Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnittelut, kuvia kehiin?No niin, eilen noudin oman Z 1000:sen liikkeestä. Kävin myös päivällä aalrightillä ja siellä oli myös pyörä näytillä. Nyt sitten ajellaan Z:taa sisään ja odotellaan parempia kelejä...![]()
Mikäs moisen päätöksen aiheutti?Kaupat peruttu...noh... enskesänä sitten... ehkä?![]()
Onko kyseessä uusi 07 malli? sait ennen mua sen sittenOnnittelut, kuvia kehiin?No niin, eilen noudin oman Z 1000:sen liikkeestä. Kävin myös päivällä aalrightillä ja siellä oli myös pyörä näytillä. Nyt sitten ajellaan Z:taa sisään ja odotellaan parempia kelejä...![]()
Ei kai kukaan zetaan tilaa ABS:iä vaikka halavalla saiskin? Tuntuu vaan siltä, että silloin on hakoteillä pyöränvalinnan suhteen - aliarvioimatta mitenkään turvallisuutta noin yleensä.Se on ens viikolla mentävä kyseleen että missä oma zeta on kun ei vielä ole mitään ilmoitelleet.
btw, onko teille tulossa ABS:llä vai ilman ?
Ja äkkiä kuvia tänne.minkä värinen on? millainen on ajaa?No niin, eilen noudin oman Z 1000:sen liikkeestä. Kävin myös päivällä aalrightillä ja siellä oli myös pyörä näytillä. Nyt sitten ajellaan Z:taa sisään ja odotellaan parempia kelejä...![]()
Kuvia kehiin !Ja äkkiä kuvia tänne.minkä värinen on? millainen on ajaa?No niin, eilen noudin oman Z 1000:sen liikkeestä. Kävin myös päivällä aalrightillä ja siellä oli myös pyörä näytillä. Nyt sitten ajellaan Z:taa sisään ja odotellaan parempia kelejä...![]()
Oliko kyse siis uudesta '07 Z1000:sta? Missäs niitä sitten oikein on?Kuvia kehiin !Ja äkkiä kuvia tänne.minkä värinen on? millainen on ajaa?No niin, eilen noudin oman Z 1000:sen liikkeestä. Kävin myös päivällä aalrightillä ja siellä oli myös pyörä näytillä. Nyt sitten ajellaan Z:taa sisään ja odotellaan parempia kelejä...![]()
Niin niitä kuvia esille pyörästä jos on 07 mallia.Oliko kyse siis uudesta '07 Z1000:sta? Missäs niitä sitten oikein on?Kuvia kehiin !Ja äkkiä kuvia tänne.minkä värinen on? millainen on ajaa?No niin, eilen noudin oman Z 1000:sen liikkeestä. Kävin myös päivällä aalrightillä ja siellä oli myös pyörä näytillä. Nyt sitten ajellaan Z:taa sisään ja odotellaan parempia kelejä...![]()
Mä sain juuri kyselyyni vastauksen myyjältä, että ensi viikolla pitäisi pyörien tulla, mutta tarkka päivä ei silti ole selvillä...
Niin niitä kuvia esille pyörästä jos on 07 mallia.Oliko kyse siis uudesta '07 Z1000:sta? Missäs niitä sitten oikein on?Kuvia kehiin !Ja äkkiä kuvia tänne.minkä värinen on? millainen on ajaa?No niin, eilen noudin oman Z 1000:sen liikkeestä. Kävin myös päivällä aalrightillä ja siellä oli myös pyörä näytillä. Nyt sitten ajellaan Z:taa sisään ja odotellaan parempia kelejä...![]()
Mä sain juuri kyselyyni vastauksen myyjältä, että ensi viikolla pitäisi pyörien tulla, mutta tarkka päivä ei silti ole selvillä...
Minä laitan ainakin heti kun se tuossa pihalla on.. tälläviikolla lupasivat.
