Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei muuten ole, katsoitko tuota linkkiä ollenkaan? Miksi kukaan vaivautuis photoshoppaamaan tuollaisia?Taitaa olla photoshopattuja kuvia...
No ei muuten ole, katsoitko tuota linkkiä ollenkaan? Miksi kukaan vaivautuis photoshoppaamaan tuollaisia?Taitaa olla photoshopattuja kuvia...
Se "luistonesto" on tehty helpottamaan pidon palauttamista, kun pito irtoaa tiestä eikä niinkään rajoittamaan luistelua jos niin haluaa ajaa.. Sitä ei sen takia haluttu tehdä liian määräileväksi kun pelättiin, että siitä tulisi liian lepsu ajoon (ei pääse sladissa).. Nyt sillä on hyvä ajaa, mutta se myös auttaa jos pito katoaa hetkeksi.. muuttaa sytytystä ja polttoaineen syöttöä silloin.Uudessa numerossa (Sport Rider April 2008) todettiin tuon pidonpalautusjärjestelmän olevan rata-ajossa täysin näkymättömän: nopea kuski pystyi menemään aivan samalla lailla sivuluisussa kuin edellisen vuosimallin vehkeillä.
Ilmeisesti säädetty siten, ettei reagoi riittävän agressiiviseen kaasun käyttöön ollenkaan, jos nopeus on riittävä.
Mutta mielenkiintoisin vihje oli: Kawaan tulee ensin ABS-järjestelmä, ja vasta sen jälkeen täydellinen luistonestosysteemi, näin väitettiin -08 ZX-10R kehitystiimin vetäjän Yasuhisa Okaben sanoneen ("Maybe in the near future...").
![]()
jatketaan offtopicia...Eli siinä vastaus kysymykseesi, jos haluat Bussistasi 175hp renkaalta kokoputkella, airbox- ja läppärunko-modeilla. Mene vaikka Kemiin.. Muutama muu "varma" heitto: Bikefox ja Bike World.
Essolla paukuttelu on silti turhaa![]()
Mutta topikkiin liittyen.. En usko uudesta kympistä lähtevän vakiona edelleenkään Doctorilla juurikaan enempää kuin 160hp renkaalta.
Mulle se sitten eilen tuli. Kerrankin pyörä ensin eikä putkiSumekolle ne soitteli liikkeestä ja sieltä sanottiin maaliskuu 2008..Toivottavasti pitää kutinsa.Kun on upo-uusi malli kyseessä ei tietenkään ole varmaa saapuuko se silloin.Omani vein vaan jo vaihdossa et syytä olis olla saatavilla kun lumet sulaaMilloin Kemolle on lupailtu pyörä saapuvaksi? Mulle ei luvattu mitään varmaa![]()
![]()
Congraz! Minkä värisen hommasit?Mulle se sitten eilen tuli. Kerrankin pyörä ensin eikä putki![]()
Nyt sitten putken odotusta loppu talvi. Kohta kesä ja baanalle![]()
Musta. Liekkö ollu ensimmäisten mustien toimituksessa?Congraz! Minkä värisen hommasit?Mulle se sitten eilen tuli. Kerrankin pyörä ensin eikä putki![]()
Nyt sitten putken odotusta loppu talvi. Kohta kesä ja baanalle![]()
MITÄ HELEKUTTIA! Täällä aivan rauhalliseen ja jopa puolustelevaan sävyyn puhutaan samaan aikaan luistonestosta, ABS:stä ja kyykkypyörästä!Se "luistonesto" on tehty helpottamaan pidon palauttamista, kun pito irtoaa tiestä eikä niinkään rajoittamaan luistelua jos niin haluaa ajaa.. Sitä ei sen takia haluttu tehdä liian määräileväksi kun pelättiin, että siitä tulisi liian lepsu ajoon (ei pääse sladissa).. Nyt sillä on hyvä ajaa, mutta se myös auttaa jos pito katoaa hetkeksi.. muuttaa sytytystä ja polttoaineen syöttöä silloin.Uudessa numerossa (Sport Rider April 2008) todettiin tuon pidonpalautusjärjestelmän olevan rata-ajossa täysin näkymättömän: nopea kuski pystyi menemään aivan samalla lailla sivuluisussa kuin edellisen vuosimallin vehkeillä.
