Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellekkin lupailtu että pyöriä tulisi maahan toukokuussa. Kellään tarkempaa tietoa aikatauluista? Ettei vielä juhannuksenakin tarvitsisi odotella...Tännekin tulossa uus seiskapätkä zeta vihreenä![]()
Odotus raastaa![]()
Mistä kyselit näitä tietoja? Vihreiden odotus meinaa jatkua vaan...Mustia Zetoja on tullut joitakin kappaleita ja eilen yksi hopea. Ensiviikolla tulee mustia lisää.... vihreitä saa kuulemma odotella ainakin 2 viikkoo!![]()
sanoi:Paikalliselta myyjältä kysyin, jonka kanssa kaupat tein mopedista tammikuun puolessa välissä. Sanoi, kun maahan tulee niin olet ensimmäisen vihreän zetan omistaja...vaikka ei sillä ole sikäli mitään seksuaallista merkitystä vaikka olisinkin toka... AI EI!?!![]()
Yritä vaan jaksaa odotella. Itsellä oli ihan sama fiilis tuon oranssin Z1000:n kanssa, kun sinisiä ja mustia alkoi olla jo liikenteessä, mutta nyt se on vihdoin kotona (ollut jo viikon). Kyllä se odotus sitten palkitaan, kun se vihreä kehrää siinä sun jalkojesi välissä...No voi pilu... mua on vissiin jymäytetty!Maahantuoja on kylläkin sanonut ettei heille ole tullut yhtään vihreää jossa ois avaimet "paikallaan" eli olisi tullut vain esittelyzetoja. Voihan noita toki olla harmaatuontipeleinä...tiiä tuota, mutta kai mä sen pari viikkoo vielä jaksan odottaa, kun oon jo venaillu muutaman kuukauden.![]()
![]()
Nuo samat(?) olivat ainakin paikallisessa liikkeessä esittelyssä muutamia viikkoja sitten, varmaankin samat pelit ja tuskin kenekään ajoon menevät, ainakaan heti.sanoi:Paikalliselta myyjältä kysyin, jonka kanssa kaupat tein mopedista tammikuun puolessa välissä. Sanoi, kun maahan tulee niin olet ensimmäisen vihreän zetan omistaja...vaikka ei sillä ole sikäli mitään seksuaallista merkitystä vaikka olisinkin toka... AI EI!?!![]()
Hmm... Tuollainen bongattu pari viikkoa sitten, kenellekköhän mennyt![]()
wihreä