Tässä rupeaa hiljalleen hiipimään semmonen kutina, että niitä pyöriä ei oo oikeesti tehty kuin muutama hassu kappale ja niitä kierrätetään ympäriinsä näytteillä ja luvataan, että pian tämmöset on myynnissä...Niin niitä kuvia esille pyörästä jos on 07 mallia.Oliko kyse siis uudesta '07 Z1000:sta? Missäs niitä sitten oikein on?Kuvia kehiin !Ja äkkiä kuvia tänne.minkä värinen on? millainen on ajaa?No niin, eilen noudin oman Z 1000:sen liikkeestä. Kävin myös päivällä aalrightillä ja siellä oli myös pyörä näytillä. Nyt sitten ajellaan Z:taa sisään ja odotellaan parempia kelejä...![]()
Ehkä niitä pyöriä ei vain riitä tänne Suomen markkinoille vaan kaikki valmistuvat menee Keski-Eurooppaan. Ehkä joskus juhannuksen kieppeillä tänne Suomeenkin niitä tulee taas lisääTässä rupeaa hiljalleen hiipimään semmonen kutina, että niitä pyöriä ei oo oikeesti tehty kuin muutama hassu kappale ja niitä kierrätetään ympäriinsä näytteillä ja luvataan, että pian tämmöset on myynnissä...Niin niitä kuvia esille pyörästä jos on 07 mallia.Oliko kyse siis uudesta '07 Z1000:sta? Missäs niitä sitten oikein on?Kuvia kehiin !Ja äkkiä kuvia tänne.minkä värinen on? millainen on ajaa?No niin, eilen noudin oman Z 1000:sen liikkeestä. Kävin myös päivällä aalrightillä ja siellä oli myös pyörä näytillä. Nyt sitten ajellaan Z:taa sisään ja odotellaan parempia kelejä...![]()
Sit ne toiveikkaiden asiakkaiden selkien takana nauraa ja hykerrellen ottavat vastaan ennakkomaksuja ja -tilauksia.![]()
Oikeesti uutta Z1000:aa ei ole tulossa kauppoihin...![]()
Joku valkopartainen äijä kurvasi äsken ruskeasannan shellin pihaan porosaattueessa...kuka lie?Ehkä niitä pyöriä ei vain riitä tänne Suomen markkinoille vaan kaikki valmistuvat menee Keski-Eurooppaan. Ehkä joskus juhannuksen kieppeillä tänne Suomeenkin niitä tulee taas lisääTässä rupeaa hiljalleen hiipimään semmonen kutina, että niitä pyöriä ei oo oikeesti tehty kuin muutama hassu kappale ja niitä kierrätetään ympäriinsä näytteillä ja luvataan, että pian tämmöset on myynnissä...Niin niitä kuvia esille pyörästä jos on 07 mallia.Oliko kyse siis uudesta '07 Z1000:sta? Missäs niitä sitten oikein on?Kuvia kehiin !Ja äkkiä kuvia tänne.minkä värinen on? millainen on ajaa?No niin, eilen noudin oman Z 1000:sen liikkeestä. Kävin myös päivällä aalrightillä ja siellä oli myös pyörä näytillä. Nyt sitten ajellaan Z:taa sisään ja odotellaan parempia kelejä...![]()
Sit ne toiveikkaiden asiakkaiden selkien takana nauraa ja hykerrellen ottavat vastaan ennakkomaksuja ja -tilauksia.![]()
![]()
Joku tuli kyllä uudella mustalla Z1000:lla vastaan viime torstaina Konalassa![]()
Joulupukista en tiedä, mutta 300km on alla -07 Z 1000:sessa ja väri siis musta, Konalassa en ole torstaina ollut, eli on joku muukin pyöränsä saanut. Mitä niillä kuvilla tekee kun pyörä on täysin vakio eli ihan samannäköinen, kuin mainoskuvissa, mutta voin niitä yrittää laittaa kun kerkeän... Mitä ajamiseen tulee, niin kivaltahan se tuntuu...heh heh...stonga vois olla vähän leveempi, mutta pitää vissiin vaihtaa...kilpihässäkkä on vitun ruma kuten asiaan kuuluu, mutta siis sisäänajoa vielä noin 700 km jäljellä. Omani tilasin siis alkuvuodesta ja sain siis viime torstaina, että muuten en osaa toimituksista sanoa. Uskokaa tai älkää!Ehkä niitä pyöriä ei vain riitä tänne Suomen markkinoille vaan kaikki valmistuvat menee Keski-Eurooppaan. Ehkä joskus juhannuksen kieppeillä tänne Suomeenkin niitä tulee taas lisääTässä rupeaa hiljalleen hiipimään semmonen kutina, että niitä pyöriä ei oo oikeesti tehty kuin muutama hassu kappale ja niitä kierrätetään ympäriinsä näytteillä ja luvataan, että pian tämmöset on myynnissä...Niin niitä kuvia esille pyörästä jos on 07 mallia.Oliko kyse siis uudesta '07 Z1000:sta? Missäs niitä sitten oikein on?Kuvia kehiin !Ja äkkiä kuvia tänne.minkä värinen on? millainen on ajaa?No niin, eilen noudin oman Z 1000:sen liikkeestä. Kävin myös päivällä aalrightillä ja siellä oli myös pyörä näytillä. Nyt sitten ajellaan Z:taa sisään ja odotellaan parempia kelejä...![]()
![]()
Joku tuli kyllä uudella mustalla Z1000:lla vastaan viime torstaina Konalassa![]()
Just soitti mulle myyjä.. liikkeeseen 100km matkaa ja pyörä luovutusvalmiinaJoulupukista en tiedä, mutta 300km on alla -07 Z 1000:sessa ja väri siis musta, Konalassa en ole torstaina ollut, eli on joku muukin pyöränsä saanut. Mitä niillä kuvilla tekee kun pyörä on täysin vakio eli ihan samannäköinen, kuin mainoskuvissa, mutta voin niitä yrittää laittaa kun kerkeän... Mitä ajamiseen tulee, niin kivaltahan se tuntuu...heh heh...stonga vois olla vähän leveempi, mutta pitää vissiin vaihtaa...kilpihässäkkä on vitun ruma kuten asiaan kuuluu, mutta siis sisäänajoa vielä noin 700 km jäljellä. Omani tilasin siis alkuvuodesta ja sain siis viime torstaina, että muuten en osaa toimituksista sanoa. Uskokaa tai älkää!Ehkä niitä pyöriä ei vain riitä tänne Suomen markkinoille vaan kaikki valmistuvat menee Keski-Eurooppaan. Ehkä joskus juhannuksen kieppeillä tänne Suomeenkin niitä tulee taas lisääTässä rupeaa hiljalleen hiipimään semmonen kutina, että niitä pyöriä ei oo oikeesti tehty kuin muutama hassu kappale ja niitä kierrätetään ympäriinsä näytteillä ja luvataan, että pian tämmöset on myynnissä...Niin niitä kuvia esille pyörästä jos on 07 mallia.Oliko kyse siis uudesta '07 Z1000:sta? Missäs niitä sitten oikein on?Kuvia kehiin !Ja äkkiä kuvia tänne.minkä värinen on? millainen on ajaa?No niin, eilen noudin oman Z 1000:sen liikkeestä. Kävin myös päivällä aalrightillä ja siellä oli myös pyörä näytillä. Nyt sitten ajellaan Z:taa sisään ja odotellaan parempia kelejä...![]()
![]()
Voe nenä... Omaani olen menossa Itä-Suomesta hakemaan, joten kummalliselta tuntuu, että siellä ei vielä tiedetä mistään mitään, mutta arvioivat saavansa pyörät ensi viikolla. Mistähän moinen arvio, kun tietoa ei tunnu löytyvän kuitenkaan?Just soitti mulle myyjä.. liikkeeseen 100km matkaa ja pyörä luovutusvalmiina![]()
4 kuulemma tullut sinne ja niistä enää 1 vapaana musta sellainen. torstaina tuo sen sit mulle.
Eli ei ole joulupukkijuttuja siis jos joku on jo ajellut etelässä zetalla koska niitä on jo meillä asti![]()
Mistä ostit muuten kawasi? kun sanoit itä-suomesta.Voe nenä... Omaani olen menossa Itä-Suomesta hakemaan, joten kummalliselta tuntuu, että siellä ei vielä tiedetä mistään mitään, mutta arvioivat saavansa pyörät ensi viikolla. Mistähän moinen arvio, kun tietoa ei tunnu löytyvän kuitenkaan?Just soitti mulle myyjä.. liikkeeseen 100km matkaa ja pyörä luovutusvalmiina![]()
4 kuulemma tullut sinne ja niistä enää 1 vapaana musta sellainen. torstaina tuo sen sit mulle.
Eli ei ole joulupukkijuttuja siis jos joku on jo ajellut etelässä zetalla koska niitä on jo meillä asti![]()
Noh, eipä tässä kai muu auta kuin odotella.
Onnea teille, jotka olette jo pyöränne joko saaneet tai saamassa.![]()
Voisitte myös laittaa vähän tuntemuksia ja kommentteja uudesta pyörästä.![]()