Piippuz
New member
Pari aiempaa tuossa jo mainitsi että kustannustehokkain tapa saada tehonlisäystä on mp:n vaihto.
Eli joku 16 venttiilinen nestejäähdytetty ruisku...
Mutta mikäli pysyt ZR-7 mallissa niin kyllä silläkin ehtii
Oma on nyt 100 000 kilsan kunniaks vähän porattu ja vielä penkittämättä muutoksen jälkeen.
Barracudan neljä yhteen putki ja KN-putsari.
Onhan noiden suuttimienkin kanssa pelleilty ja perstuntuma on ihan OK.
seoksista lisää penkityksen jälkeen.
Eli joku 16 venttiilinen nestejäähdytetty ruisku...
Mutta mikäli pysyt ZR-7 mallissa niin kyllä silläkin ehtii
Oma on nyt 100 000 kilsan kunniaks vähän porattu ja vielä penkittämättä muutoksen jälkeen.
Barracudan neljä yhteen putki ja KN-putsari.
Onhan noiden suuttimienkin kanssa pelleilty ja perstuntuma on ihan OK.
seoksista lisää penkityksen jälkeen.
mä hommasin kesän alussa itelleni zr-7 -99 laitoksen joka ei toiminut ollenkaan
. Nyt pari kuukautta kaasareita säädelty ja kaikkea uusittu. En saanut pyörää toimimaan irrallisilla vapari suodattimilla. Onks kukaan asentanu noihin ruiskua? Ja vikakin löytyi käyntihäiriöihin. Kaasareiden kohot eritasoissa ja joku edellinen asentanut liian isot suuttimet. Nyt vihdoinkin toimii hyvin.
sivulaukkuja miettinyt muuttaako miten ajotuntumaa?

