• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hulkinrexin hinta kohoaa.....taitaa mennä purkuun. Rupee olen bomber-rojektiksi turhan tyyris.

Jos joku tarvii Kawan metallivihreetä paikkamaali pulloa, niin voin myydä sen 15eurolla, sis. toim. kul.

On se hianoo reissata! Perkales kun ittekkin joskus pääsis livahtaan pitemmälle reissulle.....:wanna:

Jokos uus vatsa-kilpi saapui ja on asennettu?:bisseä:

On, bellypan tuli ja oli suorastaan vittumainen asentaa. Ensin ei päässyt asentamaan lainkaan kun puuttui osa ruuvitarvikkeista. Mailia englantiin ja sieltä tuli viimein kaikki ruuvikamat. Asennus oli todella syvältä. Kyykit molemmin puolin mopoa ja lopputulos oli että bellypan repesi / halkesi hieman. Vitutti todella. Lisäksi ne kiinnikeraudat paistaa metallin värisenä vasemmalta laidalta, eli pitää vielä irroittaa ja maalata raudat mustaksi ja korjata se halkeama. Eikös joku sokeva muuten myynyt jotain uusinta uutta teippiä, vois koittaa sillä korjata sen halkeaman. Tilasin teipit tosiaan bellypaniin ja myös kokeeksi vanteisiin. Laitan kuvan kun ehdin millainen tuli.

Hulksterille synninpäästö, ja täällä on toinen syntinen. Tunnustan, kävin koeajamassa BMW 1200RS ja pidin siitä kovasti. Ainoa asia mikä estää hankkimasta sellaista on se että, olen vaan köyhä.

Hulksterille synninpäästö, ja täällä on toinen syntinen. Tunnustan, kävin koeajamassa BMW 1200RS ja pidin siitä kovasti. Ainoa asia mikä estää hankkimasta sellaista on se että, olen vaan köyhä.

Toi on kyllä pahempi kun vieraasta leirista katellaan vaihdokkia

Eihän kellään oo letkua mikä kestäis jarrunestettä? Säiliöltä pääsylkälle joten ei tarvi kestää painetta juurikaan. Tai ideaa mistä sais. Lahdesta ei saa mistään.

Tilasin Amerikan yhdysvalloista saakka letkua.
Tygon 2375 pitäis kestää..... ja plussana on vielä läpinäkyvää.

14 eurua toimituskuluineen. 1FOOT! Eli aika kallista, metrihintaa jos ajattelee. :cruising: jos pääsis kohta kurvailemaan..

Back