• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juujuu, mutta kyse olikin aivan paikallaan olevasta pyörästä. Tein eilen illalla siis lenkin fillarilla -> tulin koitiin, mutta jouduin järjestellä sille yöpymispaikkaa vähän aikaa ja pyörä oli käynnissä koko ajan. Lämmöt olivat siis aika alhaalla kun tulin pihaan. Sitten siinä meni hetken aikaa paikkaa tekiessä (useampi minuutti). --> Sitten pyörää siirtämään paikalleen, jolloin huomasin flektin hurisevan iloisesti. Ulkoilman lämpötila nollassa tai miinuksella.

Olen huomannut sen kyllä kesällä ruuhkassa, mutta nähtävästi sama tapahtuu vaikka olisi kylmempää? Lähinnä tuo lämmönnousu ihmetyttää kuitenkin näillä keleillä....  
nixweiss.gif

Vaikkei tämä mikään myyntipalsta olekaan...
Joku täällä kyseli 2007 mallin Z 750:n orkkispeilejä, mulla olis jouden ihan virheetön pari. Yksityisviestillä voi kysellä. Muistin virkistykseksi kuva:

Kawasaki-z750-2007_officielle_01.jpg

Juujuu, mutta kyse olikin aivan paikallaan olevasta pyörästä. Tein eilen illalla siis lenkin fillarilla -> tulin koitiin, mutta jouduin järjestellä sille yöpymispaikkaa vähän aikaa ja pyörä oli käynnissä koko ajan. Lämmöt olivat siis aika alhaalla kun tulin pihaan. Sitten siinä meni hetken aikaa paikkaa tekiessä (useampi minuutti). --> Sitten pyörää siirtämään paikalleen, jolloin huomasin flektin hurisevan iloisesti. Ulkoilman lämpötila nollassa tai miinuksella.

Olen huomannut sen kyllä kesällä ruuhkassa, mutta nähtävästi sama tapahtuu vaikka olisi kylmempää? Lähinnä tuo lämmönnousu ihmetyttää kuitenkin näillä keleillä....
nixweiss.gif
Mulla ainakin viime kesänä meni tyhjäkäynnilä noin 10-15min ennenkun flekti lähti pyörimään. Ulkolämpö joku +20c ja kylmä kone startatessa. Vaikutta kyllä vähän herkästi lämpenevältä tuo sinun peli, mut kannattaa tarkkailla tilannetta.

alkuviikosta tuli carpin tilaus jossa bellypan, valkosta fluorisoivaa vanneteippiä ja hopee hexagonal end öljyntäyttökorkki.. Korkin tilasin iha sitä varten että jos se ehkäsis ilkivaltaa (hiekan työntämistä koneseen)
kaboom.gif
veryangry.gif
, koska olen vainoharhainen.. Muutamia tapauksia nähny ja kuullu, enkä itelle haluis samaa kohtaloa... Jos sitä kohta alkais kelit lämpee ni sais mopon pihalle seisoskelee ja pääsis asentaa kamat paikalleen..

Menee varmaan tänne samaan joukkoon, eli millaiset lämmöt teillä on Zetassa kun se on vähän aikaa tyhjäkäynnillä? Meikäläisellä menee ainakin flekti päälle näin ihan nollakeleilläkin jos se seisoo paikallaan käyden muutaman minuutin. Eli lämmöt nousee sinne päälle 100celsiuksen... Pyöränä siis -07 vakioputkella yms...

Normaalia vai ei?  
withstupid.gif
Vanhassa zetassa normi lämpötila on jossain 70-90 asteen välillä, riippuen ilman lämpötilasta ja ajosta. Kesäisin ruuhkassa seistessä menee yli sadan asteen helposti, jolloin flekti tekee tehtävänsä...
kyllä mullakin vanhan mallin zeta ottaa ihan hyvin lämpöä kyllä ne saa nousemaan jonnekin 100 vaikka jajaa 0 lämpötilassa normaalisti ja päälle 100 saa nusee kun paikallaan talvella käytti tallissa

nixweiss.gif
Kyllähä tuo nopsaa lämpee jos ajamas ollu just ja pysähtyy sen jälkee. Kuiteki kone siin ajossa lämmenny kuumaks, mut pysyny "viileenä" ku ajoviima jäähdyttäny. Sit ku pysähtyy nii kone edellee kuumana mut ajoviimaa ei olekaa enää nii kyl se nopeesti lämpöi nostaa.

