Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä minäkin vähän katselin mutta samapa tuo. Jotenkin tuntuu, että 07 6r oli muotoilultaan onnistunein kawa. Itse en tuosta uudesta kympistä pidä, sanottakoon tämä suoraan ja noiden kuvien perusteella. Henkilökohtaisesti millään pyörän suoritusarvoilla ei ole mitään merkitystä koska ne kumminkin ylittävät omat ajotaitoni. Pyörän pitää kuitenkin miellyttää sitä omaa silmää ja tuohon uuteen kawaan olen hieman pettynyt. Lähinnä siis tohon keulaan ja noihin vilkkuihin. Perähän tuossa on mukavan näkönen.Nois ensimmäisissä kuvis näyttäis et ohjausiskari vois olla jälleen öhlins..
PilallaNyt löytyy jo juttua ja parempilaatuisia kuvia useammiltakin eri sivustoilta, tässä muutamia: bikeland.org , motorcycle-usa.com ,roadracingworld.com
Sillähän se suurin merkitys on. Miksi ostaa tehottomampi, painavampi ja kalliimpi kun kerran tehokkaampia ja kevyempiä saa kaupasta ylivuotisina halvemmallaTuota... Mitähän vitun merkitystä niillä tehoilla ja painoilla on kun kuitenkin toista on paljon ja toista vähän?No niin kiinnostais kovasti saada niitä specsejä kehiin.. Toivottavasti tehot on nousseet ja vastaavasti paino tippunut![]()
Koska jos tehoissa ja painossa mennään samanlaista takapakkia kuin tämänvuoden uuden 6ärrän kanssa niin ens kesänä kun kusiainen hyvin todennäköisesti vaihtuu kymppiin niin vanhempia (06-07) mallin ylivuotisia uusia kymppejä saa varmasti kilpailukykyiseen hintaan ja ehkä vielä jo valmiiksi Akran putkilla varustettuna... Perkele...![]()
+1, mun mielestä muotoilussa on menty juuri oikeaan suuntaan eli palattu 10R:n juurille. Terävän, kevyen ja aggressiivisen näköinen muotoilu istuu kymppiin kuin pipo päähän, ei näytä enää miltään välimallin mopolta.Pitänee joskus sitten mennä livenä tsekkaamaan toi. Mun mielestä pyörä on ihan nättiLukuunottamatta kilpitelinehärpäkettä, joka nyt pyörässä kuin pyörässä on alkuperäsenä hiton ruma. Samoin putki ei oo kaksinen. Tulee vähän mieleen Suitsan K5:n ja 6:n vastaava. Kamalan näkönen suorastaan.![]()
Lähinnä tarkoittaisin että miksi ostaa kalliimpi uusi jos siinä vaikka olisi muutama hevonen enemmän ja pari kiloa vähemmän?Sillähän se suurin merkitys on. Miksi ostaa tehottomampi, painavampi ja kalliimpi kun kerran tehokkaampia ja kevyempiä saa kaupasta ylivuotisina halvemmallaTuota... Mitähän vitun merkitystä niillä tehoilla ja painoilla on kun kuitenkin toista on paljon ja toista vähän?No niin kiinnostais kovasti saada niitä specsejä kehiin.. Toivottavasti tehot on nousseet ja vastaavasti paino tippunut![]()
Koska jos tehoissa ja painossa mennään samanlaista takapakkia kuin tämänvuoden uuden 6ärrän kanssa niin ens kesänä kun kusiainen hyvin todennäköisesti vaihtuu kymppiin niin vanhempia (06-07) mallin ylivuotisia uusia kymppejä saa varmasti kilpailukykyiseen hintaan ja ehkä vielä jo valmiiksi Akran putkilla varustettuna... Perkele...![]()
![]()
Lähinnä tarkoittaisin että miksi ostaa kalliimpi uusi jos siinä vaikka olisi muutama hevonen enemmän ja pari kiloa vähemmän?