• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-10R

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos meinaat joskus pyörääsi jotain viripalikoita hankkia ja ostohetkellä olis "valmis paketti" vakion rinnalla suosittelisin ottamaan sen jo valmiiksi vähä kutitellun.Vallankin jos palikat ovat mieleiset ja pyörien hinnat suht samat.Ei ainakaan kuulosta huonolta ollenkaan.Niiden arvo on kumminkin liki 1000e jos meet ne sit jälkikäteen ostaan.
 
Tuota nyt kun on kyseinen laitos ja tuli tänää ruuvattua Race fit slipari kiinni (pitää muuten kivaa mekkalaa) (= niiin kysymys kuuluu jos ja kun olette kysyisen laitoksen omistajat sliparin laittannu niin oletteko samalla laittannu powercommanderin? vaatiiko sen? mielipiteitä? ois myös kiva tietää minkälaisia lukemia sliparil ja pw saatu?
 
onko kukaan laittanut 04-05 kymppiin tota Tre:tä(timing re;joitain Eliminator) systeemiä?

eli sitä joka huijjaa sytytystä että vaihde on jo vitosella.

auttaako mitään, paljon maksoi ja oliko helppo asentaa?
 
Osta pois, hyvä pyörä
smile_org.gif
 
No niin kymppi ärrä miehet kehukaa nyt näitä pyöriänne miksi se on ylivoimainen muihin merkkeihin verrattuna on meinaan nii lähellä nyt kybän osto
wink.gif
Että kaikki kehut kaivataan ja myös risut
thumbs-up.gif
10R rähisee eniten!  lyhyt akseliväli (1385) ja paljon tehua tekee siitä keulimis herkän ja ketterän pyörän.
 
Ei mene parkkipaikoilla sekaisin kun ei yhtä paljon liikenteessä kuin suzukeja ja mopoautoja. Tehoa,ajettavuutta yms..kun olet ajanut kawasakin tiedät itse loput asiat kysymykseesi. Viat joita 04vm oli on korjattu takuuseen eli se laturi ja vanne.
 
Onkos kukaan vaihdellut kymppiin nokkia/ tehnyt kantta? noilla muutoksillahan olisi tiettävästi saatavilla lähemmäs 20heppaa lisää, mutta kiinnostaisikin vaan että millaiseksi tuon pyörän ajettavuus menee, katoaako alavääntö? ja paljonko tullut kustantamaan?
 
eikö kellään ole kokemusta:
onko kukaan laittanut 04-05 kymppiin tota Tre:tä(timing re;joitain Eliminator) systeemiä?

eli sitä joka huijjaa sytytystä että vaihde on jo vitosella.

auttaako mitään, paljon maksoi ja oliko helppo asentaa


viel olis mopo "osissa" niin vois mahdollisesti asentaa jos on hyötyä...
 
eikö kellään ole kokemusta:
onko kukaan laittanut 04-05 kymppiin tota Tre:tä(timing re;joitain Eliminator) systeemiä?

eli sitä joka huijjaa sytytystä että vaihde on jo vitosella.

auttaako mitään, paljon maksoi ja oliko helppo asentaa


viel olis mopo "osissa" niin vois mahdollisesti asentaa jos on hyötyä...
Ei taida tre olla avuksi
nixweiss.gif
Mutta vaihda piikkiä pienempi eteen ni auttaa enempi kuin kaikki muut yhteensä
tounge.gif
 
Kuulkaas, vielä parit kyssät. Eli onko ohjausiskari välttämätön 10ärrässä? Vähän on v-mäinen ostaa näin talvella mopo kun ei pääse testaan, niin ei tiedä tosta levottomuudesta?. Ja onko vm-04:ssa luistokytkintä?
nixweiss.gif
Nettimotossa kun vaihtoehtoja olisi niin maan perkeleesti. Ettei tiedä minkä ostas
smile_org.gif
 
Kyllähän se ohjausiskari on ihan ehdoton, ei kyllä olisi saanut päästää tehtaalta ilman sitä! Ja luistava kytkinhän siinä on ihan vakiona. Eikä nuita nyky Kawojen venojakaan tarvi säätää kovin usein, eka säätö itsellä 35 tkm.
 
joo, luistokytkin löytyy.

