• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z1000

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhoz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko slipari vaihdettu? Tuolla Z750 07- triidissä on asiaa sivu-pari taaksepäin.

On vaihdettu, Laser Stealthin putket. Tosin ajelin kyllä koko viime syksyn ja keväällä ihan moitteetta. Paitsi nyt.

Ei vissiin tarvitte tuosta välitellä mitään sit.
 
Viimeksi muokattu:
Morjesta taas.

Kesä painaa päälle ja piti alkaa taas tota Z1000:ta laittaa. Mutta heti tuli pikku ongelma tai no tietämättömyyttäni kysäisen. Tilasin kiinan ihmemaasta tollaisen tummennetun leditakavalon johon on rakennettu vilkut samaan pakettiin. Ja valossa on se oma liitin,mutta sit lähtee myös keltainen ja sininen johto (käsittääkseni vilkun johdot). Mites nää pitäis nyt sit kytkeä noihin pyörästä tuleviin johtoihin,kun pyörä syöttää kummallekkin alkuperäiselle vilkulle kaksi johtoa ( vihreä ja keltamusta ) ...

Ongelma ei ole iso,mutta en kehtais noiden sähköjen kanssa turhaan leikkiä ja rasittaa samalla pyörän muita sähköyksiköitä..
 
Saako näihin 04 vuoden Zetaan pehmeämpää penkkiä mistään? puutuu niin sikahelposti persus jos vähänkin ajaa suoraa tietä.. toki kierrän ne suorat mieluusti mutta aina ei voi valita :D
 
Saako näihin 04 vuoden Zetaan pehmeämpää penkkiä mistään? puutuu niin sikahelposti persus jos vähänkin ajaa suoraa tietä.. toki kierrän ne suorat mieluusti mutta aina ei voi valita :D

Eiköhän joku verhoilija vaihda niihin
pehmeämmät pehmusteet, uskoisin.
 
Mo ja Ro!

Nyt on niin kinkkinen asia, että tarttis viisaampien apua.
Elikkäs tuli tuossa ostettua pakasta vedetty kiloZeta -13 ( Matta musta tietysti ;) )

Tarkoitus olisi laittaa näin alkuun Akrapovic:in pelkät sliparit kiinni. Mutta sitten heräsi ajatus siitä, että vaatiiko sliparit penkkisäädätyksen? Black7 vastasi ettei säädätys ole välttämättä tarpeen, mutta seoksien kannalta hyvä käydä tarkistuttamassa.

Kokemuksia / kommentteja? :)

Ps : ensimmäiset 500km tälle kaudelle jo takana :rakastunut:
 
Mo ja Ro!

Nyt on niin kinkkinen asia, että tarttis viisaampien apua.
Elikkäs tuli tuossa ostettua pakasta vedetty kiloZeta -13 ( Matta musta tietysti ;) )

Tarkoitus olisi laittaa näin alkuun Akrapovic:in pelkät sliparit kiinni. Mutta sitten heräsi ajatus siitä, että vaatiiko sliparit penkkisäädätyksen? Black7 vastasi ettei säädätys ole välttämättä tarpeen, mutta seoksien kannalta hyvä käydä tarkistuttamassa.

Kokemuksia / kommentteja? :)

Ps : ensimmäiset 500km tälle kaudelle jo takana :rakastunut:

Kohta pitää vissiin jo järkätä FlatEbonien kokoontumisajot, kerta näitähän alkaa ilmestyä jo jonoksi asti! :D

Joko koitit pitempää matkaa, tuossa vappuna alko arse puutua pitemmällä siivulla (50km putkeen), jotkut suosittelee ostamaan tilalle sen SX mallin penkin, pitäs käydä heittämällä ja olis paremmin muotoiltu ja hieman pehmiämpi kuulema...

Joo meikällä vasta 300km, muuten kyllä loisto peli. :)
 
Kohta pitää vissiin jo järkätä FlatEbonien kokoontumisajot, kerta näitähän alkaa ilmestyä jo jonoksi asti! :D

Joko koitit pitempää matkaa, tuossa vappuna alko arse puutua pitemmällä siivulla (50km putkeen), jotkut suosittelee ostamaan tilalle sen SX mallin penkin, pitäs käydä heittämällä ja olis paremmin muotoiltu ja hieman pehmiämpi kuulema...

Joo meikällä vasta 300km, muuten kyllä loisto peli. :)

No niin vissiin täytyy :P
Pisin lenkki tainnu olla vaan 30-40km. Mutta arse on niin rautaa, ettei se puudu :WAZAAP:
tosin penkki on saanut aika paljon mielipiteitä.
Motorradin tammikuun lehdessä oli muuten loistava juttu KawaZ1000 kahden vuoden testistä. Samassa jutussa penkki oli myös vaihdettu kyseiseen SX geelijakkaraan.
Alkuperäisosan suositushinta vaatimattomat 489egeä..

Muuten pyörässä tuntuu olevan tolkuttomasti jerkkua verrattuna edelliseen Z750:een. suhteellisen vaikeaa ollut ajaa hissukseen sisäänajo.
 
No niin vissiin täytyy :P
Pisin lenkki tainnu olla vaan 30-40km. Mutta arse on niin rautaa, ettei se puudu :WAZAAP:
tosin penkki on saanut aika paljon mielipiteitä.
Motorradin tammikuun lehdessä oli muuten loistava juttu KawaZ1000 kahden vuoden testistä. Samassa jutussa penkki oli myös vaihdettu kyseiseen SX geelijakkaraan.
Alkuperäisosan suositushinta vaatimattomat 489egeä..

