Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä sit käytä alumiiniaItse on väännelty,itse asiassa aika helppoa noihin kun vilkutkin takakatteessa.Olisko tietoa mistä löytäis 06seen kilpitelineen?
Kiitti vinkeistä.Täytyy huomenna mennä hakemaan tuo 10r parempaan talteen24tkm kohdalla on venojen säätö,
Joo käytettyjen hinnat ovat kyllä melkoisen matalalla.. johtuen suurista määristä mitä niitä myytiin vuonna 2004, nyt on paljon tarjolla ja toinen toistaan edullisemmin koitetaan saada myydyksi.
Etuvanne noihin on vaihdeltu takuuseen ja joillakin on mennyt latureita, noista kannattaa kysellä myyjältä
omallani ajelin ~24tkm josta ainakin puolet radalla eikä minkäänmoisia ongelmia, mitä nyt välillä vähän kaatui
Ton Sumekon kauppaaman akran sliparisetin ostin, motadin katalysaattorin korvaaja tulossa, aattelin ottaa sen perhosen sieltä putkesta myös pois ja säädättää sitten penkissä PC:n kera. TRE myös tilauksessa.Kysytääs vielä että onko ketään asentanut vielä viriputkea 06 zx,ään? Ja merkit ja kokemukset myös kiinnostavat! Itse odottelen yosin putkea markkinoille,powercommanderin pitäisi tulevan 2vko sisällä. Yoshimura on kyllä markkinoilla mutta kuukauden sisällä Suomessa saatavilla,trc ja r-22 mallit. Acraltahan tuli kawaan omalla logollakin putki,myytävänä sumekolla.
Ok,itsellä yosit ja motadin katinpoistaja myös paikallaan pc;n kera. Mitäs perhosta putkessa tarkoitat?Ton Sumekon kauppaaman akran sliparisetin ostin, motadin katalysaattorin korvaaja tulossa, aattelin ottaa sen perhosen sieltä putkesta myös pois ja säädättää sitten penkissä PC:n kera. TRE myös tilauksessa.Kysytääs vielä että onko ketään asentanut vielä viriputkea 06 zx,ään? Ja merkit ja kokemukset myös kiinnostavat! Itse odottelen yosin putkea markkinoille,powercommanderin pitäisi tulevan 2vko sisällä. Yoshimura on kyllä markkinoilla mutta kuukauden sisällä Suomessa saatavilla,trc ja r-22 mallit. Acraltahan tuli kawaan omalla logollakin putki,myytävänä sumekolla.
Tuossa 05-vm on takiksella n.150hv,luultavasti tarkoitettu sitä,06vm takikselta mittailtu 5-10hv enemmän kuin edeltäjänsä samassa penkissä. 06vm uudistunut täysin 05;seen mutta jos ei tykkää penkin lämmittimistä niin edeltäjä on ehdoton.No niin, tuli tuossa kateltua vähän tarkemmin noita teknisiä tietoja noista vuosimalleista ja totesin että mulle on puhuttu palturia.
Eihän ainakaan noissa 2004,2005 ja 2006 malleissa ole teho eroja olleskaan. Kaikissa näyttää olevan 175 heppaa ja vauhdissa 184 heppaa.
Mulle kerottiiin että aina vuoteen 2005 mallissa olis vain 150 kaakkia. Eli ei pidä paikkaansa?
Ja tästä innostuneena voin siis turvallisesti ostaa 2004 tai siitä ylöspäin pelkäämättä että tehot ois "huonot".
Eipäs kun nollanelosesta on mitattu 153 heppaa takikseltaTuossa 05-vm on takiksella n.150hv,luultavasti tarkoitettu sitä,06vm takikselta mittailtu 5-10hv enemmän kuin edeltäjänsä samassa penkissä.
Sitä vaijerikäyttöistä venttiiliä tarkotan joka myös 6R:ssä ainakin oli, mikä lie ääni/saaste/patopaine läppä. Penkititkö ennen ja jälkeen motadia?Ok,itsellä yosit ja motadin katinpoistaja myös paikallaan pc;n kera. Mitäs perhosta putkessa tarkoitat?Ton Sumekon kauppaaman akran sliparisetin ostin, motadin katalysaattorin korvaaja tulossa, aattelin ottaa sen perhosen sieltä putkesta myös pois ja säädättää sitten penkissä PC:n kera. TRE myös tilauksessa.Kysytääs vielä että onko ketään asentanut vielä viriputkea 06 zx,ään? Ja merkit ja kokemukset myös kiinnostavat! Itse odottelen yosin putkea markkinoille,powercommanderin pitäisi tulevan 2vko sisällä. Yoshimura on kyllä markkinoilla mutta kuukauden sisällä Suomessa saatavilla,trc ja r-22 mallit. Acraltahan tuli kawaan omalla logollakin putki,myytävänä sumekolla.
Ennen sekä jälkeen mutta suoranaista vaikutusta en tiedä koska muutkin kamat tuli kiinni vakioajon jälkeen. Mutta ainakin painoa tippuu,raskas palikka siinä keskellä se katalysattori.Sitä vaijerikäyttöistä venttiiliä tarkotan joka myös 6R:ssä ainakin oli, mikä lie ääni/saaste/patopaine läppä. Penkititkö ennen ja jälkeen motadia?Ok,itsellä yosit ja motadin katinpoistaja myös paikallaan pc;n kera. Mitäs perhosta putkessa tarkoitat?Ton Sumekon kauppaaman akran sliparisetin ostin, motadin katalysaattorin korvaaja tulossa, aattelin ottaa sen perhosen sieltä putkesta myös pois ja säädättää sitten penkissä PC:n kera. TRE myös tilauksessa.Kysytääs vielä että onko ketään asentanut vielä viriputkea 06 zx,ään? Ja merkit ja kokemukset myös kiinnostavat! Itse odottelen yosin putkea markkinoille,powercommanderin pitäisi tulevan 2vko sisällä. Yoshimura on kyllä markkinoilla mutta kuukauden sisällä Suomessa saatavilla,trc ja r-22 mallit. Acraltahan tuli kawaan omalla logollakin putki,myytävänä sumekolla.