• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-10R 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vahvajussi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Håmåbusa on kuitenkin pyörän kokoinen, uusi kymppi kuin piikkinen tzr  
biggrin.gif
Kyllä minuakin ketuttais jos kevarin kokoinen kasavikan paska olis tehokkaampi, nopeampi & ketterämpi kuin oma Maailman Kaunein ja paras TosiMiesten pyörä...  
kaboom.gif

kynttila.gif

wink.gif
Olkoon vaikka puolet nopeampi, ei kiinnosta pätkääkään. Kawa on kuitenkin sairaan ruma, sitä tosiasiaa ei nopeus muuta.

Ps. en omista busaa, en ylipäätään mitään suhnukiakaan. Mutta sulla taitaa olla totuutta muuttavat kawio-lasit
wink.gif

Olkoon vaikka puolet nopeampi, ei kiinnosta pätkääkään. Kawa on kuitenkin sairaan ruma, sitä tosiasiaa ei nopeus muuta.

Ps. en omista busaa, en ylipäätään mitään suhnukiakaan. Mutta sulla taitaa olla totuutta muuttavat kawio-lasit
wink.gif
Kawasakin mies olen kyllä, sitä en kiistä. Mutta mitä totuutta oon nyt muutellut? Onko sinun mielipide 10R:n ulkonäöstä jotenkin todellisempi kuin minun? Jos en väärin muista niin Hayabusa on sullakin ollut, ja ihan turha väittää ettei se vaikuta sun mielipiteisiin Suzukeista...

wink.gif
Kawasakin mies olen kyllä, sitä en kiistä. Mutta mitä totuutta oon nyt muutellut? Onko sinun mielipide 10R:n ulkonäöstä jotenkin todellisempi kuin minun? Jos en väärin muista niin Hayabusa on sullakin ollut, ja ihan turha väittää ettei se vaikuta sun mielipiteisiin Suzukeista...
Otetaampa ihan rauhassa että verenpaine tasaantuu. Kunhan huvikseni naljailin, mitä hymiökin viestin lopussa kertoo. Olen kyllä omistanut hayabusan mutta se ei muuttanut millään tavalla mielipiteitäni suzukista. Hayabusasta ehkä jopa hiukan muutti, olen todistettavasti saanut sen kääntymään useisiin peräkkäisiin kurveihin ja oma yksilöni jopa kiihtyi vielä yli 200km/h vauhdeissa vaikka näitä ominaisuuksia ei monien mielestä nettikeskustelun perusteella pitäisi siitä löytyä. Minulla ei ole koskaan ollut kahta samanmerkkistä pyörää peräkkäin ja näillä näkymin ei ole tulossakaan, joten en pitäisi itseäni mitenkään erityisen merkkiuskollisena. Joillain tääläkin foorumilla kirjoittelevilla sen sijaan pientä fanaattisuutta on havaittavissa.......
smile_org.gif

On toki ikävää kun on niin nätti omaan silmään ja toiset sanoo paskakärryn perälaudaks.
bawling.gif

Otetaampa ihan rauhassa että verenpaine tasaantuu. Kunhan huvikseni naljailin, mitä hymiökin viestin lopussa kertoo. Olen kyllä omistanut hayabusan mutta se ei muuttanut millään tavalla mielipiteitäni suzukista. Hayabusasta ehkä jopa hiukan muutti, olen todistettavasti saanut sen kääntymään useisiin peräkkäisiin kurveihin ja oma yksilöni jopa kiihtyi vielä yli 200km/h vauhdeissa vaikka näitä ominaisuuksia ei monien mielestä nettikeskustelun perusteella pitäisi siitä löytyä. Minulla ei ole koskaan ollut kahta samanmerkkistä pyörää peräkkäin ja näillä näkymin ei ole tulossakaan, joten en pitäisi itseäni mitenkään erityisen merkkiuskollisena. Joillain tääläkin foorumilla kirjoittelevilla sen sijaan pientä fanaattisuutta on havaittavissa.......
smile_org.gif
Verenpaine on kyllä pysynyt tasaisena vaikka en noita hymiöitä jaksakkaan viljellä joka sanan väliin
wink.gif
Ihmettelin vain tuota "totuuden muuttelu" kommenttia. Hayabusa on varmasti hyvä peli omassa luokassaan mutta ei sillä taida jakoja olla kiloisiin verrattuna kun puhutaan tehosta, painosta & ketteryydestä. Ja kuten jo aiemmin sanoin, jonkinasteista merkkiuskovaisuutta löytyy kyllä Kawasakia kohtaan, siinä vaan on "sitä jotain". Asennetta enemmän kuin muissa japseissa.

