• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-9R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Castrolia
smile_org.gif

Elvytetääs vähä ketjua.
Ei kukaa sattuis olee hankkiutumas eroo -99 mallin undertraysta (mikä ois viel suht hyvän hintanen ja värinä ois musta tai sininen. Pyörä on sininen) ? Jos on nii iskekääs yv:tä mulle
smile_org.gif

Tai jos joku tietää jonku yberhalvan mestan mistä noita saa. Ebaysta katellu ja muuten hinta hyvä, mut postit maksaa aika hyvin suhteutettun osan hintaa.

Ja sitte pitäs tiedustella et jos noi vilkut laittaa takavalon sivuille kii ni sanooks setä sininen mitää ihmeempää ?

Jahans,
ensimmäinen talvi Ninjan kanssa edessä ja kysymys nyt kuuluukin, että mitkäs on ollut sellaiset ns. pakolliset huoltotoimet näin syksyllä/talvella mitä olette omaanne tehneet? Ja mitä sitten kuuluu ns. "hyvä tsekata"- listaan ? Mopossa nyt kilometrejä n.65000 kappaletta.

Ajattelin ainakin putsata ja rasvata joka paikan suht perusteellisesti.Öljyt + suodatin pitää vaihtaa, ehkä myös jarrunesteet ja jäähdytinneste. Pitäis takarenkaan asento tarkastaa, ettei siis ole vinossa. Ilmanputsarin vois puhdistella (bensansuodattimen vaihdoin kesällä). Vanhat ledivilkut takaa pitää päivittää uusiin kun vanhat ei oikein ole vesitiiviit..

Mitäs vielä?

Ei kannata niitä jarrunesteitä vielä vaihdella. Tee se vasta keväällä, niin tulee samalla ilmattua kunnolla
smile_org.gif

Jotain bensan stabilisaattoria kannattais sinne tankkiin lurauttaa. En ole kyllä ikinä niin itse tehnyt
tounge.gif

Tietysti pesu ja kunnon vahaus, niin pyörä on helppo putsata talven pölyistä keväällä
smile_org.gif

Eli käytännössä vaihetaan öljyt ja rasvataan ketjut. Sitten palataankin keeväällä vasta asiaan!
tounge.gif

TERMOS !
netistä löytyis tota   Kawasaki 617  lime green- maalia ! löytyyköhän suomen automaalaamoista/ maalikaupoista helpommalla kuin tuolta maailman dollarisivuilta ? ja myös ihan spray-pullosta ?

Sky, no ku ei millää malttais olla koko talvea pois autotallista niin pakko jotain on yrittää keksiä
smile_org.gif
. En mä tonne bensan sekaan mitään laita, rallattelee vaan silloin tällöin tallissa niin kyllä se siitä
smile_org.gif

Troijas, ainakin Jyväskylästä löytyy väriliikkeitä mitkä pystyy tekemään spray-pulloina värin kun värin, sekä myöskin haluamasi määrän lasipurkkiin..että ei muutako tarkka värikoodi vaan mukaan ja käymään paikallisessa väriliikkeessä!

Sky, no ku ei millää malttais olla koko talvea pois autotallista niin pakko jotain on yrittää keksiä
smile_org.gif
. En mä tonne bensan sekaan mitään laita, rallattelee vaan silloin tällöin tallissa niin kyllä se siitä
smile_org.gif

Troijas, ainakin Jyväskylästä löytyy väriliikkeitä mitkä pystyy tekemään spray-pulloina värin kun värin, sekä myöskin haluamasi määrän lasipurkkiin..että ei muutako tarkka värikoodi vaan mukaan ja käymään paikallisessa väriliikkeessä!
OK. kiits. Täytyypä käydä maalikaupoilla.

