Z750

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mahtaako toi 780mm sisältää tankopainot? Tuntuu, että vakiotanko ois paljon lyhyempi kuin toi oma Timelessin 800mm..

Sellanen muistikuva, että jossain ois tullu vastaan sellanen mitta kun 740mm? en mee vannomaan kyllä. Ja niin siis nyt puhun uudemman mallin, mutta siinä on kanssa kokonaisleveys rek.otteessa 780mm.

Ja sanotaan nyt sen verran ensimmäisen postauksen kunniaksi, että tänä keväänä tuli hommattua ekaksi pyöräksi -08 mallinen zeta ja oon kyllä tyytyväinen. Slipari ja kilpiteline oli ostaessa ja vähän muuta tullut jo näprättyä lisäksi, tuossa pari kuvaa:

http://antizero.kuvat.fi/kuvat/Mopo/mopd4.jpg/_full.jpg
http://antizero.kuvat.fi/kuvat/Mopo/mop3.jpg/_full.jpg

uus jarrunestesäiliö näkyy tässä:
http://yali.kuvat.fi/kuvat/Prätkiä/DSC_0392.jpg/_full.jpg

Näkee muuten noista peileistä 10x paremmin kun orkkiksista!
 
tuli tuollainen vm 05 z750 hommattua ja ongelmana on tämä:

aivan järkyttävä tangon+penkin värinä joka korostuu yli 4000rpm ajaessa. motarinopeudessa 120kmh/6000rpm aivan tajutonta. käsistä lähtee tunto jo 5minuutin ajon jälkeen... tyhjäkäynnilläkin värinän kyllä tuntee. onko tämä ihan normaalia vai onko jotain tehtävissä? Ja tärinä lakkaa kun kytkintä painaa

ja onko muuten tuossa haussa kohtaa jolla voisin esim. tästä ketjusta hakea tätä asiaa?


eikö muilla ole ollut vastaavaa ongelmaa? menee kohta vaihtoon mopo kun ei jaksa tuollaisella vibralla ajaa... :pissed:
 
Kannattaa käydä kysymässä huoltoliikkeestä mistä voisi johtua. Itsellä ei ainakaan tanko turhia vieraile.
 
Kattelin omaa zetaa ja tuli mieleen voisko moottorin kiinnityspisteiden vaimenninkumit olla loppu ja sitä kautta resonoi runkoon?

Tuli muuten tilattua torstaina musta puigin huggeri omaan zetaan italiasta ebayn kautta jostain rb-tuning tms. nimisestä kaupasta. Loppusummaksi tuli n. 126e ja perjantaina tuli jo jonkinlainen seurantakoodikin sähköpostiin
 
Kattelin omaa zetaa ja tuli mieleen voisko moottorin kiinnityspisteiden vaimenninkumit olla loppu ja sitä kautta resonoi runkoon?

Tuli muuten tilattua torstaina musta puigin huggeri omaan zetaan italiasta ebayn kautta jostain rb-tuning tms. nimisestä kaupasta. Loppusummaksi tuli n. 126e ja perjantaina tuli jo jonkinlainen seurantakoodikin sähköpostiin

eikai näissä vanhemmissa ole kumia moottorin&rungon välissä?

tangon värinän sain nyt pois kun laitto 200g tankopainot+pro gripin geelitupit :) vieläkö tuon penkin värinän sais heivattua... naisethan tuommoisesta surinasta tykkäisivät :)
 
Katselin ebaysta itselleni tuohon maskiin pientä lippaa jos vähän mukavoittaisi kovissa vauhdeissa ajoa. En löytänyt oikein muuhun kuin z750S malliin sopivia? Osaako joku sanoa jotain hyvää/halpaa paikkaa josta voisi katsella. Taikka vaikka halukas luopumaan, jos on jäänyt nurkkiin pyörimään :)

Pitäisi tosiaan istua 2004 mallin nokkaan.
 
Tulipahan ahvenistolla mitattua melut SC-Projectin GP Evo-mallisesta sliparista ja oli hilkulla että pääs radalle, 97 dB ekassa mittauksessa ja toisessa saatiin laskemaan 95 dB:hen joka on siis raja tuolla. Killeri oli paikallaan. Eli jos joku on tonne menossa tommosella putkella niin kannattaa harkita josko laittais vakio savustuspöntön paikalleen, ite laitan ainakin ens kerralla.
 
Tuli muuten tilattua torstaina musta puigin huggeri omaan zetaan italiasta ebayn kautta jostain rb-tuning tms. nimisestä kaupasta. Loppusummaksi tuli n. 126e ja perjantaina tuli jo jonkinlainen seurantakoodikin sähköpostiin

Kusti polki rähjäisen laatikon kotiovelle ja piruvie oli toisesta lokasuojan kiinnityspisteestä lohjennut palanen. :sad:

2013-05-28_18-20-22_577.jpg

Laittelin vähän italiaanoille sähköpostia asiasta. Mielenkiinnolla odotan mitä tulee vastaukseksi, jos tulee. On vaan loppuenlopuksi melko pieni pala, että haluaisi vaan lätkästä kiinni sen pyörään, mutta kai se on vielä maltettava olla avaamatta pussia. :D
 
Tänään ajellessani aloin kuuntelemaan ihankuin koneesta kuuluisi aika kova killatus ajossa. En ehtinyt paikallaan kuuntelemaan ihmeellisemmin, mutta osaisiko joku sanoa mistä voisi kuulua? Pyörällä kohta 43000 ajettu ja venttiilien säätö olisi viim. 48000km, voisiko olla venttiilit? Pyörä kuitenkin kulki aivan normaalisti yms.

