ZX-10R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tällainen tuli mulle eilen!

VAROITUS JA KORJAUSKUTSU!

ZX-10R 2006

Kyseisissä moottoripyörissä ohjausiskunvaimentimen kiinnityspultti on saattanut jäädä kokoonpanolinjalla liian löysälle, tämä voi johtaa ohjausiskunvaimentimen irtoamiseen kiinnikkeestään, ohjattavuuden
menetykseen ja erittäin vakavaan vaaratilanteeseen

Kawasaki on julkaissut takaisinkutsukampanjan korjatakseen kaikki vialliset moottoripyörät.

Laihduta ennemmin ku pistät rahojas hiilariin
biggrin.gif
Lasikuituhan ei ole hiilikuitua, senkin banaani. Ihmettelin tuota vastaustasi kovin ennenkuin äkkäsin katsoa profiiliasi...

Mitäs mieltä olette 04-05 etujarruista? punosletkujen jälkeen muuttuivat alkuperäistäkin paskemmiksi. ongelman ytimeksi paljastui pää-jarrusylinteri, joka onnettomalla 14mm porauksellaan ei oikein pysy leikissä mukana. brembon 19*18 sylinteri korjaa kyllä asian.

Mua taas kiinnostais mahtuuko 190/55 Supercorsa alkuperäisen huggerin alle pyörimään? Jos ei niin saako mistään sellasta huggeria, jonka alle mahtuis, koska olisi kiva ettei pyörä kurastuisi niin pirusti. Vai pitääkö ihan itse väsäillä?

edit: kyseessä siis 04-05-malli
Eiköhän se mahdu
wink.gif
Entäs onko kukaan/kellään käyny mielessä alkuperäisen putken modaus vapaammin hengittäväksi?Eli pystyykö sieltä takaa irrottaa ne 6-koloruuvit ja tekeen pahoja ja ns.kansi kiinni
biggrin.gif
Eipä mahdu. Ainakin 190/55 Racetecci ottaa pikkasen kiinnu huggeriin. Ilman huggeria pärjää mainiosti, ei se pyörä paljoa enempää kuraannu.
Juu, ei mulla sitä huggeria ole itteasiassa paikalla nyttenkään. Alla on 180/55 ja senkin väliin jää sika vähän tilaa kun huggeria paikalleen sovittelin. Täytyy siis pärjätä ilmeisesti ilman jatkossakin.

Parhaista renkaista ja änkkäreistä on ollut viestejä foorumissa jo heti 10r:n julkaisusta lähtien. Mutta nyt olisi omassa pelissä ensimmäinen jarrupalojen vaihto ajankohtaista ja kysyisin jo vaihtaneilta että:
a) onko alkuperäiset ns. sinter-palat? Tarvikepaloja ei eteen tietääkseni muunlaisia saa? Tutkinut olen Duell, Allright, Storm, Tokimoto katalookeja.
b) jos olet vaihtanut muut kuin orkkispalat, niin mihin vaihdoit, paraniko tuntuma, oletko huomannut sinter-palojen kuluttavan jarrulevyjä?

Parhaista renkaista ja änkkäreistä on ollut viestejä foorumissa jo heti 10r:n julkaisusta lähtien. Mutta nyt olisi omassa pelissä ensimmäinen jarrupalojen vaihto ajankohtaista ja kysyisin jo vaihtaneilta että:
a) onko alkuperäiset ns. sinter-palat? Tarvikepaloja ei eteen tietääkseni muunlaisia saa? Tutkinut olen Duell, Allright, Storm, Tokimoto katalookeja.
b) jos olet vaihtanut muut kuin orkkispalat, niin mihin vaihdoit, paraniko tuntuma, oletko huomannut sinter-palojen kuluttavan jarrulevyjä?
On sintteripalat.

Mitäs mieltä olette 04-05 etujarruista? punosletkujen jälkeen muuttuivat alkuperäistäkin paskemmiksi. ongelman ytimeksi paljastui pää-jarrusylinteri, joka onnettomalla 14mm porauksellaan ei oikein pysy leikissä mukana. brembon 19*18 sylinteri korjaa kyllä asian.
18tkm vaihdoin uudet palat ja nyt 3tkm myöhemmin alkoi kahva painumaan kemorassa. olisiko jarrunesteet menneet jo huonoksi vai olisiko ilmaa jarruissa? paloissa kyllä on pintaa.

Asiata seitsämänteen: onko kukaan tilaillut katteita sumekolta 04-05 malliin? Minkälaisia toimitusajat ovat olleet? Vantaan BW:ssä sanoivat "jotain 3-4viikkoa" tuntuu melko pitkältä ajalta, kun ei kuitenkaan ole mistään uudesta/tuoreesta mallista enään kyse.
taisi viime kesänä mennä muutama kuukausi kun katteita odoteltiin... varmaa japanin päässä silloin vasta ruvettiin niitä tekemään
tounge.gif
kuinka kauan sulla tarkkaan meni, että sait katetta kawaan?

nimim. viisi viikkoa odotellut

Kysytääs vielä että onko ketään asentanut vielä viriputkea 06 zx,ään? Ja merkit ja kokemukset myös kiinnostavat! Itse odottelen yosin putkea markkinoille,powercommanderin pitäisi tulevan 2vko sisällä. Yoshimura on kyllä markkinoilla mutta kuukauden sisällä Suomessa saatavilla,trc ja r-22 mallit. Acraltahan tuli kawaan omalla logollakin putki,myytävänä sumekolla.

Asiata seitsämänteen: onko kukaan tilaillut katteita sumekolta 04-05 malliin? Minkälaisia toimitusajat ovat olleet? Vantaan BW:ssä sanoivat "jotain 3-4viikkoa" tuntuu melko pitkältä ajalta, kun ei kuitenkaan ole mistään uudesta/tuoreesta mallista enään kyse.
taisi viime kesänä mennä muutama kuukausi kun katteita odoteltiin... varmaa japanin päässä silloin vasta ruvettiin niitä tekemään
tounge.gif
kuinka kauan sulla tarkkaan meni, että sait katetta kawaan?

nimim. viisi viikkoa odotellut
Kyllä vähintään 2kk menee
smile_org.gif
tais olla 3kk kun kaikki hilut oli tullut. en jaksa tarkkaan muistaa kun oli jo kausi ohi silloin.

morjesta vaa! Tääl nyt uus ylpee sinisen `04 10r:n omistaja. mahtava peli! Pakko ajaa vaik polvi rikki...

Pyöräs acran hiilari ja öhlins ohjausiskari

Onkos porukalla kellään ns.hi-pipeä?Joutuuko vilkkuja muuttaan?Ja minkälaiset ja mistä hommattu jos joutuu muuttaan.

Onkos porukalla kellään ns.hi-pipeä?Joutuuko vilkkuja muuttaan?Ja minkälaiset ja mistä hommattu jos joutuu muuttaan.
Kun kukaan ei tiennyt,oli pakko vaan kokeilla ja ostaa päräytin vanhasta tottumuksesta Devilin Racer-Hi-Pipe mallin joka mun itsetehtyihin(alkuperäiset vilkut)rekkaritelineisiin sopi nippanappa
062802jumpie_prv.gif
Ne puhuu
sport05.gif
Taas on lähitienoiden teinit
ghostface.gif
kaboom.gif
Hehhheeehee! Lapsi sisälläni voitti jälleen 100-0
tounge.gif
Eikä maksanu paljon
033102ass_1_prv.gif

Back