• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhoz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sitten olisi kysymys vanhan z1000, eli vuosien 2003-2006 mallien omistajille. Kuinka moni näkee uuden mallin päivitykset niin tarpeellisina ja hyvinä että on vaihtamassa fillarinsa tähän uuteen malliin? Vai onko tässä uudessa mallissa niin paljon parannuksia että vaihtoa kannattaa edes harkita? Ulkonäkö on mielestäni kyllä mennyt parempaan suuntaan ja ilmeisestikin kauan kaivattu alavääntö, mutta muilta osin.
Kysymyshän ei ole mulle osoitettu mutta otan vanhana Z750 omistajana silti kantaa. Mun mielestä Zetojen muotoilu ei ole mennyt parempaan suuntaan. Lisämuovi ei näytä hyvältä nakussa mun mielestä. Lisäksi se perän typistäminen ei ole mun juttu. Harmi kun kaikkien pitää seurata aina samaa kaawaa tossa muotoilussa. Itse jos Zetojen pariin palaisin suosisin vanhaa vuosikertaa pc:llä ja slipareilla piristettynä...

Itse perustelin hankintani muuttuneella ajoasennolla joka tossa tonnisesa tuntui tosi hyvälle.
Se lisämuovi jäähdyttimen sivussa on törkee mut ainahan niitä voi ottaa poiskin ja keksii muuta tilelle.
Perä on minusta mennyt parempaan suuntaan yksin ajavana.

Eilen tuli zeta kurvattua pois liikkeestä josta sen ostin, ajoin tosin suoraan huoltoon, josta noudan sitten kun ajokelit todella alkavat. Onpahan sitten huollettu ja vimpan päälle, mahdollisesti penkitettykin, näkeepähän mitä tommoset Yoshimuran TRS:t + PC3 oikeasti tuo mopoon lisää.

Täytyy kyllä ylistää SUMEKOn toimintaa! Laitoin sähköpostia,ja kyselin josko olisi mahdollista ostaa uusi huoltokirja vanhan kadonneen tilalle.

Vastaus tuli alle 2tunnissa, ja sanottiin että huoltokirjaa sekä käyttöohjekirjaa löytyy suomenkielisinä, ja ne lähetettiin minulle MAKSUTTA postissa! Olivat seuraavana päivänä postiluukussa, täysin korvauksetta. En ollut uskoa silmiäni, harvoin nykyään mitään enää ilmaiseksi saa.

Ja uutta testiä löytyi..ranskaksi
smile_org.gif

http://www.moto-net.com/p_article.php?RefArticle=1436

Hei kertokaas mitä mieltä ootte slipareistanne.

Leon sliparit houkuttais mut se hiilari päällyste on vain TOSI RUMA NIIS.

Ja Devileistä kuulemma lähtee magee soundi.
Kyseessä on siis iso Z -03:n...

Mut ei ole varaa ostaa nyt akron putkia..

Eilen mopo huollosta talliin seisomaan vielä vähäksi aikaa, vaikka kelit ovatkin kohdallaan. 12tkm huolto suoritettu, samalla selvisi että siellä on myös K&N Ilmansuodatin Slipareiden ja Commanderin kaverina. Nyt ei muuta kuin pari viikkoa odotusta, ja sit kausi kunnolla käyntiin.

Kyllä noi Yoshimuran TRS:t ainakin pitää semmoista ääntä, että tekee koko ajan mieli turhaan vääntää kaasua...

Hep hep, oma zeta toimii sittenkin
062802jumpie_prv.gif
Säätöihin menee joka tapauksessa Viaberiin, näkee samalla mitä se takakuulalle potkii.. Kelitkin näyttäis olevan kohdallaan, ei muutakuin
062802moto_prv.gif

Onko kukaan nähnyt uutta z1000:sta vielä liikenteessä? Tai tietääkö kukaan onko missään pääkaupunkiseudulla yhtään yksilöä liikkeessä, jotta voisi mennä ihmettelemään ja poistamaan pahimpia ajohaluja (tai taitaisi vaan lisääntyä
biggrin.gif
).

Onko kukaan nähnyt uutta z1000:sta vielä liikenteessä? Tai tietääkö kukaan onko missään pääkaupunkiseudulla yhtään yksilöä liikkeessä, jotta voisi mennä ihmettelemään ja poistamaan pahimpia ajohaluja (tai taitaisi vaan lisääntyä  
biggrin.gif
).
Mulle pitäis tulla 2 viikon päästä zeta. mustana. oransseja ei enää kuulemma saa on loppuneet maahantuojalta.

biggrin.gif
).
Mulle pitäis tulla 2 viikon päästä zeta. mustana. oransseja ei enää kuulemma saa on loppuneet maahantuojalta.
Maahantuoja on käsitykseni mukaan myynyt kaikki maahan tulevat pyörät jo jälleenmyyjille, joten siinä mielessä kaikki on jo myyty. Jälleenmyyjiltä voikin sitten kysellä, että vieläkö heillä on jäljellä pyöriä... Oletettavasti jostain saa tuurilla vielä oranssinkin. Ainakin viime viikolla oli vielä Helsingin BikeWorldissa jäljellä yksi oranssi (nämähän eivät ole siis maassa vielä), mutta aika hyvin ovat ilmeisesti tehneet kauppansa ennakkoon.

Olen siis tilannnut myös jo MP-messujen aikaan, mutta omaa oranssia odotellessa olisi ollut hieno käydä "kuolaamassa" jotain yksilöä vaikkapa liikkeessä..
lookaround_orig.gif

Moro vaan.
Ostimma tossa männä viikonloppuna -03 Zetan.
Ja Maxi sai uuden kodin.

Kuulin tossa aikaisemmin keväällä että yks paikallinen jeppe sai penkitettyä 137hv takapyörältä (-04 Zeta).
Sillä on muistaakseni Boss:in tai Skorpion:in vaimentajat ja PC.
Ja jonkun semmosen virityksen on kuulemma tehny jotta toiset ruiskun läpät "pakotettu" täysin aukim koko ajan.
Noh, hänellä on varmasti hiottu kartta kohdalleen kun omistaa itse tehopenkin...

Back