vuohi
New member
ei tarvitse katsoa kuin kuvat molemmista pyöristä niin itsellä ei olisi ainakaan mitään vaikeuksia valita tuon skootterin ja moottoripyörän väliltä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihmetyttää tämmöset kommentit, kun kumminkin puhutaan pyörästä, joka ei ole vielä edes ehtinyt suomeen? Kyseessähän ei kuitenkaan ole 1:1 sama malli kuin 03-06 Z1000, joten on hieman aikaista sanoa vai mitä?![]()
Tämän informaation meillä tarjosi tod.näk paljonkin triumphin speed triplen parissa ollut henkilö?Kannattaa tarkistaa montako lammikkoa löytyy uuden riplen alta.................. (brittiläisillä on oma merkkaus tyyli....)![]()
jokainen ajakoon sellasella mopolla mikä miellyttää.![]()
Niinpä juuri...Tämän informaation meillä tarjosi tod.näk paljonkin triumphin speed triplen parissa ollut henkilö?Kannattaa tarkistaa montako lammikkoa löytyy uuden riplen alta.................. (brittiläisillä on oma merkkaus tyyli....)![]()
jokainen ajakoon sellasella mopolla mikä miellyttää.![]()
En muistanutkaan että Triple on noin rumaei tarvitse katsoa kuin kuvat molemmista pyöristä niin itsellä ei olisi ainakaan mitään vaikeuksia valita tuon skootterin ja moottoripyörän väliltä![]()
Skootteri iässä olevat pitävät varmasti enemmän skootterien ulkonäöstä vai mitä?En muistanutkaan että Triple on noin rumaei tarvitse katsoa kuin kuvat molemmista pyöristä niin itsellä ei olisi ainakaan mitään vaikeuksia valita tuon skootterin ja moottoripyörän väliltä![]()
![]()
Mutta kai se pyöränä on muuten parempi, Z on kyllä hienompi.
En tiedä, kysy niiltä ketkä ovat skootteri-iässä, viestiesi perusteella sinä kuulut siihen joukkoon.Skootteri iässä olevat pitävät varmasti enemmän skootterien ulkonäöstä vai mitä?En muistanutkaan että Triple on noin rumaei tarvitse katsoa kuin kuvat molemmista pyöristä niin itsellä ei olisi ainakaan mitään vaikeuksia valita tuon skootterin ja moottoripyörän väliltä![]()
![]()
Mutta kai se pyöränä on muuten parempi, Z on kyllä hienompi.
No en minäkään päätöstä näiden äänien perusteella tee. Käsittääkseni nämä keskustelualueet on juuri sen takia että vaihdetaan mielipiteitä ja kerrotaan kokemuksia eri pyöristä ja niihin liittyvistä asioista, mutta ehkä olen väärässä....Ja minä ajelen juuri sellaisella pyörällä kuin haluan. En kysele
täällä palstoilla muiden mielipiteitä tai myötätuntoa hankinnoilleni.
Ellei motoristi osaa itse päättää, mitä rahoillaan hankkii, älköön sitten hankkiko mitään!
Tietysti hieman myötätuntoa lohkeaa, jos hankinnassa on kyseessä muiden rahat!
Ok, eli ajokokemusta kadulla on viimeksi tolla 125 Yammulla, niinkuin kirjoitin. Tallissa on ollut nyt reilut 6 vuotta 500cc kuravehje jolla on tullut ajeltua joka kesä jonkun verran, joten uskon että jonkinmoinen perstuntuma pyöräilyyn on säilynyt.hmh, menee kyllä vähän ohi aiheesta, mutta jos viimeisin ajokokemus on 125 Yammulla, niin eikö ole aikamoinen hyppäys ostaa heti uusi 1000-kuutioinen? Ja uusi? Itse valitsin halvan vanhan ja olen sillä ajellut kolme vuotta (tosin rahakin ratkaisi) ja olen sitten käynyt ajelemassa erilaisia pyöriä ja etsinyt itselle sopivaa. Nyt onkin sitten kova kuume päällä.![]()
Ai nih, noista olen ajanut Kawasakin Z1000 viime kesänä, itse en tykännyt hirveästi, kaipailin enemmän alakierroksille vääntöä. Ja koeajamattakin luulisin, että ottaisin itse tuon Triumphin (ihan tunteella), perusteluna käy vaikka se, että se on erilainen laite: kolme sylinteriä jne![]()
Itsellä alkaa olla kova 'vääntö' Suzuki Bandit 1200 vs. Kawasaki ZRX vs Yamaha XJR välillä![]()
No hyvä että joku puhuu tässäkin ketjussa ihan oikeista moottoripyöristä.Itsellä alkaa olla kova 'vääntö' Suzuki Bandit 1200 vs. Kawasaki ZRX vs Yamaha XJR välillä![]()