Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämän ongelman kanssa pääsin helpolla. Vaati vaan kovaa ajoa.Onkohan kellään muulla ollut ongelmia 2003 mallin kytkimen kanssa?
Eli kytkin ei irrota kunnolla. Huomaa parhaiten pyörän ollessa pukilla, kun pistää vaihteen silmään alkaa takarengas pyöriä, vaikka kytkin olisikin pohjassa. Eikä siis pyöri pikkuhiljaa vaan ihan kunnolla, ei saa pidettyä jalalla paikoillaan. Kesän ajoissa huomasin ongelmia jos jarrutti nopeuden nolliin (niin että vaihde jäi 6:lle), niin ei saanut vaihdettua enää pienempää vaihdetta ellei ensin vähän liu'uttanut pyörää kytkimellä eteenpäin.
Vapaa löytyy ihan hyvin pyörän ollessa renkailla, mutta takapyörä ilmassa huonommin.
Pyörällä on ajettu 23000km. Onkohan kytkimen levyt tai jouset vaan loppu?
Vaikka ongelma on jo historiaa, hyvä niin, silti ihan uteliaisuudesta kysyn mitkäs öljyt sulla oli lootassa tuolloin? Mulla oli kerran -03 mallissa Castrolin GPS liemet ja tuon soosin kanssa alkoi ilmenemään kans lieviä vaihteisto/kytkin ongelmia. Noh valutin öljyt veke, Shellin Adwance ultrat tilalle jaTämän ongelman kanssa pääsin helpolla. Vaati vaan kovaa ajoa.Onkohan kellään muulla ollut ongelmia 2003 mallin kytkimen kanssa?
Eli kytkin ei irrota kunnolla. Huomaa parhaiten pyörän ollessa pukilla, kun pistää vaihteen silmään alkaa takarengas pyöriä, vaikka kytkin olisikin pohjassa. Eikä siis pyöri pikkuhiljaa vaan ihan kunnolla, ei saa pidettyä jalalla paikoillaan. Kesän ajoissa huomasin ongelmia jos jarrutti nopeuden nolliin (niin että vaihde jäi 6:lle), niin ei saanut vaihdettua enää pienempää vaihdetta ellei ensin vähän liu'uttanut pyörää kytkimellä eteenpäin.
Vapaa löytyy ihan hyvin pyörän ollessa renkailla, mutta takapyörä ilmassa huonommin.
Pyörällä on ajettu 23000km. Onkohan kytkimen levyt tai jouset vaan loppu?
Eli ei pyörinyt enää takarengas vaikka oli vaihde silmässä ja kytkin pohjassa.![]()
Oli silloin ja on yhä juurikin noi Castrolin GPS:t (10W-40). Sitä siellä on ollut aina mulla pyörän olo aikana.Vaikka ongelma on jo historiaa, hyvä niin, silti ihan uteliaisuudesta kysyn mitkäs öljyt sulla oli lootassa tuolloin? Mulla oli kerran -03 mallissa Castrolin GPS liemet ja tuon soosin kanssa alkoi ilmenemään kans lieviä vaihteisto/kytkin ongelmia. Noh valutin öljyt veke, Shellin Adwance ultrat tilalle jaongelmanpoikaset hävis se siliän tien eikä oo takas tullu![]()
![]()
et haluis laittaa s.postiin mulle noita asennusohjeita? nii vaikka pykäsisin ite tehdä omaan ku mietityttää tuo kiinnitys asia et miten ne tulee tuohon moottorinkannakkeeseen kiinnni..Asiasta kahdeksanteen: tilasin ihan umpimähkään (selailin eBay:tä haulla 'zx6r') frame slider combo -setin alla olevasta. Setti sisältää kaatumatatit moottorin kylkeen ja lankarulla/-tatti tsydeemin takahaarukkaan.
Työn jälki on mielestäni mainospuheiden mukaista ja asennusohjeet tulivat parin tunnin kuluessa tilauksesta mailiin. Hinta oli kohdallaan koska tullia/alvia ei menne noin edullisesta paketista (tavaran arvo 59USD) (eBay:ssa hinta oli hiukan edullisempi kuin ko. sivuilla mainittu). Tai sitten vaan sattui tulemaan 'läpi' eli en uskalla väittää tietoa varmaksi. Toimitusaika oli n. 1 vko.
