• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-9R

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
terve
itellä on -97 hopea zx9r kovin oon tykänny ajella
062802moto_prv.gif
 
vm 1999 ittellä, saksasta uitettu vihreen lila pyörä - ruma mutta kulkee
biggrin.gif
.
Mittarissa (muka) 12tkm kun ostin, nyt 13tkm
smile_org.gif


Kuin paljo toi jousitus on muuttunnu noihi -00 -> uudempiin verrattuna, meinaan tota pitäis ittekki säätää mutta kun ei tiiä oikein miten....
Kaivappa kuule Performance Biken lehti. Nyt en kyllä kuollaaksenikaan muista numeroa. Sieltä sai todella hyvät säädöt tällaselle 176/76 kokoselle kuskille. Ainiin ja vuosimalli oli 98, samat säädöt käy vielä 99 malliinkin.
 
Ja hyvät immeiset. Teräspunosletkut ovat ihan must jos ajaa vähänkään rataa/maaseutuGp:tä! Ja ihan sama mikä vuosimalli.
 
Seeber, joko oot saanu huggerin viilattua kuntoon ja asennettua paikoilleen? Onnistuiko reiän poraaminen?

Saiskos mahdollisesti vaikka muutaman kuvan miltä huggeri näyttää kun se on paikoillaan?

Aurinko paistaa ja kohta pääsee töistä lähteen pärrällä
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

On se vaan hianooo
buttrock.gif
 
Ei taida 9R:ään alavääntöä saada kovin helposti lisää tinkimättä ylätehoista? Itellä vääntökäyrä alkaa nousemaan reilummin vasta 4000:sta. Vakiopöntöllä tais vääntää pikkusen paremmin kuin nykyisellä Remuksella...
 
Ei taida 9R:ään alavääntöä saada kovin helposti lisää tinkimättä ylätehoista? Itellä vääntökäyrä alkaa nousemaan reilummin vasta 4000:sta. Vakiopöntöllä tais vääntää pikkusen paremmin kuin nykyisellä Remuksella...
Itellä tuntuis olevan vääntöä 3tuhannesta eteenpäin kakomatta rekkarin läpi,en tiedä sitten säädöistä,ne on aikanaan varmaan säädetty tasasen rekkarin ehdoilla,ei varmaan kokoputki niin paljoa auta?
 
Ei kellään ole tuon performance biken numeroa tiedossa missä on noi säädöt jne kerrottu?
 
Huggeri on paikoillaan ja reijän poraaminen onnistui. Samalla reikään sai kätevästi jenkasarjalla tehtyä kierteet. Vielä pitäis Dremelillä vähän lyhentää tota ketjunsuojaa kolmella neljällä sentillä ja hankkia vähän vihreetä maalia.
Oli muuten eka huggeri, mikä meni paikoilleen ilman kirosanoja ja monen tunnin työtä.
thumbs-up.gif

Kuvia kyllä järjestyy, kunhan kerkeen muotoilla sitä ensin. Perjantaina olis suunnitteilla vähän kropailla töitten jälkeen.
 
Hei muuten kun mopotinta hinkkuuttelin ni osu silmään ne sinertävät pikkuvalot siellä eturitilän alla ja ne 2 pientä ns.tuttia.Mitäs varten ne on? Valoihin en hehkua saanu ja oisko ne jotain haistelijoita ne tutit?Kertokee
omg.gif
omg.gif
ja vm oli -99
 
Itellä tuntuis olevan vääntöä 3tuhannesta eteenpäin kakomatta rekkarin läpi,en tiedä sitten säädöistä,ne on aikanaan varmaan säädetty tasasen rekkarin ehdoilla,ei varmaan kokoputki niin paljoa auta?
Mun käsittääkseni kokoputki jopa vähentää tehoa alarekkarissa kun pakovastus vähenee, pitänee ilmeisesti paikkansakin tämä?
omg.gif
 
Itellä tuntuis olevan vääntöä 3tuhannesta eteenpäin kakomatta rekkarin läpi,en tiedä sitten säädöistä,ne on aikanaan varmaan säädetty tasasen rekkarin ehdoilla,ei varmaan kokoputki niin paljoa auta?
Mun käsittääkseni kokoputki jopa vähentää tehoa alarekkarissa kun pakovastus vähenee, pitänee ilmeisesti paikkansakin tämä?  
omg.gif
Onhan mulla suuttimet ja vapari+täysputki.Eikös se nyt tuo säädön kanssa enemmän ja kaikkialle???
 
Hei muuten kun mopotinta hinkkuuttelin ni osu silmään ne sinertävät pikkuvalot siellä eturitilän alla ja ne 2 pientä ns.tuttia.Mitäs varten ne on? Valoihin en hehkua saanu ja oisko ne jotain haistelijoita ne tutit?Kertokee
omg.gif
omg.gif
ja vm oli -99
Semmosista valoista tiedä...oliskos jonkun tuningTeron viritelmiä?? Mulla ainakaan oo mitään pilipalituningvalohässäköitä.
Ne "tutit" on jotain ramair putkia, menee kaasareille. Enempää en oo jaksanu niihin perehtyä.

Vein muuten ysin aamulla Salon Mopoon ja pyörään venojen säätöön,kaasareitten synkkaukseen ja seoksien säätöön. Laitan käppyrät näkyviin jos on edes vakion veroiset
tounge.gif
.

On muuten nopeeta toimintaa Reimanilla, lupas jo illaks kuntoon, jos ei tule mitään ylläreitä!!
buttrock.gif
 
Reimann on aika äjjä! Itsekin vien samalle hepulle sytkäpyörän vaihtoon, kunhan sillä on joskus aikaa siihen.
 
Kaipa sitä vois laittaa muutaman kuvankin yönmustasta ninjasta, kunhan sais aikaseks....
 
Do diin nyt ois kaverin -94 malliseen ärrään katteet tulleet ruottista ja nyt mietitään sopivaa väritystä! Vaihtoehtoina ois:
Musta/kelta, Puna/hopee, Musta/hopee, Puna/musta. Tai sit noit neljää värii siis kelta/musta/puna/hopee sekaisin mut siit taitaa tulla sit liian värikäs.
sad_orig.gif
Joten onks kukaan koskaan nähny Kelta/musta väristä KAWAA vai oisko kaverin Ninja siis ensimmäinen  
crazy.gif
 
biggrin.gif
 Juu noh niin no joo vois ottaa vaik sille
033102beer_1_prv.gif
Eiku siis ihan tosi
033102beer_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

edit: ääh just joo Näppis ei toimi! Vai oisko käyttäjäs vikaa
nixweiss.gif
 
Jostain se pyörän näprääminen ja laittaminen on alotettava
biggrin.gif
, joten tarkotuksena ois kohtapuoliin asennella kiinni minivilkkuja.

Kertokaas te jotka ootte jo vaihtanu, että onko millanen rojekti vaihtaa vilkut eteen? Kuinka kauan vie suunnilleen aikaa ja mihin kannattaa varautua. Joutuuko koko etukatteen ottaan auki, että pääsee käsiks kunnolla tarvittaviin paikkoihin?
 
Back
Ylös