Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo ittellä kokemuksia, mut itellä jäi tuusmotorista käteen ihan asiallinen kilpiteline zetaan. Hintaa oli vaivaset 30 egee ja vielä on ainakin matkassa pysyny.Millaisia kilpitelineitä olette käyttäneet ja mistä on hommattu?
Ite oon nyt katellut Carpimoton telinettä.
![]()
Onko kellään kokemusta kyseisestä häkkyrästä? Että sopiiko meidän kilville ollenkaan. Sivuilla lukee että sopii Italian ja Espanjan kilville, mut ku tässä nyt EU:ssa ollaan niin eikai nuo kilvet nyt niin paljoa eroa..?
Niin ja on saapunut uusi zetailija Lappeenrantaan.![]()
Oikea tapa säätää jousitus kohdalleen on jousien vaihto omalle painolle sopivaksi. Optimaalijousella ei tarvita edes esijännityksen säätöä.Summa Summarum, suosittelen jokaista säätämään jousituksen omalle painolleen sopivaksi. Kuvaamani konstruktio on helppo ja yksinkertainen tapa lisätä portaaton esijännityksen säätö Z750 etuhaarukkaan.
Totta joka sana.Oikea tapa säätää jousitus kohdalleen on jousien vaihto omalle painolle sopivaksi. Optimaalijousella ei tarvita edes esijännityksen säätöä.
Siinä on ajonesto päällä. muistaakseni se valo jää vilkkumaan. poistuu kun painaa mode ja reset yli 2 sekunnin ajan virtojen päälle laitoin jälkeen.jotenkin se meni noin.Tuosta FI-valosta: ohjekirjassa lukee että sen pitäisi sammua kun avaimen kääntää off-asentoon. Mulla se jää vilkkumaan. Onko ok?
Selvä, kiitti vastauksesta. Taidan jättää vilkkumaan, saattaa pelästyttää vorot.Siinä on ajonesto päällä. muistaakseni se valo jää vilkkumaan. poistuu kun painaa mode ja reset yli 2 sekunnin ajan virtojen päälle laitoin jälkeen.jotenkin se meni noin.Tuosta FI-valosta: ohjekirjassa lukee että sen pitäisi sammua kun avaimen kääntää off-asentoon. Mulla se jää vilkkumaan. Onko ok?