Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep.Älkää nyt sitä Petriffiä kiusatko. Olihan se tiedossa jo pitemmän aikaa, että pyörä pamahtaa myyntiin ennen ku sillä on 500km ajettu. Jokainen taplaa tyylillään. Taitaa Petrif saada pyöriä jostain ohi halvalla, muuten alkaa kohta olee muutaman vuoden myyntitappioista OVH hintoihin uuden prätkän hinta hävitty.![]()
Itseasiassa oon tehnyt ton saman havainnon. Pari kertaa tainnut käydä niin että nostanut kolmosta niin ei ookkaan vaihtunut. Tuon 1000km aikana...1) vaihteisto takkuilee, erityisesti vaihto 2-3 on jäykkä eikä 3 meinaa mennä sisään.
Toivottavasti tuo on vain "uudenkarheutta" eikä pysyvä ominaisuus. Eilisen lenkin aikana sattui kyllä jo useamman kerran. Tästä pitää kyllä reklamoida maahantuojalle vaikka ihan kimpassa, jos muilta löytyy samaa vikaa eikä rupea asettumaan...Itseasiassa oon tehnyt ton saman havainnon. Pari kertaa tainnut käydä niin että nostanut kolmosta niin ei ookkaan vaihtunut. Tuon 1000km aikana...
Sitä takkuilua on esiintynyt enimmäkseen ihan rauhallisessa ajossa... Oliskohan siinä viiden seitsemän tonnin paikkeilla, kun yrittää vaihtaa ylöspäin kakkoselta, niin poljin tuntuu nousevan, mutta vaihde ei kytkeydy päälle. Täytyy yrittää tutkia tuota hieman tarkemmin.Itse en ole huomannut vaihteistossa mitään takkuamisia ainakaan vielä. Kuinka korkeilla kierroksilla teillä tuota takkuamista on ollut?
En ole itse paljoa yli 8000kier/min nimittäin nostanut. Pientä sisäänajoa jos ensiksi yrittäis..vai en tiedä kuinka on tarkkoja noi nykyajan koneet ovat siitä?
Myös kovia moottorijarrutuksia pyrin välttämään alkuvaiheessa.
Ei olleet hassumman näköiset nuo Devilin sliparit. Muita vaihtoehtoja ei tainnut vielä olla kuin nuo hiilarit? Tuo hinta sisältää ilmeisesti siis sliparit molemmille puolille?Tulipa sitten tilattua jo sliparit devililtä oli tulleet oikein -07 kuuluvat kuulema.n.+700e asennettuna raision bike world.saas nähdä koska toimittavat.
Ai prkl noi istuis hyvin tossa mustassaEi olleet hassumman näköiset nuo Devilin sliparit. Muita vaihtoehtoja ei tainnut vielä olla kuin nuo hiilarit? Tuo hinta sisältää ilmeisesti siis sliparit molemmille puolille?Tulipa sitten tilattua jo sliparit devililtä oli tulleet oikein -07 kuuluvat kuulema.n.+700e asennettuna raision bike world.saas nähdä koska toimittavat.
Pyöräkauppa nytkähti eteenpäin.,piti vaihtaa väri mustaksi,saan pyörän ensi viikon alussa.Joo, itsekin tässä ollut kuin tulisilla hiilillä, mutta huomenna saan vihdoin omani. Minun tietojeni mukaan oransseja on tuotu maahan toistaiseksi kuusi kappaletta, joista ensimmäiset kolme (Sumekolle esittelyyn, johonkin muualle esittelyyn ja yksi asiakkaalle) ilmeisesti pari viikkoa takaperin ja tällä viikolla kolme, joista yksi oli minulle ja noiden kahden kohtalosta ei ole tietoa. Näitä uusia Zetoja tulee kuulemma ripotellen, joten se on ilmeisesti aika paljon tuurista kiinni, että mitä sattuu milloinkin tulemaan. N määrä niitä on tilattu ja kuvittelisin, että ne toimitetaan jollain tietyllä aikavälillä eikä kaikkia kerralla, joka olisi meidän asiakkaiden kannalta mukavampaa.Olen tilannut oranssin 07 zetan.Löytyykö keltään tietoa milloin kyseistä väriä olisi saatavana.
Minulle luvattiin pääsiäisen jälkeisellä viikolla,,,,ei ole näkynyt.
Olisi kiva kuulla minkälaisella aikataululla muille on lupailtu.
Huomenna soitto taas kauppiaalle,jos vaikka olisi vähän fiksumpi......Kauheeta katsoa kun kaikki muut jo ajelee![]()
Kyllä säkin varmasti omasi saat. Yritä vaan jaksaa odotella.![]()
joo kumpikin pönttö siihen kuuluu, onhan ne ihan tyylikkäät, säälivaan että noi orkkiksetkin on ihan tyylikkäät tai ainakin persoonalliset.Ai prkl noi istuis hyvin tossa mustassaEi olleet hassumman näköiset nuo Devilin sliparit. Muita vaihtoehtoja ei tainnut vielä olla kuin nuo hiilarit? Tuo hinta sisältää ilmeisesti siis sliparit molemmille puolille?Tulipa sitten tilattua jo sliparit devililtä oli tulleet oikein -07 kuuluvat kuulema.n.+700e asennettuna raision bike world.saas nähdä koska toimittavat.Eikä vallan paha hinta tollane ~700e. Jos on tupla pöntöt.
