Pitkän hiljaisuuden jälkeen jotain elämisen merkkejä täältä pohjanmaan rannalta.
Suska on kyllä virittänyt rexin huippuiskuun, let me know when you will sell
Kesällä tuli asennettua valkoiset mittaripohjat kun ne ilmakuplat rupes ärsyttämään.
Viime talven imupuolen päivitys mulla tyssäsi siihen kun sain kaasarit survottua kerran takaisin. Ei kiinnostanut tehdä samaa toista kertaa.
Mielessä jäi pyörimään ne suoravedot muuta liian kalliit.
Sain suutinsarjan tilattua loppukesästä. Purkasin ja pesin kaasarit samalla mutta kun piti tunkea kaasarit paikoilleen huomasin kahden kurkun letkunkiristimen vioittuneen
Zrxoa:n foorumin selailu johti mut Uni:n dual podsien jäljille.
Tullin haaviin jäivät. Alv:n jouduin maksamaan muttei tullia koska ostoksen arvo alle 120 €.
Säädin venttiilit samalla. 10 venttiilin välykset olivat pielessä mutta ei mitään suuria heittoja paitsi kolmossylinterin toinen imuventtiili välitys oli 0,30

Säätöpalat 8 € kpl!
Tällä kertaa foorumin selailu johti mut kaasareiden synkkaamiseen. Ei kiinnostanut mittauslaitteen ostaminen ja löysin ohjeet juutuubesta.
Pyörää en ole ihan viimesen päälle saanut säädettyä mutta ero on kyllä huomattava.
Podeilla noita ny ottaa pois ja takaisin vaikka joka päivä
K-trick on poistettu, ignition advancer on ja pakokaasujen kierrätys poistettu.
Kertaakaan en ole havainnut minkäänlaista poksahtelua moottorijarrutuksessa.
Nyt on harkinnan alla alkukäyrien päivittäminen.