Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jenkkiohjelmassa on 24tkm ja euro-ohjelmassa 48tkm.Minulla on -06 zx6r ja olisi edessä 24tkm huolto. Virallisessa ohjelmassa ei ole venttiilien tarkastusta/säätöä vielä noilla kilometreillä vaan vasta 48tkm kohdalla. Mutta kuitenkin olen lukenut monesta paikasta että porukka silti teettää tuon tarkastuksen samalla ?
Onko sille tarvetta? Vai mennäänkö oman maun mukaan, rahasta ei ole homma kiinni
Mitä ovat tehneet -05 ja -06 omistajat ?
Jenkkiohjelmassa on 24tkm ja euro-ohjelmassa 48tkm.
Jos ei rahasta oo kiinni, niin kyl ne venttiilivälykset kannattaa tarkistaa.
Mulla katottii noi just samallaisesta moposta. Ei ollu huomautettavaa.
Tiedä silti.. kuullu melkosia tarinoita mite jotkut noita "tarkastaa" mut kai sitä senverra luottaa pitää ihmisii viel et uskoo et ne o katottu..![]()
Juu, nimenomaan se nesteen kierrätys on se idea/ ja se ettei tarvi sitä surullista kahva-nippa-auki-kiinni*10...100 räpeltämistä.scuuban ilmaussarjassa ajatuksena on ilmeisesti kierrättää nestettä nipasta takaisin säiliöön. Estääkö se letkussa oleva neste ilman pääsyn järjestelmään silloin kun vapautat kahvan.
Saako tosta -04 luettua vikakoodit jotenkin kotikonstein? Sytty FI valo palamaan pienen kuperkeikan jälkeen.
Hyvää paikkaa saa myös ehdottaa mistä saa uusia katesarjoja nopeasti.![]()

2005-06:ssa on normaalisti putki keskellä. Eli onks toi joku putkikonversio, vai onks sulle myyty ylivuotinen 2004:nen?Hain eilen pyörän tallista ja pieniä ongelmia sliparin kanssa. Ostin uunona pyörän viime keväänä ja en muistanut tsekata rookiena sliparia huolella. Se on yoshimuran TRS malli (pyörä zx-6rr 2005 eli putki sivussa) ja USA versio.
Olikin duellin luettelossa yoshimuran db killerit. Löytyy myös trs malliin.
Joo, nopeuspulssi; keltainen johto, kulkee siel nipussa joka on kaasukahvan alla kyljessä.Pro-oileri saapui ja jäi hieman epäselväksi, mutta otetaanko nopeustieto mittarin johdoista. Huonolla lontoon taitamisella näin ymmärsin ja kun mukana ei mitään magneettiakaan näkyny. Pyörä 06- zx6r.
Ollos bueno:Olisko kellään tietoa kaasuvaijerin reitistä 03-04 mallin kawaan tai jopa kuvia?
ja myös ruiskulle tuleva reitti kiinnostaisi.