Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä niitä tosi vähän on tullut vastaanOnko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?
tulihan sitä köröteltyäOnko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?
Makunsa kullakin. Mielestäni saavatkin muuttaa jotain muuta kuin lisätä yhden putken lisää..kuten kävi yhdelle mallille.....Kyllä niitä tosi vähän on tullut vastaanOnko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?Menivät vähän liikaa varmaan muuttamaan mallia![]()
![]()
Niin,pilasi sitten senkinMakunsa kullakin. Mielestäni saavatkin muuttaa jotain muuta kuin lisätä yhden putken lisää..kuten kävi yhdelle mallille.....Kyllä niitä tosi vähän on tullut vastaanOnko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?Menivät vähän liikaa varmaan muuttamaan mallia![]()
![]()
![]()
joo...suzukiahan tarkoitin.Niin,pilasi sitten senkinMakunsa kullakin. Mielestäni saavatkin muuttaa jotain muuta kuin lisätä yhden putken lisää..kuten kävi yhdelle mallille.....Kyllä niitä tosi vähän on tullut vastaanOnko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?Menivät vähän liikaa varmaan muuttamaan mallia![]()
![]()
Vanhassa mallissa vara parempi
Ps! Ja kulku![]()
![]()
Virkavaltako paussin aiheutti? Teitkö mitään muutoksia pyörääsi?tulihan sitä köröteltyäOnko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?Tosin parin kuukauden tauko tuli väliin![]()
![]()
Niinpä kai. Turhaan karstottaa konettaEi niitä kummemmin sisäänajeta.Tuppi nurin vaan.Takuu pelaa.
Ei ollut virkavalta syyllinen, itse ajoin kotilon peräänVirkavaltako paussin aiheutti? Teitkö mitään muutoksia pyörääsi?tulihan sitä köröteltyäOnko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?Tosin parin kuukauden tauko tuli väliin![]()
![]()
Kyl niitä muutamia löytyy mut harvassa on.Josko ens kesänä enemmän,tai sit jää harvinaisuudeksi joka ei huono sekäänOnko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?
Siis todella hyvä kun ei joka parkkipaikalla tarvi samanlaisen viereen laittaa. Itseasiassa on toi uusi versio tehokkaampi,mittaristot selkeemmät,alaväännöt,ohjausiskarit..yms..kai se ulkomuoto tökkäsi monelle kuten vanhemman kopan minulle mutta rehellisesti sanoen 04-05 on myös todella hyvä pyörä niin ei kai se sitä tuhansia euroja viitsi turhaan vaihtoihin pistää parin vuoden välein kun juuri on on saanut omaansa putket ja muut kamat kiinni..ja mikä tärkeintä pitää siittä omasta pyörästään.Kyl niitä muutamia löytyy mut harvassa on.Josko ens kesänä enemmän,tai sit jää harvinaisuudeksi joka ei huono sekäänOnko Orggilaisia muita täällä jotka 06vm zx10r kawalla kesän körötteli? Muutaman olen huomannutkin mutta siinäkö ne sitten olivat?![]()
Joo,olen ajatellut omaani -06 malliin tuota valo juttua kans mut mitä kaikkee siinä tarvii tehdä vai onko ylipäätänsä mahdollista?Ja jos pyöriin tulee leima touhuja onko se pykälien mukaan mahdollista?Joku tuossa aikasemmin kyseli tuosta ajovalon kahdentamisesta lähivaloilla 10 r:ään Jäi itseäkin asia askarruttamaan, eli onko joku toimenpiteen tehnyt 04-05 kawaan? Johtosarjaa näytti tosiaan myynnissä olevan mutta millainen toimenpide se asennusmielessä oikein on?
Lisäksi kiinnostais omaan kulkuseen asentaa power commander, hintapuoli vaan mietityttää, jotku on kehuskelleet laitteen kustantaneen sellasen 200 ekulia, listahinta -mitä itse oon löytänyt- on kuitenkin ollut reilu 400. Mistähän sais tuohon edullisempaan hintaan tuonki hommattua?
e-baystä löytyneeOnkos kukaan löytänyt kivaa paikkaa, josta saisi pikku kilkettä 10R:n. Lähtis takajalkatapit pois ja tarvis saada se putki pysymään paikallaan (Kyseessä 04 malli). Onko valmista siistiä palasta siihen väliin vai joutuuko teettämään ?
Talven aikana olis tarkoitus uusia mm. jarruletkut, ducktail, noille valoille tarvis tehdä jotain, (löytyykö kirkkaita etuvilkkuja?), ja kaikkea muuta pientä "kivaa"![]()
![]()
Jos vaan jollain välähtää niin laittakaa ideoita.
Onko kellään käytännön kokemusta noista kirkkaista takavaloista? Ei taida olla sitä maagista E kirjainta ?Erivärisiä vilkun laseja pisti silmään ainakin täälä http://clearalternatives.com/Merchan....e=ZX10R
Samoin takavalo/vilkku yhdistelmiä http://clearalternatives.com/Merchan....jaZX10R
Onko ketään asentanut tuollasta viritystä kiinni? Vois olla näppärän näkönen kun sais heivata vilkku tikkarit mäkeen?
Täälä vielä kaikennäköstä pientä pärsää kymppiin
http://www.rumble-store.com/store/kawasaki-zx10r-200405-c-22_42.html
edit:
Myös mukavannäköstä kilkettä http://www.rizoma.com/english/en_tanks.html