Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaivappa kuule Performance Biken lehti. Nyt en kyllä kuollaaksenikaan muista numeroa. Sieltä sai todella hyvät säädöt tällaselle 176/76 kokoselle kuskille. Ainiin ja vuosimalli oli 98, samat säädöt käy vielä 99 malliinkin.vm 1999 ittellä, saksasta uitettu vihreen lila pyörä - ruma mutta kulkee.![]()
Mittarissa (muka) 12tkm kun ostin, nyt 13tkm![]()
Kuin paljo toi jousitus on muuttunnu noihi -00 -> uudempiin verrattuna, meinaan tota pitäis ittekki säätää mutta kun ei tiiä oikein miten....
Itellä tuntuis olevan vääntöä 3tuhannesta eteenpäin kakomatta rekkarin läpi,en tiedä sitten säädöistä,ne on aikanaan varmaan säädetty tasasen rekkarin ehdoilla,ei varmaan kokoputki niin paljoa auta?Ei taida 9R:ään alavääntöä saada kovin helposti lisää tinkimättä ylätehoista? Itellä vääntökäyrä alkaa nousemaan reilummin vasta 4000:sta. Vakiopöntöllä tais vääntää pikkusen paremmin kuin nykyisellä Remuksella...
Mun käsittääkseni kokoputki jopa vähentää tehoa alarekkarissa kun pakovastus vähenee, pitänee ilmeisesti paikkansakin tämä?Itellä tuntuis olevan vääntöä 3tuhannesta eteenpäin kakomatta rekkarin läpi,en tiedä sitten säädöistä,ne on aikanaan varmaan säädetty tasasen rekkarin ehdoilla,ei varmaan kokoputki niin paljoa auta?
Onhan mulla suuttimet ja vapari+täysputki.Eikös se nyt tuo säädön kanssa enemmän ja kaikkialle???Mun käsittääkseni kokoputki jopa vähentää tehoa alarekkarissa kun pakovastus vähenee, pitänee ilmeisesti paikkansakin tämä?Itellä tuntuis olevan vääntöä 3tuhannesta eteenpäin kakomatta rekkarin läpi,en tiedä sitten säädöistä,ne on aikanaan varmaan säädetty tasasen rekkarin ehdoilla,ei varmaan kokoputki niin paljoa auta?![]()
Mun on kyllä annettu ymmärtää, että täysputki voi jopa vähän vähentää alakierrosvääntöä vaikka on suuttimet sun muute rensselit Mitenkähän se nyt oikeesti menee noiden tehojen ja vääntöjen kanssa?Onhan mulla suuttimet ja vapari+täysputki.Eikös se nyt tuo säädön kanssa enemmän ja kaikkialle???
Semmosista valoista tiedä...oliskos jonkun tuningTeron viritelmiä?? Mulla ainakaan oo mitään pilipalituningvalohässäköitä.Hei muuten kun mopotinta hinkkuuttelin ni osu silmään ne sinertävät pikkuvalot siellä eturitilän alla ja ne 2 pientä ns.tuttia.Mitäs varten ne on? Valoihin en hehkua saanu ja oisko ne jotain haistelijoita ne tutit?Kertokee
ja vm oli -99![]()