Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pfiif.... Kyllä se vaan komee on tuokin... Ja mitä tulee hajapussin keulaan, niin sori, rumempaa keulaa on vaan vaikee kuvitella, kawasakin suunnittelijaporukalla on luojan kiitos tyylitajua...([Sepi sanoi:@ Syys. 08 2007,20:50)]No hyi saatana ku on ruma nois lehtikuvis, nokka on rumempi ku busassa.. Ja toi peräkin on aivan karsee. Ei hyvä..
+1([Sepi sanoi:@ Syys. 08 2007,20:50)]No hyi saatana ku on ruma nois lehtikuvis, nokka on rumempi ku busassa.. Ja toi peräkin on aivan karsee. Ei hyvä..
Joo, ne on nyt niin katkeria kun uus cbr1000rr näyttää hevon hanurista revityltäNoonnoi hontamiehet kovia poikia koittaan josko joku provosoitus![]()
Ne on niin pirun kateellista sakkia kun uus CBR on täys floppiJoo, ne on nyt niin katkeria kun uus cbr1000rr näyttää hevon hanurista revityltäNoonnoi hontamiehet kovia poikia koittaan josko joku provosoitus![]()
![]()
Nyt mä näkisin että sä oot asian ytimessä!Oon tainnu olla hullu tai humalassa kun olen mennyt ihan päättömiä kirjoittamaanJuu onhan siitä... Tyttöjen pyöräks, niinku kaikista muistakin lokinsiivistä!Mutta katsotaan vielä se uus tonninen CBR, olisko siitä mihinkään...![]()
![]()
![]()
Honta keskustelu
Näin on, parempi kun pysyt vaan tyttöjen pyörissämulle sama millainen vika saki tulee en ostais enkä ajais kun tietää että yhtä paska kun aiemmatkin...
Busaa rumempaan nokkaan ei pääse muut kuin GSXR:t!! Eli omat koirat puree Busaa... Nokkaan.([Sepi sanoi:@ Syys. 08 2007,20:50)]nokka on rumempi ku busassa
Tuota... Mitähän vitun merkitystä niillä tehoilla ja painoilla on kun kuitenkin toista on paljon ja toista vähän?No niin kiinnostais kovasti saada niitä specsejä kehiin.. Toivottavasti tehot on nousseet ja vastaavasti paino tippunut![]()
Koska jos tehoissa ja painossa mennään samanlaista takapakkia kuin tämänvuoden uuden 6ärrän kanssa niin ens kesänä kun kusiainen hyvin todennäköisesti vaihtuu kymppiin niin vanhempia (06-07) mallin ylivuotisia uusia kymppejä saa varmasti kilpailukykyiseen hintaan ja ehkä vielä jo valmiiksi Akran putkilla varustettuna... Perkele...![]()