Edit: tässä aloin myös miettimään, että ääni kuulosti myös vähän ketjujen kalkatukselta, piti vain tänne laittaa mietteet talteen vkl varten :kääk:
 
Tänään ajellessani aloin kuuntelemaan ihankuin koneesta kuuluisi aika kova killatus ajossa. En ehtinyt paikallaan kuuntelemaan ihmeellisemmin, mutta osaisiko joku sanoa mistä voisi kuulua? Pyörällä kohta 43000 ajettu ja venttiilien säätö olisi viim. 48000km, voisiko olla venttiilit? Pyörä kuitenkin kulki aivan normaalisti yms.

Edit: tässä aloin myös miettimään, että ääni kuulosti myös vähän ketjujen kalkatukselta, piti vain tänne laittaa mietteet talteen vkl varten :kääk:

Kannattaa tosiaa ainaki ketjujen kireys tarkistella.. Itellä piti oikeein kunnon kolinaa ku oli ketjut hieman löysällä. Kesti vielä jonkun aikaa tajuta, että ääni lähtee ketjuista ku vertasin kavereiden pyöriin ja kaikille oli ketjut yhtä löysällä ilman mitään lisä-ääniä. Ketjut kireelle ja johan loppu ylimääräset kilinät ja kolinat
 
Juu täytyy ketjut katsella vkl läpi, aluksi luulin että repun jokin hihna vain lepattaa tuulessa :)

Ja aivan unohdin mainita, että tänään tosiaan kolahti postista lappunen että kirjattu kirje hong kongista odottaa noutoa, kahvat tulloo ja pultit paukkuu. Viikonloppuna voisikin sitten asennella niitäkin.
 
Uusi z kuski ilmottautuu mukaan! Syksyllä piti kortti hommata vielä kun kohtuu hintaan sai ja ennen lumen tuloa löyty sopiva pyöräki. Oma pyörä on -06 ja oranssi väritykseltään. Aivan vakio kunnossa led vilkkuja ja tyylikkäämpää kilpitelinettä lukuunottamatta. Nyt tarvis kuitenkin jonkinlaista sliparia saaha paikoilleen ku kuulostaa melko imurilta tuolla vakio pöntöllä :p Minkälaisia slipareita porukalla on ja mitä suosittelette? Ja mistä löytyisi suht edullisia??
 
Kahvat saapui hong kongista, yllättävän laadukkaan tuntuiset, pitää vielä kokeilla asentaa paikalleen :)

Ja ylläolevaan tervetuloa z-porukkaan :) itselläni on 2004 vuosimalli ja kiinni devil magnum slipari alkukäyristä eteenpäin high mount kiinnityksillä. Itse tykkään enemmän kun putki nousee ylös, jotenkin ärhäkämmän näköinen ja äänimaailma sopii omaan korvaani tosi hyvin!

image.jpg ennen
image.jpg jälkeen

Kuvat eivät parhaita ole, eikä kahvat ihan oikeuksiinsa pääse niissä, mutta itse olen todella tyytyväinen kahvoihin ja niiden ulkonäköön!

Edit:

Tulipas lauantaina kunniaksi vähän grillailun ohessa leikittyä takavalon kanssa ja mahdollisesti jos jätän paikalleen niin tunnistaa jatkossa seuraavanlaisesta takavalosta :D

383515_10201706761612333_909841107_n.jpg
 
Kusti polki rähjäisen laatikon kotiovelle ja piruvie oli toisesta lokasuojan kiinnityspisteestä lohjennut palanen. :sad:

katso liitettä 2746

Laittelin vähän italiaanoille sähköpostia asiasta. Mielenkiinnolla odotan mitä tulee vastaukseksi, jos tulee. On vaan loppuenlopuksi melko pieni pala, että haluaisi vaan lätkästä kiinni sen pyörään, mutta kai se on vielä maltettava olla avaamatta pussia. :D

Loppu hyvin kaikki hyvin. Pari sähköpostia ja lupasivat laittaa uuden. Tänään se sitten tuli (ehjänä) ja luikahti paikalleen helposti. Hyvä tuli ja säästöä tuli vaikkakin ei ajassa. :thumbup:

Edit:

Tulipas lauantaina kunniaksi vähän grillailun ohessa leikittyä takavalon kanssa ja mahdollisesti jos jätän paikalleen niin tunnistaa jatkossa seuraavanlaisesta takavalosta :D

katso liitettä 2762

Enää puuttuu musta viitta kuskilta.
batman_OW7SG2.gif
 
Eli tältä sivulta löyty et tuohon z750 kawaan sopis ainakin 02-04 vm zx-6r takaiskari.
Mut tietääks joku sanoa meneeks vm 2005 zx-6r iskari, -05 z750s malliin?
Tai vaatiko millaisia muutoksia sopiakseen?
 
Voi elämä....ei tota ainakaan tosissaan voi ottaa:kääk:

Tulipas lauantaina kunniaksi vähän grillailun ohessa leikittyä takavalon kanssa ja mahdollisesti jos jätän paikalleen niin tunnistaa jatkossa seuraavanlaisesta takavalosta :D

katso liitettä 2762[/QUOTE]
 
Back
Ylös