Poistin sen ja kokeilin vastaavaa car kit 616 sarjan softaa.
Tässä oli hyvä vinkki, kiitokset!
Mä olen aiemmin kokeillut 810-softaa, ja se on siirtänyt n. 250 kontaktia puhelimessa olevasta n. 800:sta. En ole löytänyt mitään logiiikkaa siihen, millä se on nuo siirrettävät valinnut, ihan kuin haulikolla ois ampunut listaan. Otin softan pois testin jälkeen.
616-softalla näytti äkkiä tsekaten siirtyvän kaikki. Hieno homma!!
Kun se kontaktilista ei ole siirtynyt ja laitetta on kuitenkin pitänyt käyttää, on pitänyt käyttää konsteja. Tulevat puhelut on helppo tunnistaa koska tärkeimmille kontakteille mulla on omat äänisyntetisaattorilla tehdyt soittoäänet, joissa on soittajan nimi ja jotka zumo toistaa kiltisti puhelun tullessa. Muille kontakteille pelaa tuo automaattinen nimen toisto, siitä selvän saanti ajossa vaatii vähän keskittymistä mutta onnistuu kyllä.
Itse soitettaessa olen käyttänyt zumon Äänitunniste-toimintoa, joka tunnistaa useimman osan nimistä ällistyttävän hyvin, huomioiden ettei puhelinta mitenkään "opeteta". Jokunen vaikeampi siellä on seassa. Itse asiassa pelaa paremmin kuin autopuolella BMW:n BT-sarja, jonka äänitunnistuksen käyttö ei pelaa hyvin vaikka ne nimet äänitetään sinne itse - luulisi tunnistuksen olevan paljon helpompaa. Kannattaa kokeilla tuota Zumon/E90:n äänitunnistusta jos on jäänyt tekemättä; itse aion käyttää sitä jatkossakin, sillä helpompi siitä on nimi valita kuin pitkästä listasta, ainakin silloin kun se pelaa hyvin.
No nyt on sitten konsti niille vaikeammin tunnistettavillekin nimille, kiitokset.