaisin![]()
.
.
Ei kannata verrata alkuperäistä H2 näihin myöhemmin tulleisiin. Mulla on H2 ja kuristamaton/piristetty H2SX. Ne ovat aivan erilaisia. H2 ei ole sivistynyt.
Tuossa Aussi artikkelin lopussa näkyy Z H2 muokattua käppyrää H2 SX verrattuna. Ala- ja keskialueella hieman enemmän pauhua.
https://amcn.com.au/editorial/kawasakis-supercharged-z-unveiled/
Paino 239kg, eli ei mikään keijukainen.