ZR-7

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunkku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pari aiempaa tuossa jo mainitsi että kustannustehokkain tapa saada tehonlisäystä on mp:n vaihto.
Eli joku 16 venttiilinen nestejäähdytetty ruisku...

Mutta mikäli pysyt ZR-7 mallissa niin kyllä silläkin ehtii :)
Oma on nyt 100 000 kilsan kunniaks vähän porattu ja vielä penkittämättä muutoksen jälkeen.
Barracudan neljä yhteen putki ja KN-putsari.
Onhan noiden suuttimienkin kanssa pelleilty ja perstuntuma on ihan OK.
seoksista lisää penkityksen jälkeen.
 


Vähän noista sivuäänistä voisin kysel.
Tuo pyörä pitää sellast kevyttä nakutusta/rohinaa tyhjäkäynnillä. Onkos se nokkaketjun kiristäjän syytä?
Sitten kun lähtee liikkeelle/kiihdyttää niin 1500-4000rpm pitää rohinaa. Kuulostaa niinkuin jarru palat rohisis kevyessä jarrutuksessa tai hiekkaa välissä. Semmonen sivuääni kuuluu moottorista, mikäs vialla?

En ole vielä kawasakia tavannut joka ei nakuttaisi.
 
Moi :bye: mä hommasin kesän alussa itelleni zr-7 -99 laitoksen joka ei toiminut ollenkaan:no:. Nyt pari kuukautta kaasareita säädelty ja kaikkea uusittu. En saanut pyörää toimimaan irrallisilla vapari suodattimilla. Onks kukaan asentanu noihin ruiskua? Ja vikakin löytyi käyntihäiriöihin. Kaasareiden kohot eritasoissa ja joku edellinen asentanut liian isot suuttimet. Nyt vihdoinkin toimii hyvin.:WAZAAP: sivulaukkuja miettinyt muuttaako miten ajotuntumaa?
 

Liitetiedostot

  • IMG_20200722_223733.jpg
    IMG_20200722_223733.jpg
    96,6 KB · Katselut: 38
En saanut pyörää toimimaan irrallisilla vapari suodattimilla. Onks kukaan asentanu noihin ruiskua?

Eipä nuo CV-kaasarit tunnu nettipuheiden mukaan toimivan kunnolla ilman ilmaboksia. Ilmeisesti kalvoille ei synny kunnollista alipainetta kun ilman tulopuoli on niin avoin, niin ei pääse ilmakehän paine sitten nostamaan luisteja niin kuin on tarkoitus.
 
Toki ne saa toimimaan, mutta ei millään pelkällä suuttimien vaihdolla ja tyhjäkäyntiruuvien kiertelyllä.Luistin jousi ainakin pitää löytää sopiva ja yleensä jyrkemmät neulat myös.
 
Toki ne saa toimimaan, mutta ei millään pelkällä suuttimien vaihdolla ja tyhjäkäyntiruuvien kiertelyllä.Luistin jousi ainakin pitää löytää sopiva ja yleensä jyrkemmät neulat myös.

Pitääkö tuon luistin jousen olla löysempi vai tiukempi? Jyrkemmät neulat löytyy.
 
Liittyen aiempaan
Oma on nyt 100 000 kilsan kunniaks vähän porattu ja vielä penkittämättä muutoksen jälkeen. Barracudan neljä yhteen putki ja KN-putsari.
Onhan noiden suuttimienkin kanssa pelleilty ja perstuntuma on ihan OK.
seoksista lisää penkityksen jälkeen.

25.2.2021 penkitetty Samin Autopajalla Espoossa sekä pojan vakio -99 ZR-7 että oma.
Jos tuohon pajaan haluaa tutustua niin ainakin tuossa Uskalin videossa kohdassa 13:00 penkitetään uusi H2 kawa.

n. 85000 ajetun vakion käyrä näyttää tuolta20210225_Kawa_ZR-7_Vakio_tehokäyrä.jpg


Ja n. 120000 ajettu 810 kuution ZR7 on tuossa sekä dB-killerin kanssa että ilman.
20210225_Kawa_ZR-7_810_tehokäyrä.jpg
 
Back
Ylös