ZX-12R

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sjobbe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

sjobbe

New member
Ketjun aloittaja poisti alkuperäisen viestinsä koskien sivulaukkuja.
Tässä kuitenkin Kawasaki ZX-12R huoltomanuaali vuosimalleille 2002-2006.

Tiedoston koko 14mb:
 
Juuri vaihtelin tuossa MRA:n tuplakuplan (smoke) keulalle, kyllä täytyy sanoa että moottoritienopeudesta lähtien hyvin toimii...
Onko kyseessä A-mallin 12R? B-mallissahan on tuplakuplan tynkää jo vakiona ja ilmavirta tulee tälläisellä kuuden jalan mittaisella kuskilla kypärän alareunaan. Kovemmassa vauhdissa voi kyllä halutessaan liimautua tankin päälle ja välttyä viiman riepottelulta ja korviarepivältä melulta.

Perälaukku on kyllä näppärä apu pidemmillä reissuilla, vaikkei se varsinaisesti kaunista pyörää.

Oliko sjobbella varmaa tietoa että noi Louisin halpislaukut istuu hyvin 12R:n perälle, eikä esim syty tuleen pakoputken puolelta?
 
Ittelle tuli eilen Givin v46..
biggrin.gif

Ei se ny maailman rumin oo.

just sama mikä pyörä ja minkälaiset laukut, matkapyörältä se laukuilla näyttää kuitenki..
062802moto_prv.gif
 
B mallin 12r löytyy, pakko oli vaan pistää myyntiin kun ei kerkeä ajamaan.
nytki tullu kolmessa viikossa vain joku 200km
 
Tuollaisen MRA:n tuplakuplan ostin kanssa A mallin 12R:ään. Juurikin sopivan korkea. Viime kaudella oli pyörässä englannista ostettu tuplakupla jolla pyörä näytti aivan järkyttävältä koska kupla oli törkeän korkea. Otti ajossa myös paljon enemmän käsille kun ei ilmaa juuri rinnuksille tullut. Tuo MRA on kyllä tosi hyvä korkeudeltaan ja laadultaan.
 
Juuri vaihtelin tuossa MRA:n tuplakuplan (smoke) keulalle, kyllä täytyy sanoa että moottoritienopeudesta lähtien hyvin toimii...
Onko kyseessä A-mallin 12R? B-mallissahan on tuplakuplan tynkää jo vakiona ja ilmavirta tulee tälläisellä kuuden jalan mittaisella kuskilla kypärän alareunaan. Kovemmassa vauhdissa voi kyllä halutessaan liimautua tankin päälle ja välttyä viiman riepottelulta ja korviarepivältä melulta.

Perälaukku on kyllä näppärä apu pidemmillä reissuilla, vaikkei se varsinaisesti kaunista pyörää.

Oliko sjobbella varmaa tietoa että noi Louisin halpislaukut istuu hyvin 12R:n perälle, eikä esim syty tuleen pakoputken puolelta?
A-mallin peli kyseessä, alkuperäinen visiiri melko alasjäänyt...
lookaround_orig.gif
 
Tuollaisen MRA:n tuplakuplan ostin kanssa A mallin 12R:ään. Juurikin sopivan korkea. Viime kaudella oli pyörässä englannista ostettu tuplakupla jolla pyörä näytti aivan järkyttävältä koska kupla oli törkeän korkea. Otti ajossa myös paljon enemmän käsille kun ei ilmaa juuri rinnuksille tullut. Tuo MRA on kyllä tosi hyvä korkeudeltaan ja laadultaan.
Olen kans tosi tyytyväinen MRA:n kuplaan, ei päässä humise, ei nitisenatise, ja vielä on hyvännäköinenkin...
sport05.gif
 
Oliko sjobbella varmaa tietoa että noi Louisin halpislaukut istuu hyvin 12R:n perälle, eikä esim syty tuleen pakoputken puolelta?
Ei ole, ja vakiopöntöllä varmistaisin asian ensin. Vakio kun kuumenee ihan tolkuttomasti. Vieläkin arpi palovammasta ranteessa. Meni hermot ja ostin suoran huilun.

Noin simämääräisesti kuvia vertaamalla näyttäis mahtuvan.
Vakio kuumenee ihan järjettömästi.

Se on merkki, että on "löylyä"
033102bebe_1_prv.gif
 
sitten asiasta kolmanteen....onko kukaan koskaan minkäänlaista tankkilaukkua 12 ärrässä saanu pysymään?? onkohan se givin imukuppi sytseemi toimiva?
 
sitten asiasta kolmanteen....onko kukaan koskaan minkäänlaista tankkilaukkua 12 ärrässä saanu pysymään?? onkohan se givin imukuppi sytseemi toimiva?
käytin yhden syssyn tankkilaukkua sellaisilla hihnoilla ja hämähäkeillä eli kumilenksuilla kiinnitettynä kun kuljetin koiranpentua siinä.

mran tuplakupla mulla kanssa a-mallissa. sitten lisäsin vielä triplakuplaksi sellaisen vanhan visiirin matkakäyttöön ja kun stongaakin on hieman korotettu helipaarseilla, niin lisäkupla on hyvä reissussa. tuntuu hyvältä, mutta näyttää hirveeltä tai lähes rotalta. rottio.
 
kaverin tekemänä ja ite opetellessa kenties onnistuu paljonkin halvemmalla, osien hinnalla ja sen mitä laskee omalla tai kamun työlle keskenään arvoa.

jotenkin jäykät nuo huolto-ohjelmien aikataulutkin. meinaan mitä oon katellu, niin kaikkea ei todellakaan ole ihan välttämätöntä tehdä just orjallisesti 12 tai 24 tkm välein, voi vaikka harventaa joitakin juttuja, kunhan vaihtaa öljyt + suodattimen mieluummin liiankin tiheään ja muuten rasvailee tarvittaessa.
 
Back
Ylös