sky
New member
Jaa, no onhan sekin jo jotain! Eikös tehoputketkin osteta ensisijaisesti äänen takiaMulla ei ainakaan käynyt paremmin v-powerilla.. jos jotain niin koneesta lähti enemmän ääntä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, no onhan sekin jo jotain! Eikös tehoputketkin osteta ensisijaisesti äänen takiaMulla ei ainakaan käynyt paremmin v-powerilla.. jos jotain niin koneesta lähti enemmän ääntä.
Ekalla kerralla tais menna vajaa 8 tuntia kun joutu muutaman palan vaihtaan, seuraavat kerrat omaan ja muitten 12R:n menny n. 4h ilma n saatoa, paloja jos joutuu vaihtaan niin ehka tunti enempi rippuen montako ja mihin kohtaan joutuu vaihtaan. Keskimmaiset on kohtuu v**tumaisia.....
Kun opettelee ite noi huollot tekemään, niin säästäähän siinä selvää rahaa. Tosin viime kerralla mulla meni 12r:n venttiilien säädön tarkistukseen 1,5 päivää....on siinä hommaakin. Ehkä nyt kahden viikon päästä homma hoituisi jo 6 tunnissa ?
t:kapsu
Joo mutta ei ole kiva jos kuulen enemmän koneen ääntä kun pakoputken ulvomistaJaa, no onhan sekin jo jotain! Eikös tehoputketkin osteta ensisijaisesti äänen takiaMulla ei ainakaan käynyt paremmin v-powerilla.. jos jotain niin koneesta lähti enemmän ääntä.![]()
Juuh, tätä taktiikkaa oon mäkin soveltanut, se muovihärpäke koneen päällä on perin vittumainen, nyt kun on "kasaan taivutettavaa mallia", niin saapi helposti tieltä poies...Johonkin vanhempaan topikkiin taisin joskus kirjotellakkin etta kannattaa se heatshieldi pistaa keskelta katki niin saastaa aika mukavasti aikaa ja rystysia. Isot pojat kuulemma jattaa sen kokonaan pois..
Kokeile hakua. Ja siitä vaan sitten tarkentamaan hakua. Tässä tulokset haulla 12r hakualueena Kawasaki Talk.Auttakee ja kiitoksia!!
Tuo summa olisikin jo pelastus.360e tuli maksaa huolto.
- Tarkistivat venttiilit
- Vaihoitoivat öljyt + suodattimen
- Rasvasivat takahaarukan 'nipasta'
- Kaasuläpät synkattu.
- Ketju kiristetty ja rasvattu
190 ehtottomastiKumpi parempi? 190mm vai 200mm takanakki? kokemuksia?
5 niita on juu, 4 linkustossa ja 1 haarukassa. Komppaan myos tossa 190 rengasleveydessa.on rasvanipat,olikohan 5-7kpl yhteensä
Hmm.. Oon varmaan sokee kun en löytäny kun yhden swingistä...5 niita on juu, 4 linkustossa ja 1 haarukassa. Komppaan myos tossa 190 rengasleveydessa.on rasvanipat,olikohan 5-7kpl yhteensä
Mulla on myynnissä 2004vm 12r, täysin uutta vastaava.Tervehdys kaikille.
Noniin nyt se tapahtu!
Erehdyin tuossa koeajamaan 12ärrää ja eihän siitä paluu oman 2pyttysen pyörän selkään oikein enää tuntemuksia herättänyt![]()
Nyt onkin kova haku päällä jos hyvän yksilön jostain löytäisi.
Oon koittanu tietoa ettiä mut en oo niin kovin löytäny,
eli kysyisinkin teiltä 12r ihmisiltä että mitä tulisi ottaa huomioon?
Mitä eroa on vuosimalleissa?
Missä vaiheessa tuli ruisku mukaan ja onko ero kaasarikoneeseen huomattava?
Onko isoja huoltoja millä kilometreillä ja miten kyyditettävä istuu takana?![]()
Auttakee ja kiitoksia!!![]()
Kayppa kattoon kawasaki.com:n poksautuskuvista se Rear Suspension-sivu niin tia vaikka jeesais.Hmm.. Oon varmaan sokee kun en löytäny kun yhden swingistä...5 niita on juu, 4 linkustossa ja 1 haarukassa. Komppaan myos tossa 190 rengasleveydessa.on rasvanipat,olikohan 5-7kpl yhteensä
No kerrankos sitä sokea onKayppa kattoon kawasaki.com:n poksautuskuvista se Rear Suspension-sivu niin tia vaikka jeesais.Hmm.. Oon varmaan sokee kun en löytäny kun yhden swingistä...5 niita on juu, 4 linkustossa ja 1 haarukassa. Komppaan myos tossa 190 rengasleveydessa.on rasvanipat,olikohan 5-7kpl yhteensä![]()
Toivotaan ettei ne nipat ole juntturassa jollet ole vahaan aikaan rasvaillu.No kerrankos sitä sokea onKayppa kattoon kawasaki.com:n poksautuskuvista se Rear Suspension-sivu niin tia vaikka jeesais.Hmm.. Oon varmaan sokee kun en löytäny kun yhden swingistä...5 niita on juu, 4 linkustossa ja 1 haarukassa. Komppaan myos tossa 190 rengasleveydessa.on rasvanipat,olikohan 5-7kpl yhteensä
Löytyhän ne viimein kun tihrusti servicemanuaalia tarpeeksi kauan.![]()
![]()
Voisin veikata että mallia 5v sitten rasvattu jos sillonkaan. Ei ainakaan mun aikana oleToivotaan ettei ne nipat ole juntturassa jollet ole vahaan aikaan rasvaillu.No kerrankos sitä sokea onKayppa kattoon kawasaki.com:n poksautuskuvista se Rear Suspension-sivu niin tia vaikka jeesais.Hmm.. Oon varmaan sokee kun en löytäny kun yhden swingistä...5 niita on juu, 4 linkustossa ja 1 haarukassa. Komppaan myos tossa 190 rengasleveydessa.on rasvanipat,olikohan 5-7kpl yhteensä
Löytyhän ne viimein kun tihrusti servicemanuaalia tarpeeksi kauan.![]()
![]()
Mulla niista oli puolet tukossa jotan irrotin yhen ja lampsin sen kaa lahimpaan Motonettiin ja ostin uuret. Joskus ne alkaa pelittaa kun tokkaa jollaan teravalla puikolla siihen kuulaan siina nipan keskella.