• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisiko kellekään jäänyt ylimääräiseksi kawa z 750 -05:een käypäistä tuulen ohjainta mittariston eteen joka kiinni kolmesta pisteestä?

(Espoo)
Saattaisin olla kiinnostunut... :)

Samalla jos joku kokenut voisi valottaa asiaa, että kuis paljon tuo ohjari vaikuttaa??
 
Ja nyt kun on päässyt tuhlaamisen makuun, nii olisiko kellään kaatumatappeja zetaan myydä? Taikka vinkkiä mistä kannattaisi ostaa :grin:
 
Tervehdys vaan tännekin.
Näin uutena Zetan omistajana on noussut tässä jo pari asiaa joille hieman olisi tarvetta joten kysäisempä täältäkin.

Eli jos jollain sattuu pyörimään nurkissa 2007 Z750 sopivaa Servo Buddya (eli härpäke jolla saa korjattua sliparin aiheuttaman häiriötilan) niin täällä olisi sellaiselle tarvetta. Saisi sen ärsyttävän vilkuttelun loppumaan ruudussa.

-ehkä hieman kaukaa haettua, että täällä jollain sellainen olisi ylimääräisenä mutta kokeilen kuitenkin :grin:

Ja myös musta huggeri olisi kyllä aika kiva joten sellaistakin tässä sivusilmällä katselen...

Eli sellaista tällä kertaa.
 
Itsellä on kehittynyt jokin outo kiinnostus käsisuojiin.
Onko täällä joku laittanut zetaan moisia kapistuksia? Ei taida olla hirveän yleistä kylläkään...
Eihän niistä nyt varmaan juuri kummempaa hyötyä ole (ei kai haittaakaan....?) mutta jotenkin ne on vaan komeat :grin:

Mistä olette suojat hommannut jos sellaisia täällä nyt jollain sattuu olemaan?

Ja kuva ois kiva :D
 
Itsellä on kehittynyt jokin outo kiinnostus käsisuojiin.
Onko täällä joku laittanut zetaan moisia kapistuksia? Ei taida olla hirveän yleistä kylläkään...
Eihän niistä nyt varmaan juuri kummempaa hyötyä ole (ei kai haittaakaan....?) mutta jotenkin ne on vaan komeat :grin:

Mistä olette suojat hommannut jos sellaisia täällä nyt jollain sattuu olemaan?

Ja kuva ois kiva :D


Elä hyvä mies nyt sellaisia :kääk:
 
Käsisuoja-kysely kun ei nyt oikein ota tulta alleen (eikä meikäläisen parkkien vaihto-tiedustelu toisaalla :grin:) niin kokeillaanpas tätä.

Eli olettekos nyppäillyt noita Z750-tarroja takapenkin luota pois? Lähteekö helposti? Mieli tekisi repiä hitoille ne mutta vähän jänskättää meneekö se ihan raaputtamiseksi se homma...
Eli lähteeköhän nätisti pois?

Saa nähdä jaksaako kukaan tähän vastata... :thumbsup:
 
Käsisuoja-kysely kun ei nyt oikein ota tulta alleen (eikä meikäläisen parkkien vaihto-tiedustelu toisaalla :grin:) niin kokeillaanpas tätä.

Eli olettekos nyppäillyt noita Z750-tarroja takapenkin luota pois? Lähteekö helposti? Mieli tekisi repiä hitoille ne mutta vähän jänskättää meneekö se ihan raaputtamiseksi se homma...
Eli lähteeköhän nätisti pois?

Saa nähdä jaksaako kukaan tähän vastata... :thumbsup:

annat niille kuumailma puhaltimella/föönillä vähän läpöä niin lähtee helpommin. ellei ole lakan alla. sitten vaan rauassa kiskoo pois ja jollain pesua aineella loput liimat hinkkaa pois
 
Juurikin tuohon tyyliin on kyllä autosta tullut merkkejä napsittua.
Sitä vaan meinasin, että onko joku nimenomaan nämä merkit irrotellut. Että onko kuinka jämäkät liimat. On kuitenkin niin näkyvä paikka ettei viittisi siihen mitään irroituksen jälkiä tehdä.