toinen asia mikä mietityttänyt on touring-plexin ja tuplakuplan ero tuulenohjaimena. nyt on keulilla toi Touring(mra), mut kun MRA tai Puigin sivuilta katselee tai kuvista ysejä, niin näyttäisi kuplis nousevan korkeammalle kuin touring ? tiedä sitten

onko b-mallin ysissä jossai kilpi missä olis merkitty noi värikoodit, tai olisko jollakulla ne muistissa? mopotin on musta puna hopea värityksellä.

myydään ZX9R (-00/E) orggis putkisto

Syyshinta 120€

pönttö kuvassa: (kuva tosin vanha)
zx_9r_per%E4.jpg
Pistetään koko putkisto halvalla 50€/tarjous!!! Ettei jää lumen alle!
biggrin.gif
Morotus

Sulla on se putki vielä myymättä ?  
omg.gif

Mä tuun ja noudan sen pois mut menee joulukuuhun...
Katsos kun
vielä on ajokelit eikä sitä pyörän kanssa oikein saa menemään
ja autoon en siirry ennen kuin toteutuu
a) lunta ja pakkasta
tai
b) talvirengaspakko = 01.12.

Palataan sen hinnan kanssa yv:llä asiaan  
blush.gif

myydään ZX9R (-00/E) orggis putkisto

Syyshinta 120€

pönttö kuvassa: (kuva tosin vanha)
zx_9r_per%E4.jpg
Pistetään koko putkisto halvalla 50€/tarjous!!! Ettei jää lumen alle!
biggrin.gif
Morotus

Sulla on se putki vielä myymättä ?  
omg.gif

Mä tuun ja noudan sen pois mut menee joulukuuhun...
Katsos kun
vielä on ajokelit eikä sitä pyörän kanssa oikein saa menemään
ja autoon en siirry ennen kuin toteutuu
a) lunta ja pakkasta
tai
b) talvirengaspakko = 01.12.

Palataan sen hinnan kanssa yv:llä asiaan  
blush.gif
On se, vielä ei oo jäänyt lumen alle!
tounge.gif
laita viesti kun kerkeet hakea.
smile_org.gif
Itse laitoin mopon tänään talviteloille.

BTW, MP:ssä ei ole varsinaista talvirengas pakkoa, mutta pitää olla säähän soveltuvat renkaat tai jotain sinne päin
tounge.gif

Itse olen ajellut ysillä joulukuussa ja vieläpä tammikuussa, ilman että poliisit on pysäytelleet. Tosin en muista kyllä nähneenikään heitä silloin.
buttrock.gif

moi!

olisiko joku niin ystävällinen että kehtaisi käydä ottamassa zx9r B mittaristosta mittoja? leveys korkeus paksuus? olisin kiitollinen. pitää etsiä zzr1100 projektiin pienempi mittaristo ja vastaava olisi tietty B mallissa..pienempihän se on mutta kuinka...

moi!

olisiko joku niin ystävällinen että kehtaisi käydä ottamassa zx9r B mittaristosta mittoja? leveys korkeus paksuus? olisin kiitollinen. pitää etsiä zzr1100 projektiin pienempi mittaristo ja vastaava olisi tietty B mallissa..pienempihän se on mutta kuinka...
mitat olis seuraavanlaiset:
leveys:280mm
korkeus leveimmästä kohdasta:135mm
paksuus:60mm johtosarjojen liittimet lisäävät mittariston paksuutta n.10mm

riittävätkö nämä mitat?

moi!

riittävätkö nämä mitat?
Kyllä kiitos! Kiitos ystävällisyydestä ja viitseliäisyydestä.

moi!

riittävätkö nämä mitat?
Kyllä kiitos! Kiitos ystävällisyydestä ja viitseliäisyydestä.
eipä mitään, hyvä kun kelepas.

Sky: Mistä oot hankkin ton undertrayn mikä tos kuvan pyöräs on?
Ja mistähän noit sais suht halval esmes käytettynä ? Ei kellää sattus olee myynnissä ? Ebay yms kahtottu ja suomest saa ermaxin halvemmal.

Back