• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhoz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ensimmäiset 10km takana uutukaisella, on se vaan aika peli ajaa. <3
Huomenna ois tonnin huolto  
062802moto_prv.gif

Tarvis kehitellä tuo kilventeline ja vilkut jostain
idea3.gif
Sopivasti sai huomenna alkaville sade/räntäkeleille haettua.
biggrin.gif
No, jospa nuo tuskaiset 1590 jäljellä olevaa kilometriä saisi pian rullattua pois...

Tuossa on kyllä aika onnistunut kilpiteline vakiona, IMO.

laittakaahan joku pystyyn nyt uusien zetojen kokoontuminen jonnekin keskeiselle paikalle niin tapaillaan.

Hyvä idea zeta1. Ideoita, tarviiko olla lähellä Hesaa? Niin ja nää edellismalliset Z kanssa samoille mestoille.

Mä ajattelisin ehkä jotain tre:tta se olis ainakin riittävän keskellä ja kaukana kaikesta.

Olen tilannut oranssin 07 zetan.Löytyykö keltään tietoa milloin kyseistä väriä olisi saatavana.
Minulle luvattiin pääsiäisen jälkeisellä viikolla,,,,ei ole näkynyt.
Olisi kiva kuulla minkälaisella aikataululla muille on lupailtu.

Huomenna soitto taas kauppiaalle,jos vaikka olisi vähän fiksumpi......Kauheeta katsoa kun kaikki muut jo ajelee
nixweiss.gif

onko kenelläkään jonkinlaista tietoa/faktaa minkälaisia nopeuksia tällänen iso z:ta mahtaa kulkea kun itsellä on vasta eka menossa ja en ole uskaltanut viel kokeilla kun oli tuo sisäänajo ja kaikkee 247 käväisi yhtenä päivänä mittarissa mutta oli siellä vielä varaa kertokaa kokemuksia??
sport05.gif
withstupid.gif

Olen tilannut oranssin 07 zetan.Löytyykö keltään tietoa milloin kyseistä väriä olisi saatavana.
Minulle luvattiin pääsiäisen jälkeisellä viikolla,,,,ei ole näkynyt.
Olisi kiva kuulla minkälaisella aikataululla muille on lupailtu.

Huomenna soitto taas kauppiaalle,jos vaikka olisi vähän fiksumpi......Kauheeta katsoa kun kaikki muut jo ajelee
nixweiss.gif
Joo, itsekin tässä ollut kuin tulisilla hiilillä, mutta huomenna saan vihdoin omani. Minun tietojeni mukaan oransseja on tuotu maahan toistaiseksi kuusi kappaletta, joista ensimmäiset kolme (Sumekolle esittelyyn, johonkin muualle esittelyyn ja yksi asiakkaalle) ilmeisesti pari viikkoa takaperin ja tällä viikolla kolme, joista yksi oli minulle ja noiden kahden kohtalosta ei ole tietoa. Näitä uusia Zetoja tulee kuulemma ripotellen, joten se on ilmeisesti aika paljon tuurista kiinni, että mitä sattuu milloinkin tulemaan. N määrä niitä on tilattu ja kuvittelisin, että ne toimitetaan jollain tietyllä aikavälillä eikä kaikkia kerralla, joka olisi meidän asiakkaiden kannalta mukavampaa.

Kyllä säkin varmasti omasi saat. Yritä vaan jaksaa odotella.
smile_org.gif

petrif_74 mikäs ei pyörässä miellyttänyt, kun nyt jo pistit myyntiin?
wtf ?
biggrin.gif
Joo
smile_org.gif
Pyörä on mahtava ajaa.ei muuta syytä..tai mikäs se syy on jos haluu ajaa mut muuten ei kykene?
Ostakaa halvalla..kitukilometrit hyssytelty 450 lasissa.
Ensin venataan mopoa monta kuukautta. Sit ku se saadaan ni paiskataan kuvat foorumille ja myydään peli pois??? Mitä vittua!
nixweiss.gif
Ei ollu vissiin ensimmäinen kerta
biggrin.gif

Heti alkaa täälläkin ihmeellinen porina..hmmm..
Mitä sit jos myyn tai aion myydä?
Ei tuo nyt luulis kellekkään kuuluvan mitä osta tai myyn..ja varmasti joku tuohon hintaan ostaakin..jos on rahaa antaa käteen rahoitusta en voi antaa.

Ei tuo nyt luulis kellekkään kuuluvan mitä osta tai myyn..ja varmasti joku tuohon hintaan ostaakin..jos on rahaa antaa käteen rahoitusta en voi antaa.
Minen porise, jokainen tehkööt vehkeillänsä mitä ite lystää. On noita ennenkin myyty vehkeitä sisäänajosta.. tosin kortinlähdön takia
biggrin.gif

Minen porise, jokainen tehkööt vehkeillänsä mitä ite lystää. On noita ennenkin myyty vehkeitä sisäänajosta.. tosin kortinlähdön takia  
biggrin.gif
Niin. Tuolla kyllä kortti lähtis nopeesti
smile_org.gif

HAA!!!!!!!!!!! Tänään sain uuden oranssisen alleni ja mikäs siinä räntäsateessa Tampereelta Helsinkiin. Kylymä, mutta pyörä on kuuma  
buttrock.gif

Oli tullut jo reilu viikko sitten, mutta reissussa kun olin, niin en ehtinyt aiemmin hakemaan.

Onneks huomenna pikkasen parempi keli ja eikun kurvailemaan..  
062802moto_prv.gif
Hyvä vehje, suosittelen! Kun sais ne lisävarusteetkin vielä, mutta Sumekolla ei tarkemapaa tietoa koska saatavilla..
nixweiss.gif

No mites on, onko tuo tehokkaampi kuin edeltäjänsä? Vääntöä erilailla? Lukemat kyllä tiedän (tehtaan ilmoittamat), mut ihan käytännössä miten on asian laita?

Upean näköinen peli, vaikka aluksi se vanhempi näytti komeammalta, mut nyt on kyl toisinpäin!

Back