Mutta vinkkihän on kyllä toimiva :)
 
Juurikin tuohon tyyliin on kyllä autosta tullut merkkejä napsittua.
Sitä vaan meinasin, että onko joku nimenomaan nämä merkit irrotellut. Että onko kuinka jämäkät liimat. On kuitenkin niin näkyvä paikka ettei viittisi siihen mitään irroituksen jälkiä tehdä.

Mutta vinkkihän on kyllä toimiva :)


Minun zetasta on edellinen omistaja tarrat irrotellu ja ei ole jälkeäkään jäänyt :paikallatuulee:
Irrotin keväällä tankkitarran joka oli vinossa ja se jätti jäljen. Motonetistä löysin myyjän avustuksella myrkyn jolla lähti liimajämät todella helposti poies. Nyt en vain muista myrkyn nimeä millään :blink:
 
Minun zetasta on edellinen omistaja tarrat irrotellu ja ei ole jälkeäkään jäänyt :paikallatuulee:
Irrotin keväällä tankkitarran joka oli vinossa ja se jätti jäljen. Motonetistä löysin myyjän avustuksella myrkyn jolla lähti liimajämät todella helposti poies. Nyt en vain muista myrkyn nimeä millään :blink:

Asetonilla lähtee yleensä ihan hyvin. Motonet myy ihan jollain tarrojen irrotussprayn nimellä jotain tuotetta. Löytyyhän sieltä myös kannentiivisteliimojen irrotukseen tarkotettua tököttiä. Sillä lähtee myös tarrojen liimat.
 
Joskus ostin liimatahrojen puhdistusainetta. Haisi tärpätille ja ilmeisesti oli tärpättiä. Tärpätillä olen siitä lähtien liimajämät poistanut. Asetoni on vähän arveluttavan tujakkaa tavaraa. Voi toimia tai sitten käydä hupsusti tapauskohtaisesti.
 
Jos pyörän väri on musta ni tarran alla on naarmuton pinta joka erottuu todella paljon muusta ympärillä olevasta alueesta. omassani kiillotin rotarylla kaikki maalatut pinnat ja tuli todella hyvä ja naarmuton
 
Ehkäpä näillä vinkeillä voi vaikka rohkaistua nyppimään ne häiritsevät tarrat hitoille.
Mustahan se tuo mopotin on mutta katsotaan miten käy, aika hyvässä kuosissa kyllä se maalipinta on mutta voihan siinä eroa näkyä.

Itken sitten täällä jos homma menee vituralleen :grin:
 
Tervehdys orggilaiset! Uutena jäsenenä ja vihdoinkin jälleen motoristina (10v tauon jälkeen) pitää heti käyttää asiantuntevaa porukkaa hyödyksi ja tiedustella 36tkm huollosta. Eli mitäs tuossa huollossa on sellaista välttämätöntä, jota kannattaa jossain pajalla tarkistuttaa? Paljon on semmoista mitä itsekin varmasti pystyy tekemään, kun on talli ja työkalujakin löytyy jonkin verran, eikä peukalo oo ihan keskellä kämmentä :D

Ja toisaalta mitä hintaluokkaa nuo isommat huollot on yleensä? Ja myös saa ehdottaa liikettä Oulun seudulta, jossa kannattaisi pyörää käyttää. Kulkine siis allekirjoituksen -06 seiskapuokki..
 
Mulla maksoi liikkeessä saman ikäisen z1000 iso 24tkm huolto, sisältäen mm. tulpat ja venttiilivälysten säädön, kaikki uudet tiivisteet venakoppaan yms rekkulat muistaakseni reilu 600e. Sitä en sit kyl tiiä paljonko 750/1000 huollot toisistaan eroaa?
 
Back
Ylös