• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-6R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
toikin vaihtoehto kävi kyllä mielessä, ei ainakaan tunnu välyksiä ohjauslaakerissa eikä eikä jumituksia tankoa käännellessä. pitää ripustaa rungosta ilmaan ja tarkistaa.
Huomioi myös että kun nostat etupyörän ilmaan, ja löysäät mutteria emäputkesta siten että laakereihin tulee välystä (tai laakerit on jo löysällä), niin sitten menee viimeistään laakerit vaihtoon (tai vähintään puhdistukseen).
Moinen johtuu siitä että ram-air kulkee laakerien molemmin puolin, ja rungossa on parin sentin reiät emäputken puolelle = jos löysäät laakereita, tiivistys laakerien ja rungon väliltä poistuu, ja kaikki ram-airin kautta tullut "hiekkap*ska" putoaa ala-laakeriin.

Onko ideoita missä vika: Pyörä pysyy kylmänä tyhjäkäynnillä huonosti tulilla. Ongelma poistuu vasta kun antaa runtua n.20s. Ei auta ryyppy päällä odottelu.. Pyörässä on powercommander+tehari ja se on säädetty penkissä toimivaksi noille.
Kato se pcn kartta; paljoko siinä on plussaa tai miinusta 0% kaasulla 1000, 1250, 1500rpm alueilla?

Ryyppy??

Mulla -05:sessa just toi tyhjäkäyntialueen säätö tuning linkissä oli ihan tuskaa. Se veti sen iha perkeleesti rikkalle, ja kylmänä ei tahtonu millään pysyy käynnissä. Tukehtu tai jotain.
(Akran "mukana" tullut kartta oli selkeesti laihempi, varsinkin ihan alhaalta, ja sillä se toimi ihan ok.)
Säätö uusiks linkissä ja puolet pois rikastuksesta, niin nyt käy tyhjäkäyntiä kylmänäkin suht ok.

toikin vaihtoehto kävi kyllä mielessä, ei ainakaan tunnu välyksiä ohjauslaakerissa eikä eikä jumituksia tankoa käännellessä. pitää ripustaa rungosta ilmaan ja tarkistaa.
Huomioi myös että kun nostat etupyörän ilmaan, ja löysäät mutteria emäputkesta siten että laakereihin tulee välystä (tai laakerit on jo löysällä), niin sitten menee viimeistään laakerit vaihtoon (tai vähintään puhdistukseen).
Moinen johtuu siitä että ram-air kulkee laakerien molemmin puolin, ja rungossa on parin sentin reiät emäputken puolelle = jos löysäät laakereita, tiivistys laakerien ja rungon väliltä poistuu, ja kaikki ram-airin kautta tullut "hiekkap*ska" putoaa ala-laakeriin.
vika poistui, vaihdoin eturenkaan laakerit ja samalla herkistelin jarrut,oli toisella puolella männät aika jumissa. en löysännyt emäputkea vaan heiluttelemalla tunnustelin ettei ollut välyksiä laakereissa. levytkään ei "kellunut" joten veikkaan että jarruissa oli probleema mut tulipahan vaihettua laakerit
smile_org.gif

ja tosta tyhjäkäynnistä sen verran omakohtasta kokemusta että mulla oli samanlaista ongelmaa kylmänä, ekaks kiekat pomppi 500-4000 rpm ja sit oli 500 ennen kun lämpes. pari päivää siitä sytty FI-valo ja servosta pultin kiristyksen jälkeen loppu tuokin kiekkojen seilaaminen. tietysti jos on vasta säädetty niin voi olla vituillaan kartta.

scuubaa lainaten ryyppy?

Asiasta toiseen... Eli, onko porukalla käytössä millaisia tankkilaukkuja? Lähinnä kiinnostaa nämä joilla -05 tai uudempi Kawa kun se tankin p*rk*l* on puoliksi muovia, niin ei ainakaan Held:in laukku ottanut yhtään kiinni... Mitenhän tuo IXS:n Optica?
nixweiss.gif

mulla on heldin laukku -05 mallissa, oon vaan vetäny sen eturemmin tiukalle niin hyvin on kestänyt n.2000 km kyydissä.

Eli laukku on pelkästään remmin varassa?
omg.gif
Laukku jota sovitin niin siinä ei ollut remmejä ollenkaan kun kaveri pitää pelkillä magneeteilla kiinni. Pitää käydä sovittaa IXS Opticaa, kun siinä näyttää ainakin näin silmämitalla katsottuna olevan hieman pidemmät nuo magneettiläpät...

Vähän aiheen vierestä, mutta onko kukaan virittänyt 10r Kawasta huggeria 6r:ään...? Onkohan kiinnikkeet kovinkin erilaiset?

Tuossa olis mulla tuommoinen (Powerbronze ilmeisesti) seatcowli myytävänä Jyväskylän tienoilla. Pistäkee privaa jos kiinnostaa
smile_org.gif

Olin hommaamassa ysiin, mutta sainkin sitten kutosen cowlin
062802jumpie_prv.gif

- P

Mihins tämä satunnainen 98 käyttö perustuu? kyllä mä oon menny 95 jatkuvasti jo kolmatta vuotta...

se perustuu ihan puhtaasti vedonlyöntiin, yhen kaverin kans lyödään vetoo millon mistäkin ja yleensä panoksena tankillinen bensaa. sillon kun voittaa ni tulee otettua 98.
biggrin.gif

Moro!
Kattellu uutta ninjaa kehiin ja yksi ois kiikarissa.
04 vm ja mittarissa vajaa 20000km.
Kuinka hintava 24tonnin huolto on?

Pakko saada uutta ninjaa alle!!
biggrin.gif

Moro!
Kattellu uutta ninjaa kehiin ja yksi ois kiikarissa.
04 vm ja mittarissa vajaa 20000km.
Kuinka hintava 24tonnin huolto on?

Pakko saada uutta ninjaa alle!!
biggrin.gif
Riippuu tarviiko venttiilejä säätää, vai riittääkö pelkkä tarkistus. Itellä makso vähän karsittuna 450 euroa. Karsittu tarkoittaa, ettei vaihdettu nesteitä eikä tulppia.

Onko kuinka moni asentanut huggeria -05 6R:ään? Itselleni on tulossa Powerbronzen huggeri ja tänään takahaarukkaa tutkiessani ihmettelin, että kuinka se mahtaa tulla kiinni, kun en löytänyt "ylimääräisiä" reikiä ruuveja varten?! Kokemuksia?
withstupid.gif

Paljonkohan tollasella -03 mallisen 636:n moottorilla mahtaa ajella ennen koneremppaa.

Jos ei noin tuoreilla oo vielä niin paljon kilometrejä ni entäs vähän vanhemmat mallit. Paljonko kilometrejä on tullu ennen ku on kilahtanu? :P

Back