• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olin eilen motoparkissa ja mulla oli tankkikamera mukana.
Joku täällä joskus kyseli noita videopätkiä, radalla kuvattua voi vaikka laittaakin jakoon:
z750_motopark.avi

Kuski sitten ajoi ensimmäistä kerta eläessään polvipalojen kanssa, ja sn kyllä näkee, ajolinjat oli taas vähän hakusessa.
Diablotkin alkoi olla jo luistaa ja kamerakin vähän haittaa ajoa, eli vauhti ei ollut ihan kohdilllaan..seliseli, hidas mä oon kuitenkin  
confused_orig.gif

Niin ja mittarivirhe on tossa n.11%
Hienosti äijä kallistelee pyörää! Ei riittäis itellä vielä kantti tohon hommaan, mut eipä ole tuo korttikaan vielä ollut taskussa kuin reilun vuoden ja kilometrejä vasta n. 5000 takana...
biggrin.gif

Olin eilen motoparkissa ja mulla oli tankkikamera mukana.
Joku täällä joskus kyseli noita videopätkiä, radalla kuvattua voi vaikka laittaakin jakoon:
z750_motopark.avi

Kuski sitten ajoi ensimmäistä kerta eläessään polvipalojen kanssa, ja sn kyllä näkee, ajolinjat oli taas vähän hakusessa.
Diablotkin alkoi olla jo luistaa ja kamerakin vähän haittaa ajoa, eli vauhti ei ollut ihan kohdilllaan..seliseli, hidas mä oon kuitenkin
confused_orig.gif

Niin ja mittarivirhe on tossa n.11%
Eikös tua kuuluis Tähän osioon
Ihan tuli tippa silmään... ei siksi että olisit niin pask* vaan ikävä vanhaa zetaa...
tounge.gif

Kävin juuri penkittämässä oman z750 '06 RoadRatsin penkissä. Ainoa muutos pyörässä on Scorpionin slipari.

Paras veto toi 104.3hp ja 71.8Nm takapyörältä. 2000-3000rpm välillä olevaa "saastekuoppaa" lukuunottamatta lampda pysyi nätisti 1.0 ja 0.8 välillä pudoten tasaisesti koko kierrosalueen rajoittimeen saakka.

Suurinpiirtein noin se lambda menee mullakin, kun otetaan täyskaasuveto. Mutta kun vedetään vajaalla kaasulla, niin ala- ja keskialue menee vähän laihalle (ei välttämättä liian laihalle, mutta se syö kyllä ajettavutta/tehoja). En muistanut katsoa Techlun säätöjä tarkemmin, mutta alhaalla ja keskialueella on rikastusta jonkin verran, ylhäällä ei juuri olenkaan.

Juie: 14-43 on käytössä. Vakioväleillä saattaa päästä siinä takasuoralla vähän kovempaa, mutta noilla väleillä on helpompi pitää kone tehoalueella.

tilasin just 47 piikkisen taakse, saas nähdä meneekö vanhat ketjut.
Quatzal: mul on kans toi scorpionin slipari, viime viikol lyhensin sitä 15cm... äikä räyhät äänet lähtee tällä hetkellä
buttrock.gif
. alakierrosten vääntö on vaan todella heikkoo, toivottavasti toi ratastus hiukan helpottais
confused_orig.gif
.
voin pistää kuvat ennen ja jälkeen tost putkesta kuhan kerkiän.

Onko muilla Zetat alkanut vuotamaan öljyä? Itse huomasin tuossa, että vaihteiston alta on koppa vähän märkä, ei se maahan asti kuitenkaan tiputa. Ilmeisesti se kopan tiiviste vähän fuskaa. Liekö sitten vaikutusta, mutta olivat huollossa laittaneet liikaa öljyä...
Minulla rupesi ainakin 14000km lasissa vuotamaan vetarin stefa... kiltisti pisti Sumeko takuun piikkiin vaikka oli loppunu just 3kk aiemmin..

Nopeita on noi jenkkilän postimiehet. Torstaina techlusion postiin ja maanantaina Oulun tullissa! Tänään kolvasin härvelin kiinni:

Techlusion zetassa

Pakko kehua tätä värkkiä. Ylitti odotukseni aika reippaasti. Kokeilin ruuvata persetuntumalla seoksia kohdalleen, aloitin niistä techlusionin suosituksista ja mutta säädin isojen kierrosten ruuvin nollaan. Noiden aiempien kommenttien perusteella ajattelin, että turhaa rikastaa tuota yläkierrosaluetta. Nyt repii ihan eri malliin kierroskaalan alapäässäkin ja vastaa kaasuun paremmin ku vakioputkella. Eikä ollu edes kallis
sport05.gif

Joo, ihan sitä yläpäätä voi olla aika turha rikastaa. Se boksi muuten mahtuu ihan hyvin oikeanpuolemmaisen sivupanelin alle... Ei mene tavaratila hukkaan.

Asensin sen tuohon säätöä ajatellen, nyt on nopea ja helppo testata eri asetuksia. Kun löydän omasta mielestä parhaat säädöt niin ajattelin sovittaa sen tuohon ecun viereen pystyasentoon. Pitäis sopia siihenkin.

sanoi:
Pakko kehua tätä värkkiä. Ylitti odotukseni aika reippaasti. Kokeilin ruuvata persetuntumalla seoksia kohdalleen, aloitin niistä techlusionin suosituksista ja mutta säädin isojen kierrosten ruuvin nollaan. Noiden aiempien kommenttien perusteella ajattelin, että turhaa rikastaa tuota yläkierrosaluetta. Nyt repii ihan eri malliin kierroskaalan alapäässäkin ja vastaa kaasuun paremmin ku vakioputkella. Eikä ollu edes kallis

Mistäs tilasit ton boxin? Pystyykö tolla ainoastaan rikastamaan seosta, vai voiko säätää molempiin suuntiin?

Onko kellään Laser X-treme putkea mopossaan? Jos ko härveli löytyy niin onko äänet minkä kuuloset? Ilmeisesti Laserin putkissa on yleensä aikas matalat äänet, olenko väärässä?

Speedfighter Lenker-Kit zetaan minulta kaikki osat mukaan nostaa 2cm ylös ja 800 levee painot mukaan ja kiinnikkee.Kullanvärinen.
http://www.zmg-motorsport.com/z750/   tuolta löytyypi tuo. ja kaatumatatit kanssa löytyypi joissa pikkulaittamista(kierrevikaa).

EDIT:Niin ja tanko osineen paketissa uusi siis.ei ole enää pyörää niin ei tartte.

Speedfighter Lenker-Kit zetaan minulta kaikki osat mukaan nostaa 2cm ylös ja 800 levee painot mukaan ja kiinnikkee.Kullanvärinen.
http://www.zmg-motorsport.com/z750/   tuolta löytyypi tuo. ja kaatumatatit kanssa löytyypi joissa pikkulaittamista(kierrevikaa).

EDIT:Niin ja tanko osineen paketissa uusi siis.ei ole enää pyörää niin ei tartte.
mä en ymmärrä yhtään mitä sä kauppaat... oon kyl nyt kännis... :kääk:mut kerro suomeks jotain kivaa!!!

mä en ymmärrä yhtään mitä sä kauppaat... oon kyl nyt kännis...  :kääk:mut kerro suomeks jotain kivaa!!!
Eli kauppaan stongaa zetaan uutta.

Katso kuvasta.
lenkerkit2.jpg

Back