• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Muistaako joku paljon on vakio stongan sisä/ulkohalkaisijahalkaisija? Oma pyörä on vielä talviteloilla joten itse en pääse tota mittaamaan.

idea3.gif

Jos jollekin kelpaa niin olisi kiiloitetusta alumiinista tuollainen ketjusuoja ylimääräsenä. Halusin sittenkin omaani eloksoidusta. Vois privaan tarjota. istuvuus 95% luokkaa.

^Piru että näyttää komialta!  
bowdown.gif
Punanen ja musta sopii yhteen kun nyrkki silmään.
Ihan harmittaa kun oma prätkä ei ole musta
sad_orig.gif

Mistä muuten olet hommannut noita värillisiä kuusiokolomuttereita??

Mulle jäi näköjään yli yksi pari tankkitarroja, oranssit mustalla outlinella (eli musta reunus, joten voi helposti asentaa alkuperäisen tekstin päälle). Kuva. Kympillä lähtee postiin...

Onko kukaan zetanisti hommannut pyöräänsä CRG:n tangonpääpeilejä?

Tämmöisiä

Kysyin tuolta itse valmistajan sivuilta, että mihin hintaan lähettävät Suomeen, mutta ei ole kuulunut mitään. Sitten löysin yhden firman UK:sta joka myy peilejä, mutta nekään eivät vastailleet spostiin. USA:n Amazonin kautta peilejä ei saa tilattua Suomeen, mutta täytynee jatkaa etsimistä sopivan liikkeen löytämiseksi.

Ajattelin vain jos jollain olisi kokemuksia mistä näitä kannattaa tilata?

Kysynpä tässä samalla, että minkä mallimerkin Renthal tankoja olette zetaan laittaneet? Jenkeissä se ultralow on aika suosittu, mutta tässäkään pitkässä topicissa ei mielestäni ole kovin moni maininnut minkä mallisen tangon on vaihtanut. Itse mietiskelin sitä Renthalin Fatbaria, mutta sitten pitää vaihtaa ne kiinnikkeetkin.

Niin ja oma zeta oli sitä vanhaa mallia -04.

Onko kukaan zetanisti hommannut pyöräänsä CRG:n tangonpääpeilejä?

Tämmöisiä

Kysyin tuolta itse valmistajan sivuilta, että mihin hintaan lähettävät Suomeen, mutta ei ole kuulunut mitään. Sitten löysin yhden firman UK:sta joka myy peilejä, mutta nekään eivät vastailleet spostiin. USA:n Amazonin kautta peilejä ei saa tilattua Suomeen, mutta täytynee jatkaa etsimistä sopivan liikkeen löytämiseksi.

Ajattelin vain jos jollain olisi kokemuksia mistä näitä kannattaa tilata?

Kysynpä tässä samalla, että minkä mallimerkin Renthal tankoja olette zetaan laittaneet? Jenkeissä se ultralow on aika suosittu, mutta tässäkään pitkässä topicissa ei mielestäni ole kovin moni maininnut minkä mallisen tangon on vaihtanut. Itse mietiskelin sitä Renthalin Fatbaria, mutta sitten pitää vaihtaa ne kiinnikkeetkin.

Stormilta saa samanlaisia, tosin eri merkkisiä hintaan 49€ pari.
Tuolla "Talli" -osiossa on jotain juttuakin ollu noista tangonpääpeileistä: KLIKS!

bowdown.gif
sad_orig.gif

smile_org.gif

Tuolta niitä pultteja.
M5 vai M6? En just nyt pääse tarkistamaan...
M6
Minkäs pituisia otit mihinkin? 23mm on käsittääkseni alkuperäisten pituus ja sit yhet lyhyemmät joiden pituuksista ei ole tietoa...
Tarkoitus ois tilata mustat tuolta.

Prkl, ku en millään pääse mittailemaan...

Vaihdoin eilen Rethalin 7/8 mallin stongan ja tarkempi malli taisi olla Street Fighter tms. Sopii mielestäni Zetaan kuin nyrkki silmään
buttrock.gif

bowdown.gif
sad_orig.gif

smile_org.gif

Tuolta niitä pultteja.
M5 vai M6? En just nyt pääse tarkistamaan...
M6
Minkäs pituisia otit mihinkin? 23mm on käsittääkseni alkuperäisten pituus ja sit yhet lyhyemmät joiden pituuksista ei ole tietoa...
Tarkoitus ois tilata mustat tuolta.

Prkl, ku en millään pääse mittailemaan...
Otin sekalaisen kasan noita 15mm ja 20mm. Ovat sitten alumiinia, et varovasti kiinni ja vaikka hitunen kierelukitetta ettei kierteet korkkaa...

Omat nuo pienet tummat sivuposket oli töineen maaleineen 30e kiiltävänä mustana. Mietin just et tulisiko liian tumma jos ne pitkät hopeat muovisuojatkin vielä maalauttaisi kiiltäväksi mustaksi?
mattamustat sivupanelit
Mattamustana ainakin soii ihan hyvin. Itse jätin moottorin posket ja venakopan lopulta ruskeiksi, koska mun mielestä oli tullut liian musta koko pyörästä.
nykysin sun ruskeet kopat on harmaat ja ne sopii paljon paremmin kun ne ruskeet kawa

Noh, kukas keksii, mistä löytyisi vanhaan Zetaan Rizoman kilpiteline. Carpimotolla on tuote nettisivuilla, vaan statuksena on discontinued, eli lopetettu. Tokimotolla lupasivat toimitusajaksi n. 3-6 kuukautta.
033102ass_1_prv.gif

Menee varmaan tänne samaan joukkoon, eli millaiset lämmöt teillä on Zetassa kun se on vähän aikaa tyhjäkäynnillä? Meikäläisellä menee ainakin flekti päälle näin ihan nollakeleilläkin jos se seisoo paikallaan käyden muutaman minuutin. Eli lämmöt nousee sinne päälle 100celsiuksen... Pyöränä siis -07 vakioputkella yms...

Normaalia vai ei?
withstupid.gif

Menee varmaan tänne samaan joukkoon, eli millaiset lämmöt teillä on Zetassa kun se on vähän aikaa tyhjäkäynnillä? Meikäläisellä menee ainakin flekti päälle näin ihan nollakeleilläkin jos se seisoo paikallaan käyden muutaman minuutin. Eli lämmöt nousee sinne päälle 100celsiuksen... Pyöränä siis -07 vakioputkella yms...

Normaalia vai ei?
withstupid.gif
Vanhassa zetassa normi lämpötila on jossain 70-90 asteen välillä, riippuen ilman lämpötilasta ja ajosta. Kesäisin ruuhkassa seistessä menee yli sadan asteen helposti, jolloin flekti tekee tehtävänsä...

Back