• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kysytäämpä vielä että mikä se olisi se hyvä crossitanko tuohon pyörään, ja merkiltään Renthal. Kiiitooooosssssssss
033102beer_1_prv.gif
no jos kaupan päälle saat nii ota Fat Bar
biggrin.gif
Pitäisi olla 7/8" paksu jos meinaat saada sen alkuperäisiin kiinnikkeisiin. Eli Renthal 7/8" ja sieltä mieleinen väri ja taivutus...
rolleyes.gif
7/8 on tulossa joo. Mut mä noista nostoista tajuu mitään eikä hyllyssä oo ko jotain liian matalia. Mikä ois semmonen perushjyvä? Semmonen et nostaa edes jonku verran? Tommonen 80 cm on varmasti tarpeeks levee mut paljon tota nostoo pitäs olla? Perkeleen perkele, vittu mitä hommaa valita summissa tota tankoo
veryangry.gif
Kaikki orkkista leveempi on kotiinpäin....

Itse mietin että nostoa olisi hyvä olla hiukan lisää jotta ajoasento olisi vielä hiukan pystympi mutta sama kai tuo. Ostan leveimmän mitä löytyy ja laitan paikoilleen tai heitän vesilintua
tounge.gif

Mulla ainakin on pyörä tänään taas kunnossa. Voipi tosin olla, että ajelut jää huomiselle.

Joudun ikävä kyllä oottamaan vielä parisen viikkoa. Saapi öljyt ja jarrunesteet vaihettua.. Mutta ei mulla vielä mikään into oo tonne pölyyn ja paskaan ajamaan.
wink.gif

Tänää se virallisesti alkaa ajokausi. Kunha töistä pääsee ni vois lähtee hiuka pyörimään.

Eilen tuli heitettyä reilu 100km...yllättävän vähän pölyä, mielestäni vähemmän kuin viime vuonna tähän aikaa
cool.gif

itsehän ajan vasta kun saan korttini takasi...kotilolla menetin.
On nää vaikeita aikoja, pikkurikkeestä 2kk hyllyllä.  
veryangry.gif

4.5. ajoon, pääsee akrapovikkia testaan. Onks toi öljyjen vaihto edotonta, marraskuussa laitoin talveks uudet, mutta pitäskö vaihtaa kauden alkuun uudet?

Oli aika mahtavan tuntuinen toi ze7a kun tänään sillä kehät/pohjoishelsinki -osastolla pyörein. Talvella kiristin takajousta (tehtaalla säädetty 68 kiloiselle kynäniskalle) ja vaihdoin street racing stongan. Pirun hyvän tuntuinen oli vaan. G&G oli kuitenkin hiukan vaisu, tai no sivistynyt, sen sisäpiipun kanssa. jotenkin LeoVincen murinat muistissa niin ehkä pitää vaan jättää sisäpiippu hyllylle ja ajella "race" asetuksilla
tounge.gif

1.4. on kyl selkeesti moottoripyöräilevän nuaren miähen jouluaatto
smile_org.gif

Itsellä tuli tänään heitettyä noin 50 kilsaa ja hauskaa oli. Mukavahan tuolla zetalla oli ajaa, kaikki toimi kuin junan vessa!! Pitoa olisi saanut olla enemmän mutta minkäs teet!

Juu siis huomattavan iso ero on noissa maskeissa, vaikka sitä ei äkkiseltään huomaa. Tonnisessa on pirusti hienompi!
thumbs-up.gif

Vaikka ittellä nyt ei tulisi mieleen ruveta tosta tonnisen näköstä tekemäänkään, ostaa sitten suoraan..

Hehkutetaan nyt tähän ja upitaan samalla!! On se vaan niin mukava pyörä ajaa että oksat pois! Kakkosella saa kytkimellä keulan ylös tosi kevyesti ja muutenkin jotenkin helpon oloinen pyörä ajaa! Kolmosella menee jo jonkun matkaa keuliessa mut enemmänkin vois mennä! Perkele, alkaa tekee mieli jo tonnista ko tuo pienempikin oli jo noin mukava!
bowdown.gif

KUHULLAH! Kyllä noilla punosletkusilla on aikamoinen ero.. paljon jämäkämmän tuntuset oli hurjastella näin äkkiseltään analysoituna. Täytyy kattoo miten käyttäytyy..
Ja kivasti se kiihtyy vaikka ei kilonen kyykky ookkaan
thumbs-up.gif

KUHULLAH! Kyllä noilla punosletkusilla on aikamoinen ero.. paljon jämäkämmän tuntuset oli hurjastella näin äkkiseltään analysoituna. Täytyy kattoo miten käyttäytyy..
Ja kivasti se kiihtyy vaikka ei kilonen kyykky ookkaan  
thumbs-up.gif
Kyllä, kivasti kiihtyy! Lähes paikaltaan lähdettäessä ja 200 km/h lopetettaessa en jäänyt kaverin 1100 gixerille ko 15-20 metriä!!!
062802jumpie_prv.gif
Mielestäni aivan hyvin tuollaiselle pienelle nakulle, oikeastaan yllätyin aika paljon!
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif

inlove.gif
Kylläpä tuli taas niin kateellinen kainuulainen esiin meikäläisen olemuksessa. Olin menossa kemiin päin ja vastaan tuli... mikäpä muukaan ku Z750. Prätkä kuume nousi taas tappiin, mutta piru vie ku töitten takia joutui hankkimaan kotilon, niin ei jääny mania mopediin
bawling.gif
Ei kai se ollu Ulpe joka ajeli vastaan??
033102beer_1_prv.gif

inlove.gif
Kylläpä tuli taas niin kateellinen kainuulainen esiin meikäläisen olemuksessa. Olin menossa kemiin päin ja vastaan tuli... mikäpä muukaan ku Z750. Prätkä kuume nousi taas tappiin, mutta piru vie ku töitten takia joutui hankkimaan kotilon, niin ei jääny mania mopediin
bawling.gif
Ei kai se ollu Ulpe joka ajeli vastaan??
033102beer_1_prv.gif
Juu en ollu minä...vaikka kovasti tahtoisin
biggrin.gif

Pitää ensi viikolla katella, jos kelit vaikka ois hyvät niin kävis hakemassa sen lullan Ouluun.

Back