Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tota samaa juteltiin kans et jätskikiskan edes vois ol aika hyvä päteä kesälMopon säätöä parkkipaikalla läppärillä - herättää kunnioitusta ainakin maallikoiden piirissä![]()
Niinhän sen pitäis mennä, että aina mutkapätkän jälkeen kahvilan pihalla puretaan dataloggeri läppärille ja analysoidaan sit kaffen äärelläNo tota samaa juteltiin kans et jätskikiskan edes vois ol aika hyvä päteä kesälMopon säätöä parkkipaikalla läppärillä - herättää kunnioitusta ainakin maallikoiden piirissä![]()
![]()
Vai tuliko yllättävä pyöränvaihto eteen juuri ennen ajokauden alkua ja osina parempi realisioida sidottu pääomamikäs kumma apexille on tullu? Koko pyörä myydään osina![]()
Et kai vaan oo alottanu kevättä kaatumalla![]()
Ai vähän niiku minä?Et kai vaan oo alottanu kevättä kaatumalla
Vakutusyhtiöllä on ainakin mun vasen poski, naarmunen mut pitää kyl öljyt sisäl.. uus oli jotai 200-250 viimevuon jos nyt oikein muistan. Ja tankki maksaa tonninAi vähän niiku minä?Et kai vaan oo alottanu kevättä kaatumalla![]()
Mistäköhän löytyisi vasen moottorin kansi? Tai ehkä molemmat puolet, jos tarpeeks tyylikkäät vaan löytyy. Z1000 nägyy noita olevan vaikka kuinka, Z750:een en löydä yhtään. Öljytkin karkas ja vaihdepoljin taittu hassusti.![]()
Sumekolta pitää käydä tänään hintoja kyselemässä..Hinta arvatenkin on suolainen..
kiitos kysymästä mutta pyörä on toistaseks pysyny lapasessa vaikka on sillä jo 3-päivää tullut pöristeltyämikäs kumma apexille on tullu? Koko pyörä myydään osina![]()
Et kai vaan oo alottanu kevättä kaatumalla![]()
yksinkertaisesti pakko saada tilalle joku munakkaampi vehjeeiks oo vähän väärä aika myydä pyörä?just tulee kevät..koko talven urakka menny hukkaan ku oot rehkiny kaikkien tilpehöörien kanssa...
hinnat kohdallaanAi vähän niiku minä?Et kai vaan oo alottanu kevättä kaatumalla![]()
Mistäköhän löytyisi vasen moottorin kansi? Tai ehkä molemmat puolet, jos tarpeeks tyylikkäät vaan löytyy. Z1000 nägyy noita olevan vaikka kuinka, Z750:een en löydä yhtään. Öljytkin karkas ja vaihdepoljin taittu hassusti.![]()
Sumekolta pitää käydä tänään hintoja kyselemässä..Hinta arvatenkin on suolainen..
no jos kaupan päälle saat nii ota Fat BarKysytäämpä vielä että mikä se olisi se hyvä crossitanko tuohon pyörään? Kattelin tota Allrightin kuvastoa ja lukemia on kovasti mutta ma niist mitaa tajuu!
Eli, minkälevysiä olette laittaneet ja paljonko on ollut nousua? Prkl, viittis mitää paskaa napata hyllystä mukaan ko kaupan päälle saa joten kertokaa mikä on hyvä/rankka/siisti/käytännöllinen/paras. Niin, ja merkiltään Renthal. Kiiitooooosssssssss![]()
Pitäisi olla 7/8" paksu jos meinaat saada sen alkuperäisiin kiinnikkeisiin. Eli Renthal 7/8" ja sieltä mieleinen väri ja taivutus...no jos kaupan päälle saat nii ota Fat BarKysytäämpä vielä että mikä se olisi se hyvä crossitanko tuohon pyörään, ja merkiltään Renthal. Kiiitooooosssssssss![]()
![]()
7/8 on tulossa joo. Mut mä noista nostoista tajuu mitään eikä hyllyssä oo ko jotain liian matalia. Mikä ois semmonen perushjyvä? Semmonen et nostaa edes jonku verran? Tommonen 80 cm on varmasti tarpeeks levee mut paljon tota nostoo pitäs olla? Perkeleen perkele, vittu mitä hommaa valita summissa tota tankooPitäisi olla 7/8" paksu jos meinaat saada sen alkuperäisiin kiinnikkeisiin. Eli Renthal 7/8" ja sieltä mieleinen väri ja taivutus...no jos kaupan päälle saat nii ota Fat BarKysytäämpä vielä että mikä se olisi se hyvä crossitanko tuohon pyörään, ja merkiltään Renthal. Kiiitooooosssssssss![]()
![]()
![]()