• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-6R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minulla on -06 zx6r ja olisi edessä 24tkm huolto. Virallisessa ohjelmassa ei ole venttiilien tarkastusta/säätöä vielä noilla kilometreillä vaan vasta 48tkm kohdalla. Mutta kuitenkin olen lukenut monesta paikasta että porukka silti teettää tuon tarkastuksen samalla ?

Onko sille tarvetta? Vai mennäänkö oman maun mukaan, rahasta ei ole homma kiinni :D

Mitä ovat tehneet -05 ja -06 omistajat ?

Minulla on -06 zx6r ja olisi edessä 24tkm huolto. Virallisessa ohjelmassa ei ole venttiilien tarkastusta/säätöä vielä noilla kilometreillä vaan vasta 48tkm kohdalla. Mutta kuitenkin olen lukenut monesta paikasta että porukka silti teettää tuon tarkastuksen samalla ?

Onko sille tarvetta? Vai mennäänkö oman maun mukaan, rahasta ei ole homma kiinni :D

Mitä ovat tehneet -05 ja -06 omistajat ?
Jenkkiohjelmassa on 24tkm ja euro-ohjelmassa 48tkm.

Jos ei rahasta oo kiinni, niin kyl ne venttiilivälykset kannattaa tarkistaa.

Jenkkiohjelmassa on 24tkm ja euro-ohjelmassa 48tkm.

Jos ei rahasta oo kiinni, niin kyl ne venttiilivälykset kannattaa tarkistaa.

Mulla katottii noi just samallaisesta moposta. Ei ollu huomautettavaa.

Tiedä silti.. kuullu melkosia tarinoita mite jotkut noita "tarkastaa" mut kai sitä senverra luottaa pitää ihmisii viel et uskoo et ne o katottu.. :P

Mulla katottii noi just samallaisesta moposta. Ei ollu huomautettavaa.

Tiedä silti.. kuullu melkosia tarinoita mite jotkut noita "tarkastaa" mut kai sitä senverra luottaa pitää ihmisii viel et uskoo et ne o katottu.. :P

Joo eihän sitä ikinä tiedä, että tehdäänkö yhtään mitään ja saa vain hienon leiman vihkoon :)

Jarruletkut vaihdettu ja ilmaus saatu hoidettua muutamien kirosanojen päätteeksi. Painoin nesteen alakautta säiliöön päin, mutta eipä poistunu ilmat, vaan kahva meni pohjaan ilman vastusta.

Kaveri tuli käymään tallilla ja ehdotti vanhanaikaista pumppaa/pidä/auki/kiinni/löysää menetelmää. Yllätyin aika totaalisesti kuinka hyvin ilmat lähti. Jarrukahva ei ole ollu koskaan noin jämäkkä.

Tuolla tyylillä onnistumiseen voi vaikuttaa se, että molemmille satuloille menee omat letkut kahvalta asti.

scuuban ilmaussarjassa ajatuksena on ilmeisesti kierrättää nestettä nipasta takaisin säiliöön. Estääkö se letkussa oleva neste ilman pääsyn järjestelmään silloin kun vapautat kahvan.

scuuban ilmaussarjassa ajatuksena on ilmeisesti kierrättää nestettä nipasta takaisin säiliöön. Estääkö se letkussa oleva neste ilman pääsyn järjestelmään silloin kun vapautat kahvan.
Juu, nimenomaan se nesteen kierrätys on se idea/ ja se ettei tarvi sitä surullista kahva-nippa-auki-kiinni*10...100 räpeltämistä.
Ts ku pistää paluuletkun nipasta säiliöön, ja aukaisee nippaa vain sen verran että neste kulkee. Niin kahvasta pumppaamalla neste liikkuu sen verran nopeasti systeemistä läpi, että ilmakuplat liikkuu nesteen mukana pois.
Tossa wanhassa kahva-nippa-auki-kiinni*10...100 räpeltämisessähän se ongelma nimenomaan on se, ett se neste liikkuu niin hitaasti ett ne ilmakuplat ui koko ajan vastavirtaan eli ylöspäin kohti jarrukahvaa siel jarruletkussa. Ja sen takia se ilmaaminen kestää niin kauan.

Kun yhen kerran kokeilee tota paluuletkusysteemiä, niin huomaa kuin helppo se on. Ja myöskin käyttämällä tommosta kunnolla läpinäkyvää letkua, huomaat mikä verran pikkukuplia sielä nesteessä on.

Saako tosta -04 luettua vikakoodit jotenkin kotikonstein? Sytty FI valo palamaan pienen kuperkeikan jälkeen.
Hyvää paikkaa saa myös ehdottaa mistä saa uusia katesarjoja nopeasti. :respect:

:dunno:

Moro kaikille!

Hain eilen pyörän tallista ja pieniä ongelmia sliparin kanssa. Ostin uunona pyörän viime keväänä ja en muistanut tsekata rookiena sliparia huolella. Se on yoshimuran TRS malli (pyörä zx-6rr 2005 eli putki sivussa) ja USA versio. Ei siis laillinen CE. Onglema on noice killer. Edelliset omistajat on repineet sen pois ja tarttisin sen. Se kuulemma voisi hellyttää poliisit ettei sakkoo tulis, jos edes ääni ois matala. Tällä hetkel varmaan laiton. Oisko kellään semmoista db noice killeriä tai tietäs mistä sen saisin et voisin ruuvailla paikalleen?

Kiitos.

Hain eilen pyörän tallista ja pieniä ongelmia sliparin kanssa. Ostin uunona pyörän viime keväänä ja en muistanut tsekata rookiena sliparia huolella. Se on yoshimuran TRS malli (pyörä zx-6rr 2005 eli putki sivussa) ja USA versio.
2005-06:ssa on normaalisti putki keskellä. Eli onks toi joku putkikonversio, vai onks sulle myyty ylivuotinen 2004:nen?

Mulla puuttuu myös killeri rs5 usa mallista. Muistaakseni stormin tai allrightin kuvastossa oli hintaan 45€/kpl. Kattelen illanpäälle, kun pääsen töistä.

Pro-oileri saapui ja jäi hieman epäselväksi, mutta otetaanko nopeustieto mittarin johdoista. Huonolla lontoon taitamisella näin ymmärsin ja kun mukana ei mitään magneettiakaan näkyny. Pyörä 06- zx6r.

Olen kysyny aiemminkin, mutta onko 05-06 vuosimalleihin sopivia takalaukkuja. Nuo kelpais, mutta eipä ole mallia listalla. http://www.rmheino.fi/index.php?cPath=4_171_172_245

Pro-oileri saapui ja jäi hieman epäselväksi, mutta otetaanko nopeustieto mittarin johdoista. Huonolla lontoon taitamisella näin ymmärsin ja kun mukana ei mitään magneettiakaan näkyny. Pyörä 06- zx6r.
Joo, nopeuspulssi; keltainen johto, kulkee siel nipussa joka on kaasukahvan alla kyljessä.

Olisko kellään tietoa kaasuvaijerin reitistä 03-04 mallin kawaan tai jopa kuvia?
ja myös ruiskulle tuleva reitti kiinnostaisi.

Tänään vaihdoin mopoon (636 04) öljyt (valvoline 10w-40w) ja suodattimen. Siinä siten pukilla pyörä kävi ykkösellä ja kun paino kytkimen pohjaan niin takapyörä jatko pyörimistä vielä kovalla voimalla reilun sekunnin painamisen jälkeen, eli siis kytkin ei tunnu aivan heti irrottavan? En tiedä vielä miten tämä ilmenee käytännössä, eli jatkaako mopo menemistaan vaikka kytkin on painettu, mutta käsin ei meinannut takarengasta saada pysähtymään.. Osaako joku sanoa onko vakavaa? Johtukoo öljyistä?

Back