siki
Seiskytluvun hemmetin enkeli
Ja tässä vihdoinkin meetingin kuvia. ZRX meeting via Saukkola
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No juu...Minähän tuosta Paraisilla tapaamisesta suureen ääneen julistin, mutta taitaa duunit painaa niin kovasti painaa päälle, että päästäis kokoontuilemaan ja grillailemaan tänne vasta joskus marraskuussa. Eli puheeksi taitaa jäädä...No niin Korppoon meetinki on nyt käsitelty, kun kuvatkin saatiin näkyviin. Miten on sen seuraavan kanssa vai meinaako homma jäädä puheeksi? Paraisillako sen piti tapahtua?
Juu mukaan vaan tottakai. Antaahan se lisää katu-uskottavuutta meidän porukasta, kun on yksi paukutin mukana.No juu...Minähän tuosta Paraisilla tapaamisesta suureen ääneen julistin, mutta taitaa duunit painaa niin kovasti painaa päälle, että päästäis kokoontuilemaan ja grillailemaan tänne vasta joskus marraskuussa. Eli puheeksi taitaa jäädä...No niin Korppoon meetinki on nyt käsitelty, kun kuvatkin saatiin näkyviin. Miten on sen seuraavan kanssa vai meinaako homma jäädä puheeksi? Paraisillako sen piti tapahtua?![]()
![]()
Mutta jos Fiskarsiin päin meette, niin yritän kyllä mukaan lähteä, jos vaan suinkin kykenen, ja mun mukamas kovaäänisenpyörän ja minut mukaan vielä huolitte...![]()
![]()
Pahus 26.8 näillä näkymin töissä. Ed. viikonloppu Jkl suurajot. Seuraava LA 2.9 vielä vapaa. Meneekö liian "syksyyn"?Moro vaan kaikille!
Joo kyllä Fiskars käy myös oikein hyvin.
Samalla voitas käydä Tammisaaressa uimarannan toisella puolella makasiinikahvilassa, motoristiystävällinen paikka ja rentoa musaa.
Heitetään jo joku päivämäärä, laittakaa muutkin ehdotuksia!
Lauantai 26.8![]()
Heh, se olikin sisäpiirin tietoa....Ripley...mistäs löysit juttua noista Alastaron ratavuoroista, joista oli puhetta? Koitin katella ketjua, mutta enpä saanut silmiini.
Haa, mulla oli siis jostakin asiasta kerrankin oikeen sisäpiirin tietoa.Heh, se olikin sisäpiirin tietoa....Ripley...mistäs löysit juttua noista Alastaron ratavuoroista, joista oli puhetta? Koitin katella ketjua, mutta enpä saanut silmiini.RAMPin ratavastaavalta kannattanee kysellä. Kyllä ne varmaan tälläkin foorumilla vielä siitä ilmoittelevat... 16.8. klo 18-20 on minun saamieni tietojen mukaan mahdollisuus päästä tykittämään, mutta varman päälle en tiedä.![]()