Ilmeisesti säädetty siten, ettei reagoi riittävän agressiiviseen kaasun käyttöön ollenkaan, jos nopeus on riittävä.
Mutta mielenkiintoisin vihje oli: Kawaan tulee ensin ABS-järjestelmä, ja vasta sen jälkeen täydellinen luistonestosysteemi, näin väitettiin -08 ZX-10R kehitystiimin vetäjän Yasuhisa Okaben sanoneen ("Maybe in the near future...").
![]()
Se ei toimi hitaassa ajossa tai paikallaan ollessa! Juurikin noissa nopeissa kaasun avauksissa se toimii.. Enpä usko, että perus perseellä sitä huomaa.
Onnex olkoon!Tarvii kans ens viikolla lähtee kyseleen et jokos se meikäläisen mopedi alkais saapuun..Vaikkakin täs nyt tuli parissa päivässä reilu 10cm lunta tääl päin...prkl.Musta. Liekkö ollu ensimmäisten mustien toimituksessa?Congraz! Minkä värisen hommasit?Mulle se sitten eilen tuli. Kerrankin pyörä ensin eikä putki![]()
Nyt sitten putken odotusta loppu talvi. Kohta kesä ja baanalle![]()
Putkeksi tulee Yoshin R-77 Carbon.
Tuota ABS jarruja on jo suunniteltu pyöriin pakollisiksi ja niin varmasti tulee joskus myös olemaankin.. Mutta miksi ihmeessä ei mopo pysähdy apseilla? Hmm.. Hyvin nuo kotterotkin pysähtyy.MITÄ HELEKUTTIA! Täällä aivan rauhalliseen ja jopa puolustelevaan sävyyn puhutaan samaan aikaan luistonestosta, ABS:stä ja kyykkypyörästä!Se "luistonesto" on tehty helpottamaan pidon palauttamista, kun pito irtoaa tiestä eikä niinkään rajoittamaan luistelua jos niin haluaa ajaa.. Sitä ei sen takia haluttu tehdä liian määräileväksi kun pelättiin, että siitä tulisi liian lepsu ajoon (ei pääse sladissa).. Nyt sillä on hyvä ajaa, mutta se myös auttaa jos pito katoaa hetkeksi.. muuttaa sytytystä ja polttoaineen syöttöä silloin.Uudessa numerossa (Sport Rider April 2008) todettiin tuon pidonpalautusjärjestelmän olevan rata-ajossa täysin näkymättömän: nopea kuski pystyi menemään aivan samalla lailla sivuluisussa kuin edellisen vuosimallin vehkeillä.
Ilmeisesti säädetty siten, ettei reagoi riittävän agressiiviseen kaasun käyttöön ollenkaan, jos nopeus on riittävä.
Mutta mielenkiintoisin vihje oli: Kawaan tulee ensin ABS-järjestelmä, ja vasta sen jälkeen täydellinen luistonestosysteemi, näin väitettiin -08 ZX-10R kehitystiimin vetäjän Yasuhisa Okaben sanoneen ("Maybe in the near future...").
![]()
Se ei toimi hitaassa ajossa tai paikallaan ollessa! Juurikin noissa nopeissa kaasun avauksissa se toimii.. Enpä usko, että perus perseellä sitä huomaa.
Eihän se sitten edes pysähdy jos siinä on ABS:it (näin on vetomiehet aina itkeneet). Mutta nerokas luistonesto, kun tietää justiin milloin sitä tarvitaan ja milloin ei, ilman säätömahdollisuutta?![]()
![]()
Tarviihan tuo ABS:it, tai ainakin nopeusanturit, jotta kunnon luistonesto tulee. Ja mieluiten vielä kiihtyvyysanturit, jotka kertovat pyörän sivuttaiskiihtyvyyden erosta etu- ja takapään välillä, säädöt, jne.
Aijai, sitä japsi perässä, mitä sakemanni edellä...kjiäh, kjiäh.
Samaan aikaan kun sinä. Pohojoosesta tietty.Onnex olkoon!Tarvii kans ens viikolla lähtee kyseleen et jokos se meikäläisen mopedi alkais saapuun..Vaikkakin täs nyt tuli parissa päivässä reilu 10cm lunta tääl päin...prkl.Musta. Liekkö ollu ensimmäisten mustien toimituksessa?Congraz! Minkä värisen hommasit?Mulle se sitten eilen tuli. Kerrankin pyörä ensin eikä putki![]()
Nyt sitten putken odotusta loppu talvi. Kohta kesä ja baanalle![]()
Putkeksi tulee Yoshin R-77 Carbon.Samalla kai se on sit laitettava putkikin tilaukseen.Kyselin messuilta duellilta,ja sano et yoshit tulis vasta huhti/toukokuussa heille.Mitä nopeemmin sitä parempi.Mut kerkiää sitä sit ajelee ainakin vakio osilla sisään ainakin.![]()
Mistä pelin tilasit ja koska,jos se on ekasta erästä?
Täh varttimaili yli 10 kaikilla, tässähän rupeaa kottaraisellakin pärjäämään...Bike magazinen testin tuloksia suorituskyvystä
Power
ZX:167.7 BHP
R1: 166.8 BHP
CBR:165.9 BHP
K8:163.3 BHP
ROLL ON
TOP GEAR 40MPH FULL THROTTLE UNTIL 120MPH
ZX: 13,2 SEC
R1: 10,7 SEC
CBR:9,9 SEC
K8: 10,3 SEC
TOP SPEED
ZX: 183,6 MPH
R1: 180,6
CBR: 179,1
K8: 183,6
0-60 MPH
ZX:3,36 SEC
R1:3,33
CBR:2,9
K8:3,06
1/4MILE
ZX:10,63SEC @ 145,2MPH
R1: 10,66SEC @ 144,3MPH
CBR: 10,16SEC @ 147,6MPH
K8: 10,27SEC @ 147 MPH
No niinhän se yleensä menee. Todella harva jätkä pääsee millään vakiopyörällä alle 10s. Ilmeisesti Suomessa 1 jätkä päässyt yhdellä pyörällä.Täh varttimaili yli 10 kaikilla, tässähän rupeaa kottaraisellakin pärjäämään...Bike magazinen testin tuloksia suorituskyvystä
Power
ZX:167.7 BHP
R1: 166.8 BHP
CBR:165.9 BHP
K8:163.3 BHP
ROLL ON
TOP GEAR 40MPH FULL THROTTLE UNTIL 120MPH
ZX: 13,2 SEC
R1: 10,7 SEC
CBR:9,9 SEC
K8: 10,3 SEC
TOP SPEED
ZX: 183,6 MPH
R1: 180,6
CBR: 179,1
K8: 183,6
0-60 MPH
ZX:3,36 SEC
R1:3,33
CBR:2,9
K8:3,06
1/4MILE
ZX:10,63SEC @ 145,2MPH
R1: 10,66SEC @ 144,3MPH
CBR: 10,16SEC @ 147,6MPH
K8: 10,27SEC @ 147 MPH
Honda olisi ainakin mun ehdoton valinta, jos tänä vuonna uusisin kaluston.. Vaan taida vielä mennä wanhalla vessalla.Noniin. Mitä kuvaa tällaisella pyörällä joku 0-60mph tai varttimaili? Pitkä ykkönen ja minimaalinen akseliväli, yritä sen kanssa sitten taiteilla lähdössä. Näytti omalle keppivetoisellekin mitatun nopeampia 0-100km/h aikoja kuin näille 'tykeille'.
Vasta sitten, kun nopeus on reilusti yli tieliikenteessä sallitun, alkaa eroja ja hyötyjä näkyä. Sitten tulee eteen tämä tilanne: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=80916
Kawan alavääntö on muuten Motorradin käyrien mukaan sieltä heikoimmasta päästä. Bladella on keskialueella 5500-10500k selkeä etu. Ratakierroksella näytti Kawa niukasti nopeimmalta, mutta siinä on 190/55 kumi ainoana porukasta, muilla 190/50. Mutka-ajossa tuon luulisi vaikuttavan.