Itsellä ei ohjausiskaria ole, enkä ole VIELÄ kokenut tarpeelliseksi. Radalla en ole tosin ajanut.
Tiellä on kyllä tullut käskettyä, eikä ole ongelmia ollut.

Missä tilanteessa tiellä iskari olisi tarpeen?
 
Tervehdys arvoisat Kawakuskit
tounge.gif
Paljonko eroa on 04 ja 05 vuoden 10r:ssä ja 04 vuoden kawassa tais olla jotain tyyppivikoja? Kummatkin pyörät kun mustana ja high vaimentimella ovat vaan niin mageita
biggrin.gif
Tietenkin, eihän se ole se päällimmäinen syy
cool.gif
 
Edelleen kiinnostaa tuon ohjausiskarin tarpeellisuus kadulla..

Ainakaan esim. "järjetön" hytittely kakkosella/kolmosella kovissakaan vauhdeissa ei tuota mitään ihme voblauksia pitkienkään pyrähdysten jälkeen maahan tultaessa.
Ainut millä saanut hiukan etupään hakemaan on täys kiihdytys jostain moottoritien rampeista yrittäen epätoivoisesti pitää nokkaa samalla väkisin maassa lyhyillä vedätyksillä kun se hyppii siinä asvaltin pinnassa.
 
Tervehdys arvoisat Kawakuskit
tounge.gif
Paljonko eroa on 04 ja 05 vuoden 10r:ssä ja 04 vuoden kawassa tais olla jotain tyyppivikoja? Kummatkin pyörät kun mustana ja high vaimentimella ovat vaan niin mageita
biggrin.gif
Tietenkin, eihän se ole se päällimmäinen syy
cool.gif
Laturin sisuskaluja on ymmärtääkseni parannettu -05:ssa. Etuvanteita vaihdettu -04:ssa takuuseen. Ei kai niissä muuten ole värien lisäksi olennaista eroa??

Omassa -04:ssa ei ole laturille tehty mitään.
confused_orig.gif

Kertoivat JL-bikessa, että on jotain kesto-ongelmia jonkin komponentin osalta laturissa. Ongelma tulisi kuulemma esim. kovan rata-ajon jälkeen, jos ei anna paikkojen jäähtyä ennen pysäytystä. Luulisi tosin moottorin lämmön säteilevän vielä jäähdytysajon jälkeenkin. Vikahan voi siis tulla vasta vuosienkin päästä "lämpöhalvauksesta", eli ei rikkoudu heti.
 
Mitenkäs olette hoitaneet pois tuon air suction systeemin tai mikä lienee KCA, joka laskee ilmaa pakoventtiileille tuolta airboxista? Toimiiko yksikertaisesti se, että nappaa letkun topendin ja airboxin väliltä ja tulppaa kummatkin päät vai tarviiko jotain muuta (jonkin näköstä sähköistä härpäkettä on tuossa mukana)? Mistähän noita sopivia tulppia?

Eikös tuo kannata tukkia? Ei lämpiä kone turhaa liikaa, kaasuvaste parempi kun ilmaa ei lasketa ohi imupuolen?
 
Ainakaan esim. "järjetön" hytittely kakkosella/kolmosella kovissakaan vauhdeissa ei tuota mitään ihme voblauksia pitkienkään pyrähdysten jälkeen maahan tultaessa.
Ainut millä saanut hiukan etupään hakemaan on täys kiihdytys jostain moottoritien rampeista yrittäen epätoivoisesti pitää nokkaa samalla väkisin maassa lyhyillä vedätyksillä kun se hyppii siinä asvaltin pinnassa.
Noissa vedoissa antaa pikkuisen vakautta. Ainakin itse huomaan eron jos on unohtunut ohjausiskari "vapaalle" ja innostuu repimään. Eikös sulla pysy eturengas maassa vedoissa? Ei meikäläisellä ainakaan kolmosella tuu mitään keulia kiihdytyksessä (lussu vakio paska), mut just tuo "rajamailla" eteneminen rauhottuu ohjausiskarilla.
 
Back
Ylös