• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZRX-Meeting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarijii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja tässä vihdoinkin meetingin kuvia. ZRX meeting via Saukkola
talktohand.gif

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Kiitos Sikiviki, onneksi meillä on joku tietokoneviisas joka osaa nää hommat
biggrin.gif

Hieno oli reissu, terkkuja vaan kaikille!!!!
sport05.gif

No niin Korppoon meetinki on nyt käsitelty, kun kuvatkin saatiin näkyviin. Miten on sen seuraavan kanssa vai meinaako homma jäädä puheeksi? Paraisillako sen piti tapahtua? Yksi hyvä vaihtoehto voisi olla jossain vaiheessa myös Fiskarssin suunta vai mitä Uusimaalaiset? Maisemat ovat hienot ja tiet hauskoja ajaa.

Moro vaan kaikille!
Joo kyllä Fiskars käy myös oikein hyvin.
Samalla voitas käydä Tammisaaressa uimarannan toisella puolella makasiinikahvilassa, motoristiystävällinen paikka ja rentoa musaa.
Heitetään jo joku päivämäärä, laittakaa muutkin ehdotuksia!
Lauantai 26.8
confused_orig.gif

kaikki ehdotukset käy meikäläiselle,mitä kauempana (kotoa)
sitä parempi,tämä ei suinkaan tarkoita etteikö kotona olisi
mukava olle,mutta tämä meikäläisen pyörä (ja kuski) janoaa lisä kilometrejä,taas toisaalta kauhistuttaa jo tänä kautena tulleet
kilometrit.
buttrock.gif
thumbs-up.gif

26.8 passaa eli käy minulle. Turusta ja Turun ympäristöstä lähtijät esim Kaarinan Teboilille, mistä päästään äänestyksen jälkeen joko motarille tai vanhalle 1-tielle.

No niin Korppoon meetinki on nyt käsitelty, kun kuvatkin saatiin näkyviin. Miten on sen seuraavan kanssa vai meinaako homma jäädä puheeksi? Paraisillako sen piti tapahtua?
No juu...Minähän tuosta Paraisilla tapaamisesta suureen ääneen julistin, mutta taitaa duunit painaa niin kovasti painaa päälle, että päästäis kokoontuilemaan ja grillailemaan tänne vasta joskus marraskuussa. Eli puheeksi taitaa jäädä...
veryangry.gif
confused_orig.gif

Mutta jos Fiskarsiin päin meette, niin yritän kyllä mukaan lähteä, jos vaan suinkin kykenen, ja mun mukamas kovaäänisen
tounge.gif
pyörän ja minut mukaan vielä huolitte...
thumbs-up.gif

No niin Korppoon meetinki on nyt käsitelty, kun kuvatkin saatiin näkyviin. Miten on sen seuraavan kanssa vai meinaako homma jäädä puheeksi? Paraisillako sen piti tapahtua?
No juu...Minähän tuosta Paraisilla tapaamisesta suureen ääneen julistin, mutta taitaa duunit painaa niin kovasti painaa päälle, että päästäis kokoontuilemaan ja grillailemaan tänne vasta joskus marraskuussa. Eli puheeksi taitaa jäädä...
veryangry.gif
confused_orig.gif

Mutta jos Fiskarsiin päin meette, niin yritän kyllä mukaan lähteä, jos vaan suinkin kykenen, ja mun mukamas kovaäänisen
tounge.gif
pyörän ja minut mukaan vielä huolitte...
thumbs-up.gif
Juu mukaan vaan tottakai. Antaahan se lisää katu-uskottavuutta meidän porukasta, kun on yksi paukutin mukana.
Muuten olis vaan hiljasta sihinää ja suhinaa.
biggrin.gif

Moro vaan kaikille!
Joo kyllä Fiskars käy myös oikein hyvin.
Samalla voitas käydä Tammisaaressa uimarannan toisella puolella makasiinikahvilassa, motoristiystävällinen paikka ja rentoa musaa.
Heitetään jo joku päivämäärä, laittakaa muutkin ehdotuksia!
Lauantai 26.8
confused_orig.gif
Pahus 26.8 näillä näkymin töissä. Ed. viikonloppu Jkl suurajot. Seuraava LA 2.9 vielä vapaa. Meneekö liian "syksyyn"?
thumbs-up.gif

Mä olen 26.8. menossa Viroon ajelemaan (lue: ryyppäämään), joten en pääsisi silloin. Qwert, jonka tapasin eilen Auran rannassa, ei pääsisi myöskään, hän on töissä tuolloin.

2.9. ei todellakaan ole liian syksy! Minä ennustan leutoa ja pitkää syyskautta, vähän kuten viime vuonna. 2.9. sopisisi (piru kun alkaa tämä Turun murre tarttumaan) minulle ainakin alustavasti hyvin.

Voi voi ku näyttää teidän ajankohdat huonoilta.
sad_orig.gif
...minun kannaltani siis. Mulla on viimeinen lomapäivä tosiaan 24.8. ja näyttäisi olevan tuo 2.9. myös töitä. Pidemmälle en työvuoroistani tiedäkään, koska 4.9. toimenkuva hiukan muuttuu ja samalla menee työvuorot uusiksi.

Näyttää siis nyt vahvasti siltä, että olen ulkona tämän vuoden ZRX-meeteistä ellette sitten ennen tuota 24.8. päätä kokoontua. Toivotaan kuitenkin, että mahdollisimman moni pääsisi paikalle.

Edit:
Ripley...mistäs löysit juttua noista Alastaron ratavuoroista, joista oli puhetta? Koitin katella ketjua, mutta enpä saanut silmiini.

2.9 näyttäisi sopivan paremmin porukoille. Sopii näillänäkymin minullekin. Millä järjestelyillä lähdetään liikkeelle. Vastuu on kaadettu sinne Uudellemaalle.

Ripley...mistäs löysit juttua noista Alastaron ratavuoroista, joista oli puhetta? Koitin katella ketjua, mutta enpä saanut silmiini.
Heh, se olikin sisäpiirin tietoa....
wink.gif
RAMPin ratavastaavalta kannattanee kysellä. Kyllä ne varmaan tälläkin foorumilla vielä siitä ilmoittelevat... 16.8. klo 18-20 on minun saamieni tietojen mukaan mahdollisuus päästä tykittämään, mutta varman päälle en tiedä.

Heh, se olikin sisäpiirin tietoa....
wink.gif
RAMPin ratavastaavalta kannattanee kysellä. Kyllä ne varmaan tälläkin foorumilla vielä siitä ilmoittelevat... 16.8. klo 18-20 on minun saamieni tietojen mukaan mahdollisuus päästä tykittämään, mutta varman päälle en tiedä.
Haa, mulla oli siis jostakin asiasta kerrankin oikeen sisäpiirin tietoa.
tounge.gif
...ja sit en ees tajua sitä.
withstupid.gif

Laitoin sähköpostia ratavastaavalle. Katotaan kuin käy.

033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Ai että tuli taas kesä, 29 näytti äsken mittari, nyt joutuu huolehtimaan nestetasapainosta ettei pääse kuivumaan ja rypistymään.
cool.gif

Mulle kävis toi 26.8. paremmin, 2.9. kun on isot ravit vermossa ja sinne joutunee mennä.

Fiskars on kiva paikka, hyvää ruokaa ja kivoja mutkateitä.

Mulle sopii molemmat päivät, kerkiän juuri "palautua" kahden viikon Bulgarian matkalta. Saas nähdä onko siellä yhtä aurikoista kuin täällä....

Back