Omast zetast en tiedä mut entine Hornetti ainaki lämpes tolkuttoma nopeest ku ajosta tuli ja jätti tyhjäkäynnil. Mut juu en ois huolestunu sinuna
smile_org.gif

nixweiss.gif
Kyllähä tuo nopsaa lämpee jos ajamas ollu just ja pysähtyy sen jälkee. Kuiteki kone siin ajossa lämmenny kuumaks, mut pysyny "viileenä" ku ajoviima jäähdyttäny. Sit ku pysähtyy nii kone edellee kuumana mut ajoviimaa ei olekaa enää nii kyl se nopeesti lämpöi nostaa.

Omast zetast en tiedä mut entine Hornetti ainaki lämpes tolkuttoma nopeest ku ajosta tuli ja jätti tyhjäkäynnil. Mut juu en ois huolestunu sinuna  
smile_org.gif
juu en kans olis huolissaan kun käytiin velipojan käyttämässä tässä taannoin pyöriä ja oli pakkasta melkein -10 ja sen xz6r ja mun 1000z lämpes ihan 100 asteeseen helposti tyhjäkäynnillä. mut lefti laski lämmöt sillä kelillä taas äkkiä alas.

Mukava tietää, ettei tarvitse olla huolissaan.
biggrin.gif
Entinen Yamaha taas oli melko kylmähermoinen, niin siihen ero on vaan outo.
baaa.gif

Tuli ittelle kans tommonen -04 hommattua punasena. Käykös nuo uuden mallin peilit vanhaan zetaan?  
withstupid.gif

Löytyis muuten ylimääränen punanen seat coveri. Jos jollain tarvetta niin voin euroja vastaan siitä luopua.

Tuli ittelle kans tommonen -04 hommattua punasena. Käykös nuo uuden mallin peilit vanhaan zetaan?
withstupid.gif

Löytyis muuten ylimääränen punanen seat coveri. Jos jollain tarvetta niin voin euroja vastaan siitä luopua.
Nopeasti katsoen käy vanhaan malliinkin noi uuden mallin peilit. Ainakin uudessa mallissa pelin kiinnikkeet ovat hieman eri kohdissa, joten varret ovat vähän eri mittaiset eri puolilla. Vanhaa mallia en pysty varmasti sanomaan, mutta näyttäisi että on samalla tavalla.

Uuden mallin peilit joutilaana, euroja vastaan luovun myös.
tounge.gif

Jay:

Mitä tulivat kustantamaan nuo maalaustyöt? Ihanko jollain tekijämiehellä käytit, vai itsekö maalasit? Meikäläisellä nimittäin olisi hieman samansuuntaista projektia hakusessa.
Itselläni on sivumuovit tällä hetkellä maalarilla. Siis kaikki 4 kpl: ne alumiinin väriset sekä tumman harmaat kolmiomuovit.
Maalari on tutun tuttu ja hintaa noille tuli 100€.
...Niin ja värihän on kiiltävän musta, siis sama mikä pyörän alkuperäinenkin väri on.
Laitas kuvia kun saat ne kiinni (mielellään päivänvalossa otettuja).
Itse maalautin aikanaan ne mattamustaksi, ajattelin että kiiltävä ei välttämättä oikein toimi niissä paneeleissa...
Tässä nyt sit pari kuvaa ekan ajolenkin jälkeen!
062802moto_prv.gif

Kuva1
Kuva2

Kun mulla on kaks ja toisen myyn niin...

Joko aivan uusi (paketissa, pääsee ite kasaamaan) 80€ + mahd. postit
tai sit käytetty, mikä kiinni omassa pyörässä 50€ + mahd. postit.

Molemmat ovat kawan alkuperäisosia. Mieluummin luovun tosta uudesta ku en jaksais ite sitä kasata.
wink.gif

Ja sijaitsee Vantaalla.

Back