Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysymyshän ei ole mulle osoitettu mutta otan vanhana Z750 omistajana silti kantaa. Mun mielestä Zetojen muotoilu ei ole mennyt parempaan suuntaan. Lisämuovi ei näytä hyvältä nakussa mun mielestä. Lisäksi se perän typistäminen ei ole mun juttu. Harmi kun kaikkien pitää seurata aina samaa kaawaa tossa muotoilussa. Itse jos Zetojen pariin palaisin suosisin vanhaa vuosikertaa pc:llä ja slipareilla piristettynä...Sitten olisi kysymys vanhan z1000, eli vuosien 2003-2006 mallien omistajille. Kuinka moni näkee uuden mallin päivitykset niin tarpeellisina ja hyvinä että on vaihtamassa fillarinsa tähän uuteen malliin? Vai onko tässä uudessa mallissa niin paljon parannuksia että vaihtoa kannattaa edes harkita? Ulkonäkö on mielestäni kyllä mennyt parempaan suuntaan ja ilmeisestikin kauan kaivattu alavääntö, mutta muilta osin.
Avuksi voi ottaa Baabelinkalan ja kääntää lontooksi, jos tuo fransmanni ei taivu niin notkeasti...
Mulle pitäis tulla 2 viikon päästä zeta. mustana. oransseja ei enää kuulemma saa on loppuneet maahantuojalta.Onko kukaan nähnyt uutta z1000:sta vielä liikenteessä? Tai tietääkö kukaan onko missään pääkaupunkiseudulla yhtään yksilöä liikkeessä, jotta voisi mennä ihmettelemään ja poistamaan pahimpia ajohaluja (tai taitaisi vaan lisääntyä).![]()
Maahantuoja on käsitykseni mukaan myynyt kaikki maahan tulevat pyörät jo jälleenmyyjille, joten siinä mielessä kaikki on jo myyty. Jälleenmyyjiltä voikin sitten kysellä, että vieläkö heillä on jäljellä pyöriä... Oletettavasti jostain saa tuurilla vielä oranssinkin. Ainakin viime viikolla oli vielä Helsingin BikeWorldissa jäljellä yksi oranssi (nämähän eivät ole siis maassa vielä), mutta aika hyvin ovat ilmeisesti tehneet kauppansa ennakkoon.Mulle pitäis tulla 2 viikon päästä zeta. mustana. oransseja ei enää kuulemma saa on loppuneet maahantuojalta.Onko kukaan nähnyt uutta z1000:sta vielä liikenteessä? Tai tietääkö kukaan onko missään pääkaupunkiseudulla yhtään yksilöä liikkeessä, jotta voisi mennä ihmettelemään ja poistamaan pahimpia ajohaluja (tai taitaisi vaan lisääntyä).![]()
Tuskin niitä monessa liikkeessä on vielä näytillä ollutkaan... Kovasti lupaavat että "näinä" päivinä tulee pyörä. Kelien puolesta ainakin sais tullaOlen siis tilannnut myös jo MP-messujen aikaan, mutta omaa oranssia odotellessa olisi ollut hieno käydä "kuolaamassa" jotain yksilöä vaikkapa liikkeessä..![]()
On seTuossahan on parkit sijoitettu valoumpion ylälaitoihin kuten kuvasta näkyypi..
![]()