• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-10R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oliskos täällä kenellekkään jäänyt suoria etupumppuja ekakoppaisesta ZX-10R:stä? Mielellään stefatkin saisi olla kunnossa, mutta ei kynnyskysymys.
Tuo mun pyörä on 2005 mallia mutta lienee samat pumput siinä 2004 mallissa myös.

Jos löytyy tarjoa YV:llä.

-Ziili

Pitäs varmaan päivittää 2005 Kymppii. Moottorin ohjaus sifteri nyt ekaks. Kenen valmistajan olis ok?:jpstyle:

Tulihan sitä aikoinaan puhuttua että ei nämä mitään Powerbcomanderia tarvi, mutta jotenkin vaan tuntus siltä että pitäs kokeilla.:paikallatuulee::paikallatuulee:

Onpahan aika herkullisen näköinen pyörä!!!
9msRtjQ.jpg

Onko kellään tarvetta zx10R Micron sliparille?

2004 mallissa nyt kiinni. Ostin Yoshimuran itelle, niin Micron jää ylimääräiseksi. Oval normaali rosterivärillä.

ninja.jpg

Siinä! Prätkä josta olen haaveillut on vihdoin tallissa ja odottaa lumen sulamista. On kaunis, tuskin maltan odottaa, että pääsen ajamaan.:thumbup:

Nice! Kyllä 10R on aina 10R. Itselläkin kaksi ollut ja aina jos olisin ostamassa kiloista R -pyörää, niin valinta osuisi Kawasakiin. Ja vihreä on paras väri!

Juu näin on. Mulla tämä on nyt toinen 10R. Ensimmäinen mulla oli Gen2. Uskon, että siitä on menty hyvin paljon eteenpäin tähän Gen4:seen.

Sain itekkin aikaiseksi viimein tilata katinpoistopulikan omaan Gen 2:seen. Keväällä sitten Samin autopajan kautta... Shifterin jos vielä tässä saisi aikaiseksi hankkia ja asentaa.

Tulis jo kesä!

Sain itekkin aikaiseksi viimein tilata katinpoistopulikan omaan Gen 2:seen. Keväällä sitten Samin autopajan kautta... Shifterin jos vielä tässä saisi aikaiseksi hankkia ja asentaa.

Tulis jo kesä!

No sanos muuta! Vaan tuntuu olevan tiukassa nuo lumet. Viime vuonna ei ollut juurikaan lunta tähän aikaan. Nyt plussaa perhana.

Mulla toi pyörä on aika vakio ja ajattelin aloittaa sellaisena keväällä. Hiljalleen sitten voisi tuota pakopuolta ruveta roplaamaan

Tervehdys!

Nyt on Kawasakin zx-10r '09 Ninja tallissa. Acrapovickin slip on paikallaan. Mistä mahtaisi löytyä katille korvaava väliputki? Minkä hintaisia, löytyykö Suomesta? Mahdollisen vaihdon jälkeen säädätyksiä tai muuta huomioon otettavaa?

Kiitollinen avusta!
12920347_10154035992019840_694027204765828766_n.jpg

Tervehdys!

Nyt on Kawasakin zx-10r '09 Ninja tallissa. Acrapovickin slip on paikallaan. Mistä mahtaisi löytyä katille korvaava väliputki? Minkä hintaisia, löytyykö Suomesta? Mahdollisen vaihdon jälkeen säädätyksiä tai muuta huomioon otettavaa?

Eikös katti ole pakosarjassa?
Ei siis siinä "väliputkessa" (eka vaimentaja) jossa on perhosventtiili.

Kyllä, sitä katalysaattorimoskaa on sekä utareessa, että pakosarjassa.
TÄÄLLÄ taisteluni sen poistamiseksi, juurikin sinun nykyisestä pyörästäsi.

Kiitos tarkennuksesta, luulin että sitä "keramiikkaa" on ainoastaan pakosarjassa.
Enpäs ole huomannut kurkata sinne "utareen sisään".

Back