Mä ajelin toho tonnin huoltoon alle 6k kierroksilla. Ketjuja sai mullaki kiristää.
Eikös tuossa keulassa ole kummiski kaikki säädöt?2) kuten testeissä on todettu, keula niiaa ehkä vähän liikaa jarruttaessa ja kyydittävän kanssa tietysti vielä enemmän. Täytyy yrittää saada tuo kuriin keulan jousten esijännityksellä.
Etkös sä jo kerenny jo tämän kertaisen Z1000sen jo perumaankin, vedoten johonkin asuntojuttuihin?Jep.Älkää nyt sitä Petriffiä kiusatko. Olihan se tiedossa jo pitemmän aikaa, että pyörä pamahtaa myyntiin ennen ku sillä on 500km ajettu. Jokainen taplaa tyylillään. Taitaa Petrif saada pyöriä jostain ohi halvalla, muuten alkaa kohta olee muutaman vuoden myyntitappioista OVH hintoihin uuden prätkän hinta hävitty.![]()
Pyörä myyty poistuu tallistani perjantaina.ihan tuohon 500 km en päässyt enkä ajakaan enää![]()
Ja mitä ovh hintoihin tulle niin kaikki on olleet ovh hintaisia.
Velkaa ei ole jäänyt senttiäkään.
Kokemusta eri pyöristä kylläkin enemmän![]()
Kateellisten panettelua..sanoo toiset minä sanon että suomi on vapaa maa.mua ei kiinnosta kenenkään vaihdot jne. miks takerrutte just tälläisiin? itse haluaisitte vaihtaa mutta ette vaihda kun leimaudutte erilaiseksi.Etkös sä jo kerenny jo tämän kertaisen Z1000sen jo perumaankin, vedoten johonkin asuntojuttuihin?Jep.Älkää nyt sitä Petriffiä kiusatko. Olihan se tiedossa jo pitemmän aikaa, että pyörä pamahtaa myyntiin ennen ku sillä on 500km ajettu. Jokainen taplaa tyylillään. Taitaa Petrif saada pyöriä jostain ohi halvalla, muuten alkaa kohta olee muutaman vuoden myyntitappioista OVH hintoihin uuden prätkän hinta hävitty.![]()
Pyörä myyty poistuu tallistani perjantaina.ihan tuohon 500 km en päässyt enkä ajakaan enää![]()
Ja mitä ovh hintoihin tulle niin kaikki on olleet ovh hintaisia.
Velkaa ei ole jäänyt senttiäkään.
Kokemusta eri pyöristä kylläkin enemmän
melkosta touhua sulla tuo pyörien vaihtelu, meinaatko tosiaan ettei tuollanen toiminta tuota yhtään tappiota![]()
Ihmetyttää tosiaan tuolla nettimoton puolellakin nuo uudet ja alle 1000km ajetut pyörät joita myydään "tarpeettomana" tai "perheenlisäyksen vuoksi" pyörät on kuitenkin saatu viikko ennen myyntiä
Nettiauton puolella on myös vastaavia ja syynä yleisin "työsuhdeauton alta pois". en tarkota tällä nyt pelkästään Petrif:ää...![]()
![]()
Ei ole kaikkia säätöjä. Esijännityksen ja paluuvaimennuksen säädöt löytyy eli puristusvaimennuksen säätö puuttuu. Todennäköisesti tuon niiaamisen saa tosiaan hallintaan keulan esijännitystä säätämällä, mutta katsotaan.Eikös tuossa keulassa ole kummiski kaikki säädöt?2) kuten testeissä on todettu, keula niiaa ehkä vähän liikaa jarruttaessa ja kyydittävän kanssa tietysti vielä enemmän. Täytyy yrittää saada tuo kuriin keulan jousten esijännityksellä.
Olisko se sit spanneri.. http://www.m-w.com/mw/art/spanner.gifEi ole kaikkia säätöjä. Esijännityksen ja paluuvaimennuksen säädöt löytyy eli puristusvaimennuksen säätö puuttuu. Todennäköisesti tuon niiaamisen saa tosiaan hallintaan keulan esijännitystä säätämällä, mutta katsotaan.Eikös tuossa keulassa ole kummiski kaikki säädöt?2) kuten testeissä on todettu, keula niiaa ehkä vähän liikaa jarruttaessa ja kyydittävän kanssa tietysti vielä enemmän. Täytyy yrittää saada tuo kuriin keulan jousten esijännityksellä.
Pitäisi jostain muuten kehittää sellainen koukun näköinen työkalu (mikähän lie nimeltään), jolla voi säätää takavaimentajan esijännitystä. Onko ideoita mistä moista kannattaisi lähteä hakemaan?