Itselläni 7 kpl kawasakeja takanapäin ja nyt vaihdettiin suzuki leiriin vaihteeksi. Omasta mielestäni kawasakin muotoilut ovat menneet aika lailla nykyään huonompaan suuntaan,luonnetta niistä on löytynyt aina. Ja plussana kun ovat olleet aina hieman "harvinaisempia" tienpäällä. Mutta jos 08vm zx10 vertaa esim R1.seen,niin kawaan joutuu ostaa putkiston,etuvilkut,perän muokkaa ym että saa jonkin näköisen,r1 on hieno jo sellaisenaan. Tehoja on kaikissa tonnisissa riittävästi joten itselleni jää valinnan kriteeriksi ulkonäkö.

2008 kilokyykyt Motociclismon ratatestissä: VIDEO
Ajat:
1.Kawasaki zx10r: 1.43.043
2.Suzuki gsx-r 1000: 1.43.664
3.Honda fireblade: 1.43.801
4.yamaha r1: 1.43.986
MV F4: DNF---------------------

Håmåbusa on kuitenkin pyörän kokoinen, uusi kymppi kuin piikkinen tzr
biggrin.gif
Kyllä minuakin ketuttais jos kevarin kokoinen kasavikan paska olis tehokkaampi, nopeampi & ketterämpi kuin oma Maailman Kaunein ja paras TosiMiesten pyörä...
kaboom.gif
kynttila.gif

wink.gif
Miten kevarin kokoinen kasavian paska muka on tehokkaampi ?
188 heppaa biken mukaan....se ilmoitettu 203 on ram air tehoja, suiza tais ilmoittaa håmåbusalle 198 heppaa ja hiukan enemmän ram airina.

Ketterämpi kawa on tietysti onhan se pirusti kevyempi.
Niin ja omistin kyllä kawankin alkukesästä 2007 ja siinä oli samassa kaks kawaa mulle....ensimmäinen ja viimeinen !
baaa.gif

2008 kilokyykyt Motociclismon ratatestissä: VIDEO
Ajat:
1.Kawasaki zx10r: 1.43.043
2.Suzuki gsx-r 1000: 1.43.664
3.Honda fireblade: 1.43.801
4.yamaha r1: 1.43.986
MV F4: DNF---------------------
Itse näin tälläisiä tietoja testistä!
Lap times (Almeria);
H - 1.46.782
K - 1.46.975
Y - 1.48.348
S - 1.48.455

Power;
K - 170.53
S - 167
Y - 162.3
H - 162.29

Speed
Y - 184.01
K - 183.63
S - 182.74
H - 179.02

1/4 mile
H - 10.32
Y - 10.57
K - 10.61
S - 10.61

Roll on 40-120mph
H- 10.8
Y- 11.65
S-11.75
K-13.15

0-100mph
H-5.41
S-5.71
K-5.92
Y-6

0-170mph
H-15.46
S-16.58
K-16.84
Y-17.43

Itselläni 7 kpl kawasakeja takanapäin ja nyt vaihdettiin suzuki leiriin vaihteeksi. Omasta mielestäni kawasakin muotoilut ovat menneet aika lailla nykyään huonompaan suuntaan,luonnetta niistä on löytynyt aina. Ja plussana kun ovat olleet aina hieman "harvinaisempia" tienpäällä. Mutta jos 08vm zx10 vertaa esim R1.seen,niin kawaan joutuu ostaa putkiston,etuvilkut,perän muokkaa ym että saa jonkin näköisen,r1 on hieno jo sellaisenaan. Tehoja on kaikissa tonnisissa riittävästi joten itselleni jää valinnan kriteeriksi ulkonäkö.
Mun mielestä pyörän laitto ja osien vaihtaminen kuuluu asiaan ettei ole se alkuperäsen näköinen peli! itselläni on kaikki vaihdettu kahvakumeista ketjusuojiin.. mutta se on kyllä totta että ei silmää mielytä toi uusi zx10r mutta se on sitten toinen juttu kun pääsee koeajamaan pärrää niin siinä saattaa käydä niin että ei se enää haittaa
smile_org.gif

Onkohan kawassa hiukan "ylipitkät" välitykset kun ei kiihdytyksissä pysy edes hondan mukana tehokkaimmasta moottorista huolimatta?!

Heinolla tre liikkeellä näyttäis olevan vihree kymppi näytillä.Sinne siis...

Dynoveto en pikaisella katselulla löytänyt tätä mutta toivottavasti ei ole jo kertaalleen laitettu.

sanoi:
Out of the crate....
Rolled it on a Dynojet 250i with .3 miles on the OD
Rolled off with 7 miles.
158.7 peak w/MR9
no "sniffer"

Numbers seem "soft"...
but it "is..what it is...!"

Pitää tietysti huomata,että pyörä on käytännössä sisäänajamaton...

Back