Muuten pyörässä tuntuu olevan tolkuttomasti jerkkua verrattuna edelliseen Z750:een. suhteellisen vaikeaa ollut ajaa hissukseen sisäänajo.

Joo pitäisi sisäänajon ekat 800km koittaa malttaa...

Voishan toi SX jakkara olla ihan jees, jos kerta kestotestissäkin siitä erikseen mainitsivat, voi olla että joutuu sitten sen hankkimaan. Samoinkun Gipron, ettei turhaan sitä 7.vaihdetta aina polje.
 
Täs yks uus kilozorron omistaja :WAZAAP: Eli tuli hommattuu -08, muuten orkkis mut yoshimuran slipareilla :orgmp2: täytynee viikonloppuna alkaa väkertää kilpitelinettä ja uusii takavilkkuja..
 
Rekisteröidääs nyt sitten tännekkin :D, oma fillari tosin ormu johon vaihdettu sliparit, tanko, vilkut+kilpiteline, peilit, kahvat, tehty C-quartz finest pinnoitus muoville ja maalille. Ilmanottomodia ja PC´tä odotelessa :;):

Vastauksia---
Akran kokoputki menee ilman säädätystä ja sliparit samoin. Säädätys ei huonoa tee mutta ei tekisi vaikiollekaan, enemmän siinä haetaan tasaista A/f suhdetta.

Joku kysy stonggista niin ainakin Renthalin ultra low on istunut omaan käteen suht hyvin.

Ja kiinavivuista sen verran että olkaa tarkkoina jarruvivun kanssa, noissa on ollut jotain ongelmaa etujarrun lukuttumiseen liittyen(ainakin rapakon toisella puolella). Jokin laatuhäikkä ilmennyt välillä. Itsellä CNG koneistetut shordy kahvat saksasta ja love them!<3
 
Noniin itsekkin tällä viikolla siirryin tonni zetan omistajaksi, pyörä vm-08. :jippikaijee:

Mitenkäs kun tuohon on vaihdettu akran koko putkisto ja pc. Ja entisen omistajan mukaan kyllä säädätetty penkissä, mutta ainakun käyttää moottorijarrua, oli kierroksia paljon tai vähän niin paukkuu putkessa ja syöksee liekkiä :jpstyle: Onhan se hienoa, mutta olisikohan syytä käyttää uudestaan säädätyksessä, tai jotain muuta operaatiota, voi pitemmän päälle alkaa ärsyttämään.

Pikasesti katsottuna tai olla 12tkm kohalla huolto, eli ajankohtanen näillä hetkillä. Mitä siihen kuuluu ja paljonko kustannusarvio. Tällä hetkellä se huolto kirja tallilla niin ei pääse hypisteleen.
 
Ja kiinavivuista sen verran että olkaa tarkkoina jarruvivun kanssa, noissa on ollut jotain ongelmaa etujarrun lukuttumiseen liittyen(ainakin rapakon toisella puolella). Jokin laatuhäikkä ilmennyt välillä. Itsellä CNG koneistetut shordy kahvat saksasta ja love them!<3

Jos tuolla viittaat siihen Gixxer.comin tunariin joka asensi vivun väärin niin ei kannata juuri huolestua. Vipujen laadussa en mitään eroa huomannut. Pazzo fanipoikien trolleja. Itsekin kyllä hain Zetaan LSL kahvat kun en jaksanut kiinalaisia odotella postista..
 
Nyt ois sit ekat kilsat pärrätty tälle kesälle ja 12000km huoltokin teetetty MP-Mestassa Joensuussa. Suosittelen paikkaa! Erittäin ammattitaitoista porukkaa vaikkakin todella kiireistä...

Talven aikana tuli siistittyyn pyörää hieman ja rakennettyyn vakkari slipareista vapaammin hengittävämmät. Kiinan ihmemaasta tilasin kahvat,tupit sekä takavalon johon on vilkut asennettu sisään. Ranskasta tuli tilattuun sit Ermaxin huggeri,kilpiteline ja belly pan. Tangon,jalkatapit ja kaasukahvan kävin Stormilta. Pientä maalailua vielä pyörä kaipaa ja uutta peiliä.

http://db.tt/WeajGU62

http://db.tt/OBDsHIzk

Sit kysymys: millaisiin lämpöihin porukalla nousee Z:ta? Ite vaan huomasin,että ei tarvii pitkään ajella kaupungilla kun lämmöt on jo 104c ... Onko normaalia vai pitäiskö asialle alkaa tekee jotain?? Ja millä noita lämpöjä vois laskee??
 
Viimeksi muokattu:
Tuore Z1000:lainen ilmoittautuu riviin. Useampia - sekä kyykkyjä - että cruisereita takana, kunnes nyt vuorossa Z1000, punavalkoinen special edition -13. Kohtuullinen polte pakaroissa päästä testaamaan, mutta lupasivat kapineeseen kilvet vasta torstaiksi, Aargh!

Olikos jossain jotain esimerkkigallerioita sirommasta kilpitelineestä tms modauksista ko. kapineesen?
 
Tuore Z1000:lainen ilmoittautuu riviin. Useampia - sekä kyykkyjä - että cruisereita takana, kunnes nyt vuorossa Z1000, punavalkoinen special edition -13. Kohtuullinen polte pakaroissa päästä testaamaan, mutta lupasivat kapineeseen kilvet vasta torstaiksi, Aargh!

Olikos jossain jotain esimerkkigallerioita sirommasta kilpitelineestä tms modauksista ko. kapineesen?

Mulla tuli suoraan minikilpitelineellä+ledit, kts. muutama sivu taaksepäin.
 
Back
Ylös