Itselläni hinta ko. setille oli toimituskuluineen n. 77USD/51EUR. Mielestäni ei paha. Itselläni ei ole mitään suhdetta ko. yritykseen, kunhan nyt ajattelin kertoa oman kokemukseni.
www.oesaccessories.com
8X30 näyttäis -05:ssa olevan. Veikkaisin kyl ett ne on 8Xxx -03:sessakin.Eli onko nuo stongan painot todellakin 7 mm kierteellä? monta kertaa hyvällä mauserilla mittailin ja aina vaan sama tulosei muuten mutta olivat aika rumassa ruosteessa sisältä, jos hifistelis ja nakkais vanhat mäkeen ja hankkis uudet![]()
![]()
Castrol GPS 15W-50 oli huoltokuitin mukaan tuohon omaan ´04 6RR:ään laitettu. Huolto oli teetetty edellisen omistajan toimesta siis. Mutta kai mä tossa Castrolissa pysyn kun näyttää pelittävän ihan ok.mulla ainakin huomas selvästi eron kun viime kesänä huollossa laittovat motulia, kytkin luisti kovilla kierroksilla aika paljon. GPs:ät koneesee ni rupes toimii normaalisti. johtuu varmaan siitä ettei siellä ole ikinä ollut muita öljyjä kuin gps.
mistä ootte tilannu seatcovereita? -05 636:seen ois tarkotus hankkia. väri sininen, jos jollai ylimääräsenä ni voin ostaa pois.
Ja sitähän ne vain suosittelee käytettäväksi kawaoissa.. eikä sitä R4 sinne saisi laittaa.Castrol GPS 15W-50 oli huoltokuitin mukaan tuohon omaan ´04 6RR:ään laitettu. Huolto oli teetetty edellisen omistajan toimesta siis. Mutta kai mä tossa Castrolissa pysyn kun näyttää pelittävän ihan ok.mulla ainakin huomas selvästi eron kun viime kesänä huollossa laittovat motulia, kytkin luisti kovilla kierroksilla aika paljon. GPs:ät koneesee ni rupes toimii normaalisti. johtuu varmaan siitä ettei siellä ole ikinä ollut muita öljyjä kuin gps.
mistä ootte tilannu seatcovereita? -05 636:seen ois tarkotus hankkia. väri sininen, jos jollai ylimääräsenä ni voin ostaa pois.
Mitä V##"a? Jos öljyllä saa välivapaan pois tuolta koneesta niin jo on ihme.. Täyttääkö se öljy sen kohdan lootassa, että ei saa vapaalle? vai eikö sinulla ole ollut siellä mitään vapaata tähänkään mennessä ja nyt semmoinen sinne ilmaantui, kun pistit castrollia?Gps:ää laittoivat huollossa, ja skidisti tuntui loota epävarmalta. Ikävä välivapaa ilmaantui ykkösen ja kakkosen väliin...
Takas delvacciin ja nyt pelaa taas.
Vm?Onnellinen Ninjan omistaja on tällä hetkellä hieman onneton. Ajattelin teille purkaa ongelmaa jospa joku osaisi minua neuvoa.
Etupyörän kohdalta alkoi kuulua ääntä.( Edestä on oikea sana, sillä ei hajuakaan tuleeko se mistä kohdasta) Ääni kuulostaa hieman kuin joku hankaisi johonkin. Mitään ei näy, jarrut putsattiin. Ääni on ja pysyy. Ja äänen lisäksi ohjaus tuntuu "letkulta" En sitten viitsi sillä ajella turvallisuuden takia. Kun ei ole hajuakaan mitä etsis tai katsois, niin kuulostaako ongelma kenellekkään tutulta?
Anna vinkuu, niin kauan ku vinkuu, nii kaikki on hyvin. Sit ku lopettaa vinkumisen nii joko kaikki on edelleen hyvin (tiiviste on asettunu), tais sit ei oo (tiiviste falskaa liikaa).sain ton 2005:sen kilpiin tänään(avk peli), ajelin sillä ja aina kun pysähtyy, niin bensatankin korkki vinkuu. puhaltelin hengitysreiän paineilmalla ja tarkistin letkun joka vie sieltä tankin holesta maahan, kaikki tuntuisi olevan kunnossa, mutta vinkuu vaan.