ZX-10R 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vahvajussi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tällainen kuva löytyy Motociclismo:n kannesta:

2008zx10Rfront.jpg

Keula ei näytä ihan niin hyvältä kun olin toivonut mutta tuosta kulmasta ei nyt ota täysin selvää. Huomenna pitäis tulla parempia kuvia julkaisutilaisuudesta.

Tuo keula kyl tuos kuvassa kieltämättä erikoisen näköinen mut toivotaan et luonnossa paremman näköinen..
wink.gif
Speksejä myös odotellessa mielenkiinnolla..

Nois ensimmäisissä kuvis näyttäis et ohjausiskari vois olla jälleen öhlins..

Nois ensimmäisissä kuvis näyttäis et ohjausiskari vois olla jälleen öhlins..
Sitä minäkin vähän katselin mutta samapa tuo. Jotenkin tuntuu, että 07 6r oli muotoilultaan onnistunein kawa. Itse en tuosta uudesta kympistä pidä, sanottakoon tämä suoraan ja noiden kuvien perusteella. Henkilökohtaisesti millään pyörän suoritusarvoilla ei ole mitään merkitystä koska ne kumminkin ylittävät omat ajotaitoni. Pyörän pitää kuitenkin miellyttää sitä omaa silmää ja tuohon uuteen kawaan olen hieman pettynyt. Lähinnä siis tohon keulaan ja noihin vilkkuihin. Perähän tuossa on mukavan näkönen.

Etupäässä ehkä hieman totuttelua mutta muuten hieno pyörä. Vilkut näemmä muutettu pois katteista molemmista päistä.
Paino on mitä luultavammin tippunut edeltäjästä ja jos tehorekisteri on edellisen kaltainen tai parempi niin ei kauaa tarvitse miettiä mikä uusista tonnista.

Sivulta näyttää kyllä makeelta..,mut mikä ihmeen etupään villku viritys tos oikeen on.
lookaround_orig.gif
Keulaki o ainakin noitten kuvien perusteella pettymys.
sad_orig.gif
Näytäis kawan keula rumenevan vuosi vuodelta.
smile_org.gif
Kyllä Suzuki ja yamaha o nyt parempaan suuntaan menos visuaalisestikki. Kawan taitaa enää pelastaa vaan armoton ponilauma perseen alla?
tounge.gif

Ainakin näyttää nyt kevyeltä. Noi minimalistiset ja väkisin kulmikkaiksi väännetyt katteet, peilit yms ei vaan oikein istu omaan silmään.

Pystyperse-Günther-fighterit ovat näköjään olleet aikaansa edellä, kun alkaa Kawan muotoilija matkimaan perän muotoja vasta nyt...

No niin kiinnostais kovasti saada niitä specsejä kehiin.. Toivottavasti tehot on nousseet ja vastaavasti paino tippunut
buttrock.gif

Koska jos tehoissa ja painossa mennään samanlaista takapakkia kuin tämänvuoden uuden 6ärrän kanssa niin ens kesänä kun kusiainen hyvin todennäköisesti vaihtuu kymppiin niin vanhempia (06-07) mallin ylivuotisia uusia kymppejä saa varmasti kilpailukykyiseen hintaan ja ehkä vielä jo valmiiksi Akran putkilla varustettuna... Perkele...
033102beer_1_prv.gif
Tuota... Mitähän vitun merkitystä niillä tehoilla ja painoilla on kun kuitenkin toista on paljon ja toista vähän?
Sillähän se suurin merkitys on. Miksi ostaa tehottomampi, painavampi ja kalliimpi kun kerran tehokkaampia ja kevyempiä saa kaupasta ylivuotisina halvemmalla
pftroest.gif

Perästä saa kyllä siistin kun vaihtaa putken kilpitelineen. Keula on kyllä.. noi vilkut varmaan siirtyy euromallissa katteisiin sillä näkyy olevan jenkkimallista kuvat.

Pitänee joskus sitten mennä livenä tsekkaamaan toi. Mun mielestä pyörä on ihan nätti
smile_org.gif
Lukuunottamatta kilpitelinehärpäkettä, joka nyt pyörässä kuin pyörässä on alkuperäsenä hiton ruma. Samoin putki ei oo kaksinen. Tulee vähän mieleen Suitsan K5:n ja 6:n vastaava. Kamalan näkönen suorastaan.

Pitänee joskus sitten mennä livenä tsekkaamaan toi. Mun mielestä pyörä on ihan nätti
smile_org.gif
Lukuunottamatta kilpitelinehärpäkettä, joka nyt pyörässä kuin pyörässä on alkuperäsenä hiton ruma. Samoin putki ei oo kaksinen. Tulee vähän mieleen Suitsan K5:n ja 6:n vastaava. Kamalan näkönen suorastaan.
+1, mun mielestä muotoilussa on menty juuri oikeaan suuntaan eli palattu 10R:n juurille. Terävän, kevyen ja aggressiivisen näköinen muotoilu istuu kymppiin kuin pipo päähän, ei näytä enää miltään välimallin mopolta.

Perä on kuin suoraan kiksusta,tosin kiksussa on saatu vilkut kiinteesti,zx10r foorumilla noita olikin jo verrattuna viereisillä kuvilla. Etupää ei vielä nappaa mutta sanotaanko että paranee päivä päivältä . Mutta suurempia vaihtokuumeita ei tuo vielä aiheuttanut. Mitä tulee tuohon ulkonäkö suunnitteluun uusissa pyörissä niin yamaha on pitänyt sen ykköspaikan parhaiten,katsoo nyt vaikka tuota uutta 08vm R6;sta. Ja eipä tuo 08vm R1;nen sinisenä ole hullumpi.

No niin kiinnostais kovasti saada niitä specsejä kehiin.. Toivottavasti tehot on nousseet ja vastaavasti paino tippunut  
buttrock.gif

Koska jos tehoissa ja painossa mennään samanlaista takapakkia kuin tämänvuoden uuden 6ärrän kanssa niin ens kesänä kun kusiainen hyvin todennäköisesti vaihtuu kymppiin niin vanhempia (06-07) mallin ylivuotisia uusia kymppejä saa varmasti kilpailukykyiseen hintaan ja ehkä vielä jo valmiiksi Akran putkilla varustettuna... Perkele...
033102beer_1_prv.gif
Tuota... Mitähän vitun merkitystä niillä tehoilla ja painoilla on kun kuitenkin toista on paljon ja toista vähän?
Sillähän se suurin merkitys on. Miksi ostaa tehottomampi, painavampi ja kalliimpi kun kerran tehokkaampia ja kevyempiä saa kaupasta ylivuotisina halvemmalla  
pftroest.gif
Lähinnä tarkoittaisin että miksi ostaa kalliimpi uusi jos siinä vaikka olisi muutama hevonen enemmän ja pari kiloa vähemmän?

Täytyy vielä sen verran lisätä että sanon mikä tässä mättää. Kyrpii vaan kun tulee mieleen jonninjoutavilla pikkujutuilla brassailu ja elvistely... "Minulla on TEHTAAN mukaan 187.2 hevosvoimaa ja 172 kiloa 500 krammaa ilman öljyjä mutta jäähdytysnesteineen... Ostin muuten IHAN uuden nokian vimpaimen, eihän tässä mitään uutta ole kuin hinta ja pikseleitä tietysti kamerassa niin ettei vanhastakaan enää ollut mihinkään" Tai ehkä olen omasta mielestäni ollut niin huono-osainen ja kiusattu että harmittaa, voisi ehkä tuollainen silitys tehdä hyvääkin!

Muutenkin ihmetyttää pientä kulkijaa että miksi uusia malleja odotetaan kuin kuuta nousevaa ja heti ollaan valmiina vaihtamaan vanha paska siihen TEHOKKAAMPAAN ja KEVYEMPÄÄN, joka taas viittaa siihen että osaa handlata sitä pyörää niin hyvin että sillä olisi jotain merkitystä. Mutta mitäpä siitä, minä haaveilen että jos ottaisi ensi kesänä apupyörät pois! Vittu!

Ja Aiheeseen.... Uusi kymppi näyttää ihan hyvältä sivusta, poislukien äänenvaimennin ja edestä tulee lähinnä mieleen tyrmistynyt jyrsijä...

Edelleen olen sitä mieltä että 04-05 malli on kauneinta mitä löytyy. Vituttaa vaan että vasta nyt olen huomannut olevani liian kookas moiselle pyörälle. Onneksi en näe itseäni sen päällä vaan pyörä näyttää aina hyvältä kun sitä "ulkoapäin" katselee.

Vaimo tosin meni humalapäissään Kotasessa myöntämään että hänen mielestään kymppini ei ole agressiivisen kulmikas vaan enemmänkin pyöreä muotoiluiltaan, jonka jälkeen onkin pidetty mykkäkoulua.

Lähinnä tarkoittaisin että miksi ostaa kalliimpi uusi jos siinä vaikka olisi muutama hevonen enemmän ja pari kiloa vähemmän?

No omalla kohdallani en näkisi siinä olevan myöskään mitään järkeä (ellei sitten olisi mahrottoman rikas mies). Mutta koska tällä hetkellä kulkineena on ZX-6R ja seuraava HYVIN todennäköisesti on astetta isompi eli kymppi niin oma valintani osuu kyllä siihen tehokkaampaan ja kevyempään versioon  
smile_org.gif

Tai jotain. Mutta jatkettaisiinko topicin alkup. aiheessa? Eli specsejä kehiin kiitos jos jostain alkaisi niitä kohtapuoleen löytymään.

Back