• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750 uusiutuu

Tänään oli kuulemma saapunut musta z750 paikalliseen liikkeeseen. Oisny ollu se z1000..... eikun jatkamaan odottelua. Nooo kohtahan tulee takatalvi ni ei sen puoleen oo kiirettä
mad.gif

Joo ja viikonloppuna on kuopiossa venemessuilla z750 näytillä varmasti ja z1000 ehkä näytillä.
mullakin oli ennakkotilaus päällä..ennen messuja jo tehtiin kaupat.

Kyllähän noita esittelypelejä alkaa olla vaikka missä, mutta missä viipyy ne asiakkaille jaettavat
veryangry.gif

Itse myös tilannu mustan zetan. Tulee joskus toukokuussa. Ennakkoon tilatut tullu jo 3 viikkoo sitten paikalliselle kauppiaalle mutta niihin ei ollu avaimia mukana..
biggrin.gif
  Ne avaimet saapuu myös toukokuussa. Mutta on se vaan NIIN hyvännäköinen.
tounge.gif

Helevata! Olin eilen näkeväni uuden mustan z750:sen kurvailemassa mannerheimintiellä! Toivottavasti näin väärin
omg.gif

Viikolla soitin liikkeeseen ja sanoivat ettei oo vielä laiva tullu maahan. Odottavan aika on pitkä, mutta onneks on vielä vanha zeta millä voi päästellä sen aikaa kun uus tulee.
Nii ja vihree sen olla pitää!!
sport05.gif

Tännekki on tulossa uus z750 vihriänä. Tilaus tehty 25.3. Viime viikolla kävin utelee että joko kohta pääsee ajeleen nii ei kuulemma pyörä oo vielä ees maassa.

Vihdoinkin kunnon videomateriaalia uudesta Z750:sestä

--> Pakko Katsoa!

Ei vaan tunnu mistään saavan koeajoon vielä ja näinköhän kaikkia värejä enää on, kun koeajo onnistuu.

edit:
Löytyi vielä toinenkin MCN -sivustolta:
MCN z750 first ride

Tännekin tulossa uus seiskapätkä zeta vihreenä
buttrock.gif

Odotus raastaa
veryangry.gif

Mustia on nähty kuopiossa jo molempia zetoja. Vihreetä lupaili aluksi huhtikuun loppuun mutta nyt viimeksi kun kysyin niin meinaili että menee toukokuun puolelle. Ei oo kuulemma kontista vielä kuulunut.

Toivottavasti ei enää juhannuksena tarvis venailla
bawling.gif

Mustia Zetoja on tullut joitakin kappaleita ja eilen yksi hopea. Ensiviikolla tulee mustia lisää.... vihreitä saa kuulemma odotella ainakin 2 viikkoo!  
nixweiss.gif

Paikalliselta myyjältä kysyin, jonka kanssa kaupat tein mopedista tammikuun puolessa välissä. Sanoi, kun maahan tulee niin olet ensimmäisen vihreän zetan omistaja...vaikka ei sillä ole sikäli mitään seksuaallista merkitystä vaikka olisinkin toka...  AI EI!?!  
033102beer_1_prv.gif

BTW, onneks pääsen huomenna testaamaan "uutta" 500 kilsaa ajettua ja paljon puhuttua outokummun tonnista -07 Zetaa!
062802jumpie_prv.gif

sanoi:
Paikalliselta myyjältä kysyin, jonka kanssa kaupat tein mopedista tammikuun puolessa välissä. Sanoi, kun maahan tulee niin olet ensimmäisen vihreän zetan omistaja...vaikka ei sillä ole sikäli mitään seksuaallista merkitystä vaikka olisinkin toka... AI EI!?!
033102beer_1_prv.gif

Hmm... Tuollainen bongattu pari viikkoa sitten, kenellekköhän mennyt
nixweiss.gif

wihreä

No voi pilu... mua on vissiin jymäytetty!  
crazy.gif
 Maahantuoja on kylläkin sanonut ettei heille ole tullut yhtään vihreää jossa ois avaimet "paikallaan" eli olisi tullut vain esittelyzetoja. Voihan noita toki olla harmaatuontipeleinä...tiiä tuota, mutta kai mä sen pari viikkoo vielä jaksan odottaa, kun oon jo venaillu muutaman kuukauden.  
veryangry.gif

No voi pilu... mua on vissiin jymäytetty!
crazy.gif
Maahantuoja on kylläkin sanonut ettei heille ole tullut yhtään vihreää jossa ois avaimet "paikallaan" eli olisi tullut vain esittelyzetoja. Voihan noita toki olla harmaatuontipeleinä...tiiä tuota, mutta kai mä sen pari viikkoo vielä jaksan odottaa, kun oon jo venaillu muutaman kuukauden.
veryangry.gif
Yritä vaan jaksaa odotella. Itsellä oli ihan sama fiilis tuon oranssin Z1000:n kanssa, kun sinisiä ja mustia alkoi olla jo liikenteessä, mutta nyt se on vihdoin kotona (ollut jo viikon). Kyllä se odotus sitten palkitaan, kun se vihreä kehrää siinä sun jalkojesi välissä...
062802moto_prv.gif

sanoi:
Paikalliselta myyjältä kysyin, jonka kanssa kaupat tein mopedista tammikuun puolessa välissä. Sanoi, kun maahan tulee niin olet ensimmäisen vihreän zetan omistaja...vaikka ei sillä ole sikäli mitään seksuaallista merkitystä vaikka olisinkin toka...  AI EI!?!  
033102beer_1_prv.gif

Hmm... Tuollainen bongattu pari viikkoa sitten, kenellekköhän mennyt  
nixweiss.gif

wihreä
Nuo samat(?) olivat ainakin paikallisessa liikkeessä esittelyssä muutamia viikkoja sitten, varmaankin samat pelit ja tuskin kenekään ajoon menevät, ainakaan heti.

Onko kelleen kuulunut mitään uutta pyörän toimitusajan suhteen?
Itsekin jo helmikuussa tilannut vihreänä.
Kauppiaalta tänään kyselin, ei mitään tietoa tarkasta päivästä. Ilmeisesti maahantuojallakaan ei tietoja ole, kauppiaan mukaan.

Kyrsii tämä odottaminen...

Back