• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhoz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Just soitti mulle myyjä.. liikkeeseen 100km matkaa ja pyörä luovutusvalmiina
smile_org.gif

4 kuulemma tullut sinne ja niistä enää 1 vapaana musta sellainen. torstaina tuo sen sit mulle.
Eli ei ole joulupukkijuttuja siis jos joku on jo ajellut etelässä zetalla koska niitä on jo meillä asti
smile_org.gif
Voe nenä... Omaani olen menossa Itä-Suomesta hakemaan, joten kummalliselta tuntuu, että siellä ei vielä tiedetä mistään mitään, mutta arvioivat saavansa pyörät ensi viikolla. Mistähän moinen arvio, kun tietoa ei tunnu löytyvän kuitenkaan?
Noh, eipä tässä kai muu auta kuin odotella.

Onnea teille, jotka olette jo pyöränne joko saaneet tai saamassa.
smile_org.gif

Voisitte myös laittaa vähän tuntemuksia ja kommentteja uudesta pyörästä.
sport05.gif
Mistä ostit muuten kawasi? kun sanoit itä-suomesta.
Minä kuopiosta..
En ole vielä ostanut pyörää, mutta kaupat menen tekemään heti kun se vain on mahdollista niin, että saan pyörän mukaani. Kaverin tuttu on töissä jossain, muistaakseni Joensuussa, josta olen menossa pyörää hakemaan sitten kun niitä joskus on tarjolla...

smile_org.gif

4 kuulemma tullut sinne ja niistä enää 1 vapaana musta sellainen. torstaina tuo sen sit mulle.
Eli ei ole joulupukkijuttuja siis jos joku on jo ajellut etelässä zetalla koska niitä on jo meillä asti
smile_org.gif
Voe nenä... Omaani olen menossa Itä-Suomesta hakemaan, joten kummalliselta tuntuu, että siellä ei vielä tiedetä mistään mitään, mutta arvioivat saavansa pyörät ensi viikolla. Mistähän moinen arvio, kun tietoa ei tunnu löytyvän kuitenkaan?

smile_org.gif

sport05.gif
Minä kuopiosta..
En ole vielä ostanut pyörää, mutta kaupat menen tekemään heti kun se vain on mahdollista niin, että saan pyörän mukaani. Kaverin tuttu on töissä jossain, muistaakseni Joensuussa, josta olen menossa pyörää hakemaan sitten kun niitä joskus on tarjolla...
No mikset osta kuopiosta kun siellä on nyt liikkeessä 1 tonninen mustana heti saatavana`.

smile_org.gif

smile_org.gif

smile_org.gif

sport05.gif
Minä kuopiosta..
No mikset osta kuopiosta kun siellä on nyt liikkeessä 1 tonninen mustana heti saatavana`.
Mä tarviin oranssin.
inlove.gif

Eikä herrasmies-sopimusta ei kehtaisi rikkoa ihan tuosta vaan, joten kaipa se on vaan odoteltava rauhassa.

Ah sais jo perjantaina zetan ajoon mutta töiden takia joudun lykkäämään noudon maanantaille
mad.gif
Sit onkin onneksi 4 vapaapäivää aikaa sisäänajolle
062802moto_prv.gif

Joku ajeli uudella, mustalla Zetalla tänään Vantaan ikean kulmilla.. Saattoi toki olla 750:kin kun vilaukselta satuin vain näkemään... Nooh, Zeta ko Zeta.

Joo no viimeyönä täällä satoi lunta..huomenna saan kait pyörän mut tielle ei ole asiaa.. ivallista tosiaanki.

Joo, kyllä noita on. Eilen joku ajeli mustalla uutukaisella pitkän matkaa mun perässä...

Tässäpä niitä kuvia nyt olisi..
Digikamera ivallisesti oli hajonnut mutta kännyllä napsin muutaman.
Ajamaan en ole vielä päässyt kun toi hiekkapätkä meni uudelleen sohjoon.

Kuva004.jpg

Kuva003.jpg

Onko millaset suhinat noissa vakiopöntöissä ? prkl pakko yrittää jos ehtis jotenki huomenna hakeen pyörän. Vähän turhan hyvää keliä viikonlopulle luvassa.

Onko millaset suhinat noissa vakiopöntöissä ? prkl pakko yrittää jos ehtis jotenki huomenna hakeen pyörän. Vähän turhan hyvää keliä viikonlopulle luvassa.
Just pesin ja vahasin kawan.. vasemman puolen putkesta hönkii enemmän pakokaasuja kun siinä oikeanpuoleisessa on se saaperin läppä mitä ecu ohjailee..kai se isommilla kiekoilla sit aukee kokonaan?
aika hiljaiset on äänet aivan kuin viimevuotisessa z750:ssä
Kävin 500 metriä ajamassa pehmeää hiekkapätkää pidemmälle en nyt ajele ennenkuin taas kuivaa tuo kilometrin hiekkapätkä.
tärkeintä että se on nyt kotona
smile_org.gif

Joo viikonlopulle luvannut unelmakelejä ja sitten kunnolla kokeilemaan.työkalut on muuten tosi ahtaassa paikassa tossa mallissa.

jees... mielenkiinnolla odotan että joku iskee sliparit ja pc:n kii ja laittaa dynokäyrän jonnekkin näytille
smile_org.gif
Ei vissiin vielä missään ole ollut ?

Joo, ei ne putket ihmeellisiä höpinöitä pidä, sellasta perus hörinää ja kuten mainittu, niin vasemmasta enemmän. Yksi asia ihmetyttää: liekö vika pyörässä vai neidissä takana, mutta viimekesänä se ei roikkunut yhtään niin pahasti ja nyt on kuin koala bambu puussa! Väitti vielä ettei voi sille mitään..???
ps. otetaan sitten ne varoitustarrat tankista pois, eiks niin? lähtee ihan sormin...
062802moto_prv.gif

Niin ja vielä....sinne tyhjään tilaan penkin alle ei vissiin voi oikeen laittaa mitään, kun imee ilmaa sitä kautta, tuli vaan noista tykaluista mieleen. Joutuu vissiin vähän purkaa, että saa sen kilpihässäkän pois, kun se yksi ruuvi on sellai pahasti sen jonku boxin alla tjs...

Niin ja vielä....sinne tyhjään tilaan penkin alle ei vissiin voi oikeen laittaa mitään, kun imee ilmaa sitä kautta, tuli vaan noista tykaluista mieleen. Joutuu vissiin vähän purkaa, että saa sen kilpihässäkän pois, kun se yksi ruuvi on sellai pahasti sen jonku boxin alla tjs...
Ei sen väliä vaikka joutuu purkamaan, lähtö sille prkln lokasuojalle tulee pikimmiten
biggrin.gif

jees... mielenkiinnolla odotan että joku iskee sliparit ja pc:n kii ja laittaa dynokäyrän jonnekkin näytille
smile_org.gif
Ei vissiin vielä missään ole ollut ?
Täällä on dynokäyrät mut pelkillä slipareilla.

http://www.twobros.com/Cust_Service/Dyno_Charts/Kaw_Z1000_SO_Dyno.pdf

näyttäisi 6000-7000 alueelle tuovan lisää hieman muuten aika sama kuin vakio.tietty loppukiekoilla kanssa hieman lisää.
Näyttää olevan edellisen mallin käppyrät, ainakin päiväys on 4.1.2003...

Mitäs muuten uuden Zetan jo saaneilla lukee rekisteriotteessa painon kohdalla? Ovatko merkinneet tuon valmistajan ilmoittaman 205kg vai onko totuus jotain